Is een ladyshave makkelijk, zo ja welke ??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Is een ladyshave makkelijk, zo ja welke ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 12:55

Ik koopp altijd van die creme van veet om te ontharen, het helpt best goed, maar het is zo duur als de pokken, het kost 4,99, en het duurt best lang enz.
Ik zie meer nadelen dan voordelen.

Nu had mijn moeder gezegt, als we nou eens gaan kijken voor een ladyshave, je haalt er de kosten wel uit,
We hadden ze van philips gezien voor €30.
En als je ziet dat ik best vaak van die creme haal.

Dus nou was mijn vraag.

Werkt een ladyshave goed, wat zijn jullie ervaringen, en wat zijn goede ladyshaves??

Want mijn moeder vind scheren met scheermesje niet zo een succes, ze zegt dat een ladyshave een beter idee is.


Alvast bedankt,


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:30

hmm wat is eigenlijk het verschil tussen een ladyshave en scheermesjes?
dit is toch zo een met scheermesjes he?
of niet?
als het hem wel is,ik heb wel zo een voor me benen,is lekker makelijk voor onder de douche en is zo gedaan.
nadeel,je moet het wel onder de douche doen anders krijg je bultjes en irritatie's,ik weet niet of je er ook hebt voor niet onder de douche?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:08

met een ladyshave kun je je niet snijden!!
Maar met een scheermesje scheer je gladder!
Ik heb altijd scheermesjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:05

Ik heb een epileerapparaat met ladyshave ineen. Gebruik hem echter maar heel weinig. Je blijft makkelijk stoppeltjes houden.
Ik scheer mij regelmatig handmatig onder de douche. 'n Beetje scheerschuim van Marc erbij (zie je tenminste wat je hebt gehad), en scheren maar!
Als ik het langduriger glad wil hebben haal ik de creme van Veet. Maar dat is maar heel zelden.

Ik gebruik van die Bic- wegwerpmesjes, en met een zo'n mesje doe ik meerdere keren. 'k heb er dan ook maar een paar per jaar nodig....

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:45

Ik heb ook een ladyshave, een oude van m'n ma.. hij doet het niet echt super meer want hij is nogal gaar..Haha!
Vind het aan de ene kant wel makkelijk omdat je geen schuim enz. hoeft te gebruiken, maar geef mij liever maar scheermesjes..Knipoog

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:07

voor mijn benen gebruik ik altijd een epilady (k heb er een waar je de kop kunt verwisselen, dus ladyshave of epilady) dan blijven de haartjes lekker lang weg (in het begin doet het wel ff een beetje pijn) en hoef je je dus ook nie zo vaak te scheren. Voor oksels gebruik ik gewone wegwerpmesjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:16

Ik ben veel te kleinzerig voor een epileerdinges. Ik vloek de hele flat bij elkaar, met het resultaat dat ik op de helft echt niet meer verder ga en lekker toch maar met m'n mesje onder de douche ga.
Een Ladyshave vind ik echt waardeloos, want dan heb je de dag erna al weer een heel klein stoppeltje. Scheert veel minder glad dan met een mesje en wat zeep. Ik gebruik trouwens ook gerust gewone zeep (zo'n stuk) of helemaal niks onder de douche, gaat prima.
Een epileerding heeft trouwens nog een heeeeel groot nadeel: je moet de haartjes wat langer laten worden voor je 'm weer kunt gebruiken, en dat vind ik Misselijk want ik wil altijd gladde benen. Als ik iets smerig vind zijn het wel behaarde vrouwenbenen (en oksels Misselijk )

Voor mij niks anders meer als een mesje!

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:30

Chantal schreef:
met een ladyshave kun je je niet snijden!!
Maar met een scheermesje scheer je gladder!
Ik heb altijd scheermesjes


Voor mij geldt hetzelfde!!

