IN the picture veranderd..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 21:23

Het is niet meer zo leuk om foto's te kijken. Iedereen hield van die stomme wedstrijden die 1 keer leuk waren en nu heb je van dat foto bewerken.

WAarom zet niet iedereen er foto's neer van zijn paarden of iets bijzonder ipv van die foto's die geen bal met jouw te maken hebben?? Verward

Steef



Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:29

hehe...eindelijk..ik wou eerst ook al zon topic plaatsen, maar ik heb het niet gedaan...
eerst welke pony is het mooist/liefst/leukst.
Dan allerlei plaatjes vd marktplaats afhalen.
En nu die fotos bewerken, stuur die dan prive ofzo Lips are sealed
ben het 200% met steef eens......

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:30

Lips are sealed sorry oneliner

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:31

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed oneliner 2

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:32

sorry... misschien kunnen we het dan beter in een topic houden ofzo.. ik vind t wel leuk namelijk Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:32

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ehhh.... hier dus onliner 3.... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 21:32

nou zeg maar wat je denkt?????

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:34

Ik begrijp dat sommige het niet leuk vinden. Ik vind het zelf wel leuk, maar zal er wel mee stoppen. Sorry voor diegene die het niet leuk vonden...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:34

Citaat:
Op 2001-08-31 21:32, schreef Ireentjuh:
sorry... misschien kunnen we het dan beter in een topic houden ofzo.. ik vind t wel leuk namelijk Haha!


Ben het eigenlijk wel eens met Ireentjuh... Haha! Haha! Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:34

ik heb geen leuke foto's dus dan ga ik maar zoiets doen he?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:36

jah dat is wel zo, er worden de laatste tijd nog maar heel weinig foto's geplaatst.. t word een beetje....

saai!

ik vind dit wel leuk, dat bewerken.. maar het is wel overdreven om daar dan allemaal aparte topics over te maken.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 21:40

Citaat:
Op 2001-08-31 21:34, schreef annemieke:
Ik begrijp dat sommige het niet leuk vinden. Ik vind het zelf wel leuk, maar zal er wel mee stoppen. Sorry voor diegene die het niet leuk vonden...



het zijn niet alleen de foto's maar meer van die on-interesante topics..

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:45

wat mij vooral ergert is dat er voortdurend. foto's van inet worden geplaatst en wedstrijdjes worden gedaan. de meest domme wedstrijdjes. de 1e 3 zijn leuk maar darna werd het saai en waren het steeds dezelfde die reageerde. ik vind het gewoon leuk om de paardjes van de bokkers te zien. en te kijken hoe ze veranderen of hoe mooi ze nu weer zijn geworden.
afentoe een mooie foto van een inet paard is leuk. maar t worden er zoveel de laatste tijd. elk paard kan wle mooi zijn. (maar mijne is wel de mooiste)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:24

Ik ben het grotendeels eens met Steef.
Het is best leuk om eens foto's te veranderen, een andere achtergrond, of een tekening te maken van een foto die op Bokt staat. Ook een paar wedstrijdjes zijn prima.
Toch heb ik op een gegeven moment zoiets van: die pony heb ik de afgelopen maand al 100 keer gezien, zowel getekend, geschilderd, als met 17 verschillende achtergronden en in 13 wedstrijdjes...
Als veulen, als volwassen pony, springend, rollend, etend, met en zonder eigenaresse, blabla....
Ik vind het best leuk om veel foto's te zien van één en dezelfde pony, maar waarom ik eenzelfde foto nog twintig keer in een ander topic tegenkom?
Dat hoeft voor mij dus niet.
Wedstrijden waren er al genoeg, maar als je graag mooie veulens bijv. wilt zien op foto's, vraag dan in een topic of mensen die naar jou willen sturen via een pb?
Begrijp me niet verkeerd, elke foto is welkom voor mij, maar niet 20 x dezelfde, dan ken ik hem bijna uit m'n hoofd...
Even nog over 'de tijd van het jaar':
het was zomervakantie, en er werd veel gereden, veel foto's gemaakt met dat heerlijke zonnetje, en in de vakantie heeft iedereen ook eindelijk tijd om eens uitgebreid foto's op Bokt te zetten...
Dus ik denk dat het sowieso wel ietsiepietsie minder zal worden de komende maanden, omdat de vakantie dan is afgelopen, en er naar verhouding minder zal worden gefotografeerd. Ook minder veulens worden geboren, dus die zie je ook weer minder.
Maar ik kan me voorstellen dat Steef het gevoel heeft dat In the Picture de laatste tijd errug onoverzichtelijk en verwarrend is geworden, omdat er van alles wordt geplaatst.
Dus is dit misschien een idee:
graag alleen foto's die wat met jou (of iemand die bij je hoort) te maken hebben, en foto's die je nog niet eerder hebt geplaatst, uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk...
Goed idee?

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:41

Goed plan, ik merkte de verandering ook op toen ik terug kwam, geen foto's meer met verhalen, maar gewoon alleen foto's Gaaaap Ik mis de topics van bv het halen van een nieuw paard(shaienne, toevallig nog foto's gemaakt gisteren??? ) ach, als ik de energie kan opbrengen om de 9 ( Bloos ) mapjes foto's door te werken en de leukste uit te zoeken, zal ik mn foto's uit engeland eens plaatsen, en zodra ik ze heb gemaakt wat foto's van mn knollie, hoe zn beentje geneest, al heb ik van de eerste 7 weken al geen foto's.(sorry, beetje off-topic) maar goed, inderdaad ik wil weer meer boktmeetingfoto's, buitenritfoto's, ponykampfoto's enzz, met verhaal en uitleg. Foto's van internet kan ik zelf ook wel vinden, en voor wie ze wil verzamelen kan dat toch ook op een nieuwe site doen, en vervolgens de link in een berichtje plaatsen Schijnheilig

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:17

Waarom mogen we onze foto's niet veranderen,
als we ze in 1 topic plaatsen Verward Das toch nie zo errug????????? Sjonge,van die wedstrijden vind ik best jammer,ze waren vrij leuk Lachen maarjah

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:27

BEn het helemaal met Steef eens,

het is zelfs zo dat ik als ik nu foto's van mijn paarden heb, ik ze niet meer tussen die onzin wil hebben staan.
Dan zet ik ze alleen nog maar in mijn profiel of pb ze naar de mensen die daar om vragen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:32

Ik ben het er wel mee eens, de meeste foto's van eigen paarden worden naar beneden "gedrukt" door die wedstrijdjes ed. Ik doe aan sommige wedstrijden wel mee, zoals die met de grappigste paardenfoto, die vond ik dan wel leuk. Maar alleen maar wedstrijden, pony's die te koop zijn, plaatjes van het ene ras, plaatjes van het andere ras. Dat gaat vervelen. Ik kom al haast nooit meer op plaatjes. Soms als ik foto's heb dan zet ik die er wel neer, maar er wordt toch niet veel meer op gereageerd, waarschijnlijk door dat bovestaande probleem. Dat vind ik echt jammer, vroeger werd er enthousiast en veel gereageerd op foto's van je paard, lievelingspaard, les oid. Dat was leuk.. Maar nu is het veranderd, ik vind het niet zo leuk meer.. Ik kan er niks aan doen, maar ik kom er nu alleen nog maar als ik alle andere forums al gelezen heb en er verder niks gebeurt. Vroeger ging ik als eerste naar Plaatjes, maar dat is veranderd.. En dat vind ik jammer Scheve mond\

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 bezoekers