Wat vinden jullie ervan?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 18:02

Naar aanleiding van een topic een tijdje geleden gooi ik mij maar weer eens voor de leeuwen Haha!
Ik heb toen gevraagd om het programma de teugel op SBS6 even een kans te geven om te groeien. We hebben er hard aan gewerkt om er een leuk programma van te maken, en volgens mij zijn we aardig op weg! Ik heb een vraag aan een ieder van jullie die de laatste twee uitzendingen heeft gezien, wat vinden jullie er nu van?

Ik weet het, het probleem blijft dat het een onmogelijke tijd is voor paarden mensen , maar daar kunnen we echt niks aan doen. Voorlopig is het toch echt nog gewoon een kwestie van je video instellen Haha!

Maar goed, ben dus benieuwd hoe jullie het programma tegenwoordig vinden.


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:12

sorry, ik heb het nog nooit gezien (jammer) wanneer is het eigenlijk?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:14

ik heb een uitzending gezien toen ik terug kwam van wedstrijd, ik ben dan meestal op concours dus kan niet kijken en de videorecorder is dood Knipoog ik vond het wel heel erg leuk! eerlijk *LOL*

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:14

Ik vind het nu wel beter geworden.

En ik vond het ook leuk dat je jouw eigen paard ging voorstellen.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:18

en kan me iemand ook even vertellen wanneer dit uitgezonden word??

Heb het jammer genoeg nog nooit gezien, ik moet ook hierbij vertellen
dat ik bijzonder weinig tv kijk Nerd

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 18:21

Zondag middag om ongeveer 15.15 uur en de herhaling Donderdag rond de klok van half 3 op SBS6


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:20

ik zit nog op school dan en nu is het gewoon al afgelopen en idd op zondag ben ik om die tijd altijd bij mij paardje!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:28

Ik heb de laatste 2 afleveringen niet gezien. Ik denk dat de uitzendtijden een beetje problematisch zijn. Volgens mij zit iedereen dan (donderdag) op school of werk en (zondag) bij zijn paardje. Maar ja aan de tijden kan je natuurlijk erg weinig doen....
Als ik er aan denk zal ik aankomende zondag eens een kijkje wagen...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:09

ik vergeet het altijd te kijken Haha!
maar als ik het kijk,vind ik het wel harstikke leuk hoor Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:33

De keren dat ik het zie vind ik het wel leuk hoor maar ik mis het bijna altijd.

Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+11 / L2+7 :-)

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:56

Ik kijk het meestal wel, wel leuk programma wel jammer dat het zo kort duurt..

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:00

De laatste keer heb ik het wel weer kunnen zien. Het is inderdaad verbeterd.

Eadem mutata resurgo.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:00

Ik vind het al beterder dan in het begin!!! In het begin vond ik het erg saai en dus niet leuk overkomen. Maar nu jij er bent, Afbeelding!!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:06

ik heb t wel een x in t begin gezien en ik vond het toen niet echt geweldig...verder niet aan toe gekomen..idd een onmogelijke tijd..!!gaat het in de zomer ook nog door??ik ga morgen wel eens kijken dan denk ik Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:18

De laatste keer dat ik het zag (2 weken geleden? Of langer?) vond ik dat er weinig aandacht was voor recreatief rijden. 't moest allemaal over dressuur, en spring-uitslagen, etc. Terwijl het me juist heel leuk lijkt om een reportage te zien over bv. trektochten, of strandritten, en dingen die door clubs worden georganiseerd. Zoveer mensen die paarden hebben doen iets buiten dressuur/springen/wedstrijden, ik denk dat je daar een groot gebied mist.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 16:51

ja ik heb het de laatste aflevering gekeken en hij is idd beter als de eerste, het was toen echt saai. Het is alleen jammer dat het op zo'n rot tijd is normaal zit ik donderdag op school en zondag bij mijn pony. Lachen