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:58

Ik heb een ladyshave maar gebruik 'm nooit want met een scheermesje krijg je je benen veeel gladder. Ik gebruik gillette Mach 3 scheermesjes.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:12

Ik gebruikte eerst ook altijd de ladyshave, maar nu scheermesjes, van die wegwerp dingen van de kruidvat ofzo. 69 eurocent voor 5 Haha! (en je kan ze best vaak gebruiken voor ze bot worden).
Laatst weer een de ladyshave gepakt, kan je tenminste ook droog scheren maar wat een gestress zeg! Je mooet heel vaak over hetzelfde plekje, met een mesje is het tenminste in 1 keer glad.
En volgens mij hou je met ladyshave ook hele kleine stoppeltjes(zo klein dat je ze alleen voelt, niet ziet).

ontharingscreme of harsen lijkt me pas makkelijk maar idd zo duur Scheve mond
blijven de haartjes dan echt tot 3 weken helemaal weg?

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:23

Geen ladyshave voor mijn, geef mij maar gewoon een scheermesje. Ik vind al die troep "speciaal voor vrouwen" zulke onzin.
Kost bijna 2 keer zo duur en het doet precies hetzelfde als een doodnormaal scheermesje!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:20

Sonja schreef:
een heeeeel groot nadeel: je moet de haartjes wat langer laten worden voor je 'm weer kunt gebruiken, en dat vind ik Misselijk want ik wil altijd gladde benen. Als ik iets smerig vind zijn het wel behaarde vrouwenbenen (en oksels Misselijk )

Voor mij niks anders meer als een mesje!


nee hoor, met mijn epilady zijn er geen haartjes te zien (je voelt ze wel een beetje) maar als je je benen goed scheert zie je niks! en met de lotion voor na het ontharen voelen je benen lekker zacht Knipoog

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:37

Ik hars mijn benen altijd, werkt beter dan scheermesjes, en je hebt er een tijdje geen omkijken meer naar.
Ik gebruik trouwens van die hars van veet, kun je al gebruiken als de haartjes een paar mm lang zijn.

Het is pijnlijk, dat wel, maar even een paar flinke vloeken en oerkreten en je bent er weer weken vanaf Haha!

Zo'n epileerding is inderdaad een hel, gaat veeeel te langzaam.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:05

Ik gebruik een oud electrisch scheerapparaat van mijn vader, werkt echt geweldig. Voor mijn oksels gebruik ik overigens wel een ladyshave, heb een keer de fout gemaakt om da took met het gewone scheerapparaat te doen, maar dat heb ik snel maar gelaten *au*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:14

Ik heb van die Venus scheermesjes, werken heel goed, maar je moet er wel mee uitkijken want ze zijn echt loeischerp!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:19

Eerder gebruikte ik een ladushave, maar kreeg mijn benen er niet mooi glad mee... toen ben ik overgestapt op ontharingscreme, maar dat schijnt ook niet zo heel goed te zijn (haalt pigment een beetje weg ofzo???) en het duurt zo lang. Toen heb ik gewone scheermesjes gekocht en daar krijg ik mijn benen super glad mee (gewoon met scheerschuim of douchgel) sinds vorige week heb ik een epileer apparaat. Doet wel een beetje pijn (schijnt ook steeds minder te worden de haartjes die er voor terug komen zijn zachter, schijnt) maar deze gebruik ik denk ik alleen in de zomer... duurt wel eventjes voor je klaar bent, maar je hebt wel lang gladde benen en met al die andere producten heb ik naar een dag al weer stoppeltjes EN DIE HAAT IK!!! succes er mee!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:01

Ik vind een ladyshave niks, veel te snel weer stoppeltjes. En een epilady vind ik te pijnlijk en ik krijg er rode bultjes van.
Ik koop de scheermesjes van de Hema, zo'n houdertje en dan losse scheerkopjes. Vind ik fijner dan de venus van Gilette en ze zijn niet duur ook.


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:22

Ladyshave vind ik bagger Haha!

Ik gebruik scheermesjes van Wilkinson Lady en ik hars mijn benen in de zomer, duurt even, maar dan kun je weer drie weken vooruit Haha!

En als ik geld over heb ga ik zeker een epilady kopen!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:44

Ladyshave ligt hier thuis, dus die gebruik ik als ik snel moet (want snel en mesje gaat niet samen, heb ik al eens gemerkt, dat duurde nog langer uiteindelijk (bloedde nogal...niet slim dus!)). Maar in principe mesjes, zijn scherper dan de ladyshave. Heb je ook niet dat gemier met dat snoer en dat apparaat weer schoonmaken enzo.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers