niet naar de zon? reisbureau opeens falliet....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

niet naar de zon? reisbureau opeens falliet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 01:18

Kwam mn moeder me vandaag even vertellen.... Boos! En ik had me er nog wel zo op verheugt! We zouden echt naar een heeeeeel mooi hotel gaan sillyum 2000 in belek, turkije. all-inclusief, 5* met alles erop en eraan voor een zacht prijsje. We zagen het op teletekst van het reisbureau impekstur en we konden nergens goedkoper krijgen. In de reisgids was hetzelfde hotel ongeveer 200 euro duurder. Dus wij hartstikke blij met onze ontdekking.
Cool Vandaag keek mn moeder ff op teletekst en was het opeens weg, terwijl het er altijd staat, dus toen had ze even gebeld en kreeg ze een apparaat ervoor wat zei dat ze falliet waren en dat er geen boekingen meer gedaan konden worden. Vervolgens werd je geacht contact op te nemen met de sgw ofzoiets, zo'n algemene reisverzekering, als je je geld terugwilde. Moeten we alles dus weer terugsturen om ons geld weer te innen. Het mooie is dat ze de tax e.d. ook al binnen hebben, dus uiteindelijk zijn we wel mooi iets van 1000 gulden oftewel 450 euro kwijt aan NIETS!!! En nu moeten we nog binnen 2,5 week iets nieuws vinden en anders kan ik de zon wel op mn buik schrijven Verdrietig

Ik vind dit echt zo balen he! Scheve mond Iemand anders die hetzelfde heeft? (vast niet)

Oh ja, vorige week was er trouwens een vliegtuig neergestort waarmee we zouden gaan vliegen. Dat voorspelde dus ook al niet veel goeds Clown

*zucht*

Het is nu kwart over 1.17 (op mijn compu dan) en de reden dat ik dit zo laat plaats is omdat ik al de hele nacht op zoek ben naar een nieuwe bestemming Tong uitsteken


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:05

ja die vent van Impekstur reizen is binnen, die heeft van al het geld wat
hij in de loop der tijd heeft kunnen verzamelen natuurlijk een gigantische
villa laten bouwen in Turkije en daar ligt hij nu onderuit gezakt bij
zijn zwembad inclusief cocktail.

Het is bijzonder beroerd voor de mensen die een reis bij hem hebben
geboekt.

Kijk eens op www.harika.nl weet alleen of dat is wat jullie zoeken
want het is echt ver weg van massatoerisme maar wel ontzettend leuk!!
Hij is bijna volgeboekt voor de zomer dus je moet er wel snel bij wezen
als je zou willen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:08

Wat balen zeg.. En dat geld ben je nu dus kwijt? Ik hoop van harte voor je dat je nog een ander reisje kan boeken.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

eeyore

Berichten: 428
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Nieuwehorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:20

Jeetje daar ben je mooi klaar mee zeg!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 12:32

Barb schreef:
ja die vent van Impekstur reizen is binnen, die heeft van al het geld wat
hij in de loop der tijd heeft kunnen verzamelen natuurlijk een gigantische
villa laten bouwen in Turkije en daar ligt hij nu onderuit gezakt bij
zijn zwembad inclusief cocktail.

Het is bijzonder beroerd voor de mensen die een reis bij hem hebben
geboekt.

Kijk eens op www.harika.nl weet alleen of dat is wat jullie zoeken
want het is echt ver weg van massatoerisme maar wel ontzettend leuk!!
Hij is bijna volgeboekt voor de zomer dus je moet er wel snel bij wezen
als je zou willen.


Het ziet er wel leuk uit, maar we moeten 3 kamers hebben, want we gaan met 6 personen, dus ik denk dat het moeilijk wordt.....Maar ik zal het tegen mn moeder zeggen


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:06

IMPEKSTUR....???
oliebol! Daar hebben wij geboekt voor bijna 1000 euro........

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:27

yvetje"]
[quote="Barb schreef:
ja die vent van Impekstur reizen is binnen, die heeft van al het geld wat
hij in de loop der tijd heeft kunnen verzamelen natuurlijk een gigantische
villa laten bouwen in Turkije en daar ligt hij nu onderuit gezakt bij
zijn zwembad inclusief cocktail.