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:02

Marieke schreef:
Zondag middag om ongeveer 15.15 uur en de herhaling Donderdag rond de klok van half 3 op SBS6


hmm, ik zal eraan proberen te denken. dat kan ik ook mijn mening geven.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:13

ik heb het wel een xtje gezien in het begin ma ik vond het toen niet zo leuk, het is nu wel leuker geworden maar het is echt op een rot tijd dus ik kan bijna nooit kijken:(

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:29

Ik heb het toevallig vandaag nog opgenomen.Want inderdaad het is een onmogelijke tijd haha.
Ik denk dat paardenprogramma's het nooit lang volhouden,omdat ze op onmogelijke tijden uitgezonden worden..

Ik vind het een mooi en leuk programma..wel wat aan de korte kant,maar allee,je kunt niet alles hebben hey. Knipoog

De laatste keer (met ijsbrand chardon oa.) vond ik het helemaal kort.Vooral door dat springen..Was nogal uitgebreid gedaan..

Wel een mooi en duidelijk
programma..Wat leuk trouwens dat je ook op bokt zit. Schijnheilig

Groetjes!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 17:43

We hebben een dvdspeler, daar kan ik niet mee opnemen.

Wordt er bij het maken van zo'n programma geen doelgroep geformuleerd? En wordt er dan niet gekeken wanneer het grootste deel van die doelgroep thuis is?
Ook ik heb het nog nooit gezien omdat ik nooit rond de tijden die je noemt thuis ben.
Helaas, want ik ben wel benieuwd ernaar.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:50

De laatste afleveringen waren beter dan die in het begin! Ik vindt het sportelement juist erg leuk, wat mij betreft mogen er ook meer interviews in m et ruiters/amazones. Wellicht is het een idee om een soort reeks erin te verwerken waarin een bepaald onderdeel van het paardrijden wordt uitgelegd zoals ze die ook in de Paard en Sport hebben??

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:54

Jammergenoeg heb ik zondag en toevallig ook donderdag alleen het laatste stuk van bij Ijsbrand Chardon gezien. Maar ik zal een kijken of ik zondag op tijd ben Lachen Knipoog

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:56

Vind het steeds leuker worden. Er blijven natuurlijk altijd dingen die je meer interesseren als andere maar de variatie wordt steeds beter.
Persoonlijk zou ik een rubriekje waarin veel voorkomende problemen waar veel ruiters vroeg of laat toch mee te maken krijgen graag wat uitgediept zien. Topruiters die met een oplossing komen, beetje clinic-achtig iets ofzo. Voorbeelden te over bij rijtechnische problemen.....

Vond dat springen bij Wout-Jan ook wel leuk trouwens....

Die tijden vind ik niet zo'n probleem, de video is gewillig.... En wanneer zijn alle paardemensen wel thuis??? Ik zou het niet weten....

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:01

Heb toevallig laatst gezien toen ik ziekjes op bed lag een herhaling ofzo...
Vond dat stuk met Wout Jan wel grappig.
Tis al wel ene verbetering, een gegeven paard niet in de bek kijken want dr is al veel te weinig paardensport op tv

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:27

Helaas zal ik niet de enige zijn die zal zeggen dat de tijden erg vreemd zijn.
Het is een programma voor paarden mensen maar niemand is op die tijden aanwezig om het te zien.
Vele paardenmensen hebben een wedstrijd op zondag,werken of zijn op school op donderdag enz.
jammer want het is zowat het enige op tv wat er voor paardenmensen is.

Ik heb het 1,5 keer gezien.
De eerste keer als ik me niet vergis was met de trailer.Daarin werd uitgelegd hoeveel de auto mocht trekken.
Ook heb ik als ik me niet vergis jou ook zien vertellen over jou western paardje.
De tweede keer was met de laatste uit de serie talentjes.Die heb ik maar half kunnen zien.
Toch vond ik het leuk.ik mag dan ook hopen dat de tijden anders zullen worden en dat het lang op tv blijft.
By the way,ik vind het jou erg tof doen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers