Wie heeft er nog meer een paard van damocles?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Wie heeft er nog meer een paard van damocles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 13:19

Haaj,
Zijn er nog mensen die een paardje hebben van de hengst damocles? Scheve mond
Ik hoor het graag zou het leuk vinden als je een foto hebt.. Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:19

Damocles is hier 200 meter van mij vandaan gefokt. Bij de gebroeders Verhoeven in Helvoirt.

Een meisje bij op de manege waar ik reed had ook een Damocles. Schimmel, blij, vlug paard, met een fijn temperament. Lexington heette hij. Ze heeft hem alleen moeten verkopen toen ze ging verhuizen. Waar hij is gebleven weet ik niet.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:28

Wij hebben er ook een gehad, maar ze is helaas op 4 jarige leeftijd overleden Verdrietig Ik zal eens kijken of ik ergens een foto ervan kan vinden, moet ik even in de fotoalbums duiken Haha! Ze was rond de 1.60, haar moeder was een pony van 1.48 die we nog steeds hebben.

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 00:45

Ik weet wel waar lexington is.. Haha! Hij is nu van jolanda de geer van de schanswijkruiters die rijd M1 met hem..Ik ga dat paardje zaterdag voor het eerst ontmoeten *LOL* ben haar namelijk al die keren misgelopen.. Verdrietig En mijn paardje is ook van de damocles eigenaren geweest echt tof om daar vlak bij te wonen.. *LOL* bofkont!! Weet jij trouwens of hij nou nog leeft.. Verward Ik snap het namelijkl nie meer zo.. Frusty

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 00:48

Wat erg voor je dat je zo jong al afscheid heb moeten nemen.. Verdrietig Een foto zou wel heel tof zijn.. Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:08

Supernicky schreef:
Wat erg voor je dat je zo jong al afscheid heb moeten nemen.. Verdrietig Een foto zou wel heel tof zijn.. Haha!


ach ja, kan gebeuren he, ik heb er nog een dochter van Lachen Als je me een mailtje stuurt mail ik je wel een foto. Die van ons deed altijd raar, ging met der voorbenen altijd in de voerbak staan en zo boven de stal uitkijken. Haar dochter doet het ook, maar die heeft het nooit gezien van mams Clown

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 10:29

Haha Haha! Wat grappig.. Knipoog *LOL* Ik zal je wel ff pben..Doeiidoeii