Welke sport BH??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Welke sport BH??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 18:41

Beetje vreemd misschien, maar ik vroeg me af met wat voor BH jullie paardrijden... Haha!
Ik heb echt al heel veel sport-bh's uitgeprobeert en eigenlijk is er niet 1 die super lekker zit. Die van Triumph gaan wel....
Aangezien ik niet cup-maat AA (maar dus een aantal maatjes groter) heb moet zo'n ding absoluut stevig zitten. Dus nou wil ik een nieuwe gaan kopen en bedacht me net dat hier ook vast meiden zitten met "hetzelfde "probleem". Dus mijn vraag: Welk merk sport BH dragen jullie het liefste tijdens het rijden??
En ik kan me voorstellen dat je bij de titel even dacht Verward of Scheve mond

Back in the saddle Haha! 20-9-2008


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:45

Ik dacht helemaal niet Verward of Scheve mond .
Ik was toevallig vorige week op zoek naar een sport BH. Voor de Livera en de Hunkemuller (of hoe je dat ook schrijft) is het blijkbaar een schande om degelijke BH's te verkopen. Na daar 3 rondjes door de winkel te hebben gelopen, heb ik maar gevraadf of ze ze überhaupt hadden. Ja daar. Verward Dat zijn toch gewone BH's? Nee, dat zijn onze sport-BH's. Ok...
Uiteindelijk heb ik op de gok bij de Hema een sport BH gekocht en die paste, daar voorkopen ze namelijk nog wel van die degelijke dingen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:48

Ik heb toch ook neit de kleinsten *ook niet de grootste maar ok* en heb altijd gewoon een normale bh aan.
Mijn moeder besteld haar bh's altijd bij wehkamp, die hebben hele fijne stevige sport bh's en zij heeft een dubbel dtje dus dan moet het wel stevig zijn he.

Maar bij Divoza en zo hebben ze die dingen toch ook?
Of zijn die neit goed?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 18:53

Weet ik niet... heb alleen ervaring met sport-BH's van ruitersportzaken hier in de buurt, nou dat was dus echt niets... ze noemen het inderdaad "sport-BH" maar je kunt er helaas alleen niet mee sporten, alleen tv-kijken. Tong uitsteken
Heb er momenteel eentje van Triumph, waarvan ik eigenhandig de bandjes maar gekruist heb omdat die dus de hele tijd van je schouders af zakken. Hij is wel redelijk stevig, maar als ik hem de hele dag aan heb.... zit hij gewoon toch niet super. En een gewone BH is echt geen optie, kan bij mij gewoon helaas niet Boos!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:59

jah ik heb dat ook... ik heb echt geen zin dat die 2 zelf gaan dansen.. okey ik heb ook maar een Ctje.. ik heb er eentje en die zit perfect.. had me moeder bij de hans textiel meegenomen.. heb er laatst eentje bij de hema gekocht maar die helpt ook niet...ben dus ook op zoek naar de ideale sport BH..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:03

ik heb er ook een van de hema, helpt bij mij wel ok, maar zit ergens tussen een A en een B cup in! Ik ken me voorstellen dat als je iets meer hebt, dat die van de Hema niet veel voor je doen! Divoza heeft er een heleboel volgens de catalogus, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:24

IN wateringen die heet lincherie, die heeft hele goede sportbehas zitten heerlijk alleen betaal je er wel iets meer voor, maar dan heb je ook wat...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:09

Mursey schreef:
Heb er momenteel eentje van Triumph

Ik heb ook een Triumph...
Geen bh dan maar ok Haha!

Bij de Makro hebben ze ook goede, verder verkopen ze bij Horselover en Divoza ook hele fijne.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:26

Ik heb nog niet zolang een fijne van Champion gekocht. Die hebben een hele reeks met allerlei sport BH´s.
Je zou voor de gein de folder even moeten inkijken. Ze hebben het nl onderverdeeld in 3 soorten sporten.
Daar onder staat weer onderverdeeld wat voor een soort borsten je hebt (groot,middel, klein en zo) en op die manier kan je heel makkelijk een goede en comfortabele BH uitzoeken.

Ik ben er echt dik tevreden mee.

De BH´s van de HEMA zakken nogal snel uit. Moet ik er wel bij vertellen dat ik een D cup heb. Wellicht als je een kleinere cupmaat hebt dat wel beter zit.

Succes met je keuze!

Op zoek naar de zon!!!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:29

Bij de Makro? welk merk dan? heb ik net vriendlief naar de makro gestuurd voor een labelwriter, een bh mee laten nemen zal wel niet helemaal goed komen.
Ik heb ooit eens een volgens mij Triumph gekocht (helaas is door het wassen het labeltje wit geworden, of de tekst is eraf gewassen). die zit prima, maar was toch ook van plan binnenkort voor een andere te gaan kijken...