Het is bijzonder beroerd voor de mensen die een reis bij hem hebben
geboekt.

Kijk eens op www.harika.nl weet alleen of dat is wat jullie zoeken
want het is echt ver weg van massatoerisme maar wel ontzettend leuk!!
Hij is bijna volgeboekt voor de zomer dus je moet er wel snel bij wezen
als je zou willen.


Het ziet er wel leuk uit, maar we moeten 3 kamers hebben, want we gaan met 6 personen, dus ik denk dat het moeilijk wordt.....Maar ik zal het tegen mn moeder zeggen
[/quote]

6 personen is geen enkel probleem hoor, er zijn ook appartementen voor 6 personen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:10


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 00:59

Goh, m'n moeder vertelde toevallig van de week hierover dat een collega met vrouw en kinderen ook over 3 weken zouden gaan. Ze waren wegens financiële krapheid 4 jaar niet op vakantie geweest. Nu kan het dus niet doorgaan en ze hebben geen geld om een nieuwe reis te boeken voor het gezin. Alles valt in het water voor ze. Ook zo sneu....

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 12:41

Ilindra schreef:
Wij hebben een paar weken geleden een last-minute geboekt op www.lowbudgettravel.nl
Wij zijn naar Hotel Benny in Bodrum/Yalikavak geweest en het is ons erg goed bevallen.
[ITP] Vakantie foto´s


Leuke foto´s! Ziet er heel leuk uit daar! Mn moeder heeft iets anders weten te boeken inmiddels. We gaan naar Alanya. Het hotel heet Serapsu en het lijkt me echt onwijs leuk! wie benieuwd is kan een kijkje nemen op www.serapsu.com

Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:58

Zo dan! Da's groot en luxe. Hoeveel kost dat nou als ik vragen mag?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:02

Mijn zus zit in het zelfde schuitje (woont in Hoorn) nu heeft een ander reisburo een reis aangeboden, en krijgen dan mettertijd geld van die sgw ? organisatie.
Maar het is balen en het kost toch onnodig geld...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:34

Over dat reisbureau heeft iets gestaan op teletekst van de plaatselijke zender alhier (AT5). Het schijnt dat de reissommen wel vergoed gaan worden aan de gedupeerden, dat stond in het bericht. Misschien valt het allemaal nog mee.

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:34

yvetje"]
[quote="Ilindra schreef:
Wij hebben een paar weken geleden een last-minute geboekt op www.lowbudgettravel.nl
Wij zijn naar Hotel Benny in Bodrum/Yalikavak geweest en het is ons erg goed bevallen.
[ITP] Vakantie foto´s


Leuke foto´s! Ziet er heel leuk uit daar! Mn moeder heeft iets anders weten te boeken inmiddels. We gaan naar Alanya. Het hotel heet Serapsu en het lijkt me echt onwijs leuk! wie benieuwd is kan een kijkje nemen op www.serapsu.com

Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
[/quote]

Hee toevallig daar zijn wij vorig jaar heen geweest! (SERAPSU)Mooi hotel, lekker eten en een erg leuk animatieteam!

Je zal je zeker vermaken daar! Veel plezier!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:38

Lovely schreef:
Over dat reisbureau heeft iets gestaan op teletekst van de plaatselijke zender alhier (AT5). Het schijnt dat de reissommen wel vergoed gaan worden aan de gedupeerden, dat stond in het bericht. Misschien valt het allemaal nog mee.


Mijn collega heeft ook daar een reis geboekt, stond afgelopen dinsdag bij de inchekbalie en kreeg via een brief te horen dat hij niet weg kon omdat het reisbureau failliet was! Daar stond ie dan met vrouw en 2 kleine kinderen!

De reissom krijgt hij inderdaad vergoed, maar zie jij nog maar een last minute zo snel mogelijk te boeken!

Nou niet dus!

Erg sneu voor die mensen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, AnoukS_, Gigixponys, Ginny135, Hjartje, Lau07, mariska_emke, miereneter, Nanu, Niwla, rollyjogered, saskiaojan, Sorriso, wendyh, xSuuzerd en 223 bezoekers