CHIO Rotterdam: Anky met Kir Royal??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 08:50

Hallo allemaal,

Dat wilde ik ff weten hoor. Ik hoorde van de organisatie van het CHIO in Rotterdam dat Anky in de Grand Prix uitkomt met Idole en KIR ROYAL? Kennen jullie dit paard? Op haar site zie ik dit paard ook niet staan. Wie van jullie weet meer over dit paard, ik ben echt heel nieuwsgierig.... gaan er trouwens nog meer van jullie naar de kür op zaterdagavond?

[Edit Karin] alsnog de titel aangepast, was geheel in CapsLock [/edit]

_________________
HET MEERVOUD VAN LEF IS LEVEN!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-04 14:32 ]</font>


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:02

Ik heb in een show voor de Rabobank Kir Royal gezien oftewel Kareltje zoals Anky hem noemt. Het is een ruin en voskleurig. Voorderest wel een leuk beestje maar ik heb geen verstand van KWPN'ers als dit er 1 is.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:17

Ja, Anky zlef noemt hem Kareltje. Ook vorig jaar in een show werd hij voorgesteld als Gestion Kareltje..hihi wel grappig. Iedereen moest er ook om lachen. Het is een vos met een heel mooi koppie erop. Kan best lekker lopen, maar was toen nog vrij groen (wat betreft het Grand-Prix niveau dan he).
groetjes wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:18

Komt die kur in Rotterdam???

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:29

Kir Royal is af gekort Kareltje een tijdj geleden was ze hier in debuurt met een clinic, ik hopen dat ze Krack C mee nam man ze Kareltje mee! het is een Vos, loopt best netjes, hij is bij haar in training en niet van haarzelf! Helaas vond ik de clinic 10x niks, heel onvoorbereid! Ze liet de opbouw van de piroutte zien, best interressant dat wel, maar de manier waarop niet zo, paard was amper losgerden volgens mij! en het ging best grof eraan toe! Maar goed, ik hou niet zo van vossen, nou heeft een goed paard geen kleur dat geef ik gelijk toe, ik heb zelf ook een vos) maarmisschian kan je ANky mailen en kan ze jezelf meer vertellen! Heb ik ook wel gedaan als ik iets wilde weten!

Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 09:45

De nieuwe kür van Anky met Idole komt zowiezo in Rotterdam, ervan uitgaande dat ze bij de beste eindigt, maar dat zal wel.
Maar nu twijfel ik toch aan die KIR Royal hoor, oftewel Kareltje. Als dit paard nog zo groen was toen jullie het zagen, zal ze het dan nu al Grand Prix starten? Ik kan me het haast niet voorstellen...

"Tel niet het aantal ademhalingen, maar het aantal keren dat deze stokt"

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:54

Wauw, daar wil ik wel heen hoor. Waar in Rotterdam en wanneer is t? Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:55

Kir Royal is een paard van een klant van Anky, een Japanner. Volgens mij zou hij ook meerijden met dat paard op de wereldbeker finale, maar mocht toen niet weg ivm de MKZ. Ik heb hem ook op een clinic gezien, vorig jaar in Vught. Idd een grote vos, niet mijn type maar wel mooi.

Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 09:56

Het is op zaterdagavond, begint op 20.00 uur.
Het is in het Kralingse Bos.
De kaarten zijn wel fl. 50 per stuk hoor!!

"Tel niet het aantal ademhalingen, maar het aantal keren dat deze stokt"

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:57

Leuk! Ik zal het aan mn vader vragen. Welke zaterdag is t? Deze?
Ik hoop dat k kan komen. Lijkt me wel stoer Haha!
Wie van Bokt komen er allemaal?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:06

Het is inderdaad deze zaterdag (1/9). Ben daar vrijwilliger, dus das wel gezellig. Ik rijd vips en ruiters/grooms van en naar het terrein toe. Verder heb ik gratis entree, dus das relaxed.
groetjes wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:46

En je moet kaartjes hebben?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:13


Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 08:59

Nou.......volgens mij is Kir Royal oftewel Kareltje toch niet zo groen.........ik zag net op teletekst dat Anky in de Grand Prix 2e was geworden met Kir Royal achter zichzelf met Idole.
Mmmmmmmm....begin toch wel benieuwd te worden naar dit paard

"Tel niet het aantal ademhalingen, maar het aantal keren dat deze stokt"


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:43

Ik kan niet vanavond Huilen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:01

Ik was net op de site van Arnd Bronkhorst en Kir Royal is blijkbaar het paard dat geposeerd heeft met de dekens uit de collectie van Anky!

Afbeelding

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:50

Kareltje is een zoon van Apollonius echt dressuurbloed uit de stal van van Norel in Wapenveld!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:29

Ik heb ook niet geschreven dat kareltje groen was, maar nog vrij groen wat betreft het Grand-prix werk; dat wil niet zeggen dat hij het niet super kan doen, maar hij is nog niet helemaal bevestigd op Grand-prix niveau. Heb trouwens Anky nog gesproken bij het CHIO: kareltje had super zijn best gedaan en had nog nooit zo lekker gelopen, maar dat hij nog wel veel moest leren. Dat best logisch..
Wel supergoed, alleen jammer van de kur met idool: hij was bang omdat het de ring helemaal verlicht was en de tribunes vrij donker waren, en een aantal mensen hadden vrij lichte kleding aan , dus dat leken net spoken voor die paarden..wel jammer maar Mischa Koot had er weinig problemen mee, ze was helemaal blij!! Toen ik haar de volgende ochtend ophaald, was ze nog aan het glunderen...kan het best begrijpen..echt super 2e worden!!! Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:38

Ja hardstikke leuk voor Mischa dat ze tweede is geworden met harrie(stalnaam)

Ik heb em nog gekend als veulen toen heette ie Clifty (what's in a name?)

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 22:11

jaa, vond t ook errug tof voor Mischa!
toch vaak 'in de schaduw' van barbara, maar de laatste tijd gaat dat niet meer op, heeft met harry al een paar keer boven gerrit gestaan Lachen

ben er soms best 'kinderlijk' trots op dat zij hier op t eiland wonen en dat ik bij ze heb stage gelopen en gelest met mijn turbo dress.fjord Haha! Lovers ..

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 22:13

btw, heeft iemand de kur gezien..?
ik was er dit jaar helaas niet bij, maar las wel dat ze een toppercentage bij elkaar heeft gereden..?!
Harry loopt op z'n oude dag steeds vaker boven de 70%.
Wat voor muziek hadden ze..?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GrapeshotBot, Lalladidoo, laura22 en 40 bezoekers