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:32

keb ook van de hema en die zit lekker, keb er nogal een hekel aan als alles op en neer schud bij mezelf maar ook bij anderen

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:35

ik heb er neen gekocht bij de livera. stond zon kaartje op van anie cornicova. die tenister in ieder geval. was 40 euro, maar zit super

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:05

Ik heb een Champion BH bij een van de Hypowinkels gekocht, zit erg goed en nu ook nog eentje bij de Wehkamp met een plaatje van Anna Kournikova erbij (weet het merk niet zo precies) zit ook lekker stevig!!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:13

Ik draag sport bh´s van Fila met een racerback en haakjes aan de voorzijde.
Erg fijne bh´s, ik heb DD cup en met deze bh´s heb ik nergens last van terwijl het als ik met een gewone bh rijd echt zeer kan gaan doen.
Ook met hardlopen zitten ze erg fijn.
Ik koop ze in Apeldoorn bij Molenbroek, een vrij uitgebreide textielzaak.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:38

Ik zou een sport BH nooit bestellen bij Wehkamp of zo. Ik moet de stof voelen. Rekt het teveel mee, dan moet ik het niet. Die ik van de Hema heb is ook lekker stevig, maar het was wel de laatste die ze hadden en de prijs stond er ook nog op in guldens. Ze hadden ook nog wel anderen, maar die vond ik weer té degelijk.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 07:49

Sjuimpje"]
[quote="Mursey schreef:
Heb er momenteel eentje van Triumph

Ik heb ook een Triumph...
Geen bh dan maar ok Haha!

Bij de Makro hebben ze ook goede, verder verkopen ze bij Horselover en Divoza ook hele fijne.
[/quote]

Ikke ook, een Triumph, heel fijne bh's!

Toos paardloos

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 07:52

Ilindra schreef:
Ik draag sport bh´s van Fila met een racerback en haakjes aan de voorzijde.
Erg fijne bh´s, ik heb DD cup en met deze bh´s heb ik nergens last van terwijl het als ik met een gewone bh rijd echt zeer kan gaan doen.
Ook met hardlopen zitten ze erg fijn.
Ik koop ze in Apeldoorn bij Molenbroek, een vrij uitgebreide textielzaak.


Ik dacht dat Fila alleen maar "kleine" cup-maten verkocht ... of dan zit ik weer in de verkeerde winkel te zoeken natuurlijk . Heb in iedergeval ook een D-cup en dan is het toch echt lastig als die sport-BH tijdens het paardrijden niet lekker zit...

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 07:57

ik heb ook champion en die zijn voor alle maten geloof ik, ik wil niet meer met normale bh rijden Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:18

Ik heb de Champion sporttop, die is er ook voor grote maten en ik ben er zeer tevreden over. Ze hebben deze ook bij Divoza.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:29

Ik heb niet echt een sport-BH om te rijden (en te sporten).
Ik heb al enkele jaren twee sport-topjes. Eéntje van Adidas en ééntje van Nike... ze bevallen me heel goed en ze ondersteunen ook erg goed.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:30

ik rijd gewoon met me gewone bh's soms zonder...

Your stairway lies on the whispering wind

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:43

Ik heb twee van Berlei, Shock Absorptions (van Anna Kournikova inderdaad) van 35 euro en 47 euro en eentje van Triumph (een zwarte met klitteband op de schouders en voorsluiting), van ca. 25 euro. Ik vind die sportBH's van Berlei niet zo denderend. Op een of andere manier heb ik soms nog last. Maar ze zitten vaak wel fijn (afgezien van die ene keer dat ik weer zo'n 'striem' heb onder mijn arm).

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:06

Ik heb 2 zwaar-kaliber (:D) BHs van Berlei waar ik tevreden over ben - dit zijn de eerste die ik gevonden heb waarbij ik niet ingesnoerd word op de ribben (auw) of waarbij alles alsnog stuitert.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:28

babyboo schreef:
ik rijd gewoon met me gewone bh's soms zonder...


Auw, dat lijkt met geen pretje. Tenzij je borsten niet al te groot zijn misschien...Scheve mond
Bovendien lijkt paardrijden zonder goede BH me niet erg goed voor je borsten.

Ik rijd met BH's van de Hema, maar denk er ook over om andere aan te schaffen. Op zich bevallen ze goed, maar ik wil ook wel eens een Champion proberen.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:25

HEMA!
Ik ben zo'n beetje overal geweest en alleen die van de Hema geven goede ondersteuning! (bij mij dan hè)
Je hebt daar verschillende model van weinig tot veel ondersteuning.
Had er eentje gekocht maar heb er snel een paar bij gehaald...

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flettie en 120 bezoekers