Pas de ..eeehmmm... Trois?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 20:25

*LOL* Hebben we vandaag gedaan!
Was echt geweldig, Udinde liep heel braaf aan de hand naast Isolda mee.
De paarden moesten verweid worden en ik ga niet dat hele eind lopen natuurlijk! Knipoog
Dus met wat moeite erop gekropen samen met mijn zus op Berber. Ik op Isolda en Udinde ernaast aan een halstertouw.
Ze had er best schik in. Liep lekker naast ma mee, fietsers, auto's en zelfs een grote touring-car met aanhanger vond ze niet eng. Stoer veulen he? *LOL*

Ik werd wel getest op hoe stevig mijn zit was, want hier en daar bleef ze staan en Isolda denderde natuurlijk door. Haha! Ze schrok ook nog eens een keer en toen werd mijn zit naar voren getest. Maar gelukkig bleef ik zitten!

Omaatje liep er naast, zenuwachtig te zijn, want ze kon haar kleindochtertje niet zien. Ze liep de hele tijd zachtjes te hinniken en haar hoofd hield ze heel erg hoog, zodat ze over Isolda heen kon kijken.
Ik weet niet wie er hier meer zorgen om Udinde heeft, Berber of Isolda. Gekke beesten!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:34

ach wat een lieverds zo te horen.die udinde is toch een prachtige meid zeg!zucht,heerlijk moet dat zijn,drie van die sterke dames.......

soms is het beter om te zwijgen


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 03:03

prachtig joh!
Ik wil vanmiddag met Hinke buiten gaan wandelen.
Wilona is dan rijden met Floor en hinke volgt me al overal over het erf heen als mams er niet is...moet het buiten ook gaan toch?
Bij ons is er amper verkeer hoop dat ze net zo braaf is als jouw meis

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 12:11

Mooi dat Hinke zo lief is zonder mams. Weet ik eigelijk niet van Udinde, want als mams weg is, ben ik ook weg Lachen
Udinde is soms erg dwars als Isolda niet in de directe buurt is. Maar op een andere dag loopt ze zo helemaal naar de andere kant van de wei zonder Isolda. Tis maar net hoe haar petje staat Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Elegance_, Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, xDeena_ en 39 bezoekers