Foto's van Cherra

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Foto's van Cherra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 13:57

Ik ga eens ff kijken of de foto's die ik de laatste dagen geuploaded heb, ook te zien zijn. Dus bij deze een aantal foto's van Cherra, let a.u.b. niet op mij, schrok me dood toen ik m'n houding zag! De foto's zijn ook redelijk bejaard en niet echt van goede kwaliteit, maar goed, proberen blijft leuk! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Owja, die rare streep door sommige foto's komt door de scanner, zat een vuiltje in ofzo!

Afbeelding
Een van de eerste keren dat ik op Cherra reed, vriendin mee dus vriendin foto's maken. Nog geen foto geuploaded langs de lange zijde, heb jammer genoeg ook geen foto's van de laatste keren, had je waarschijnlijk duidelijk verbetering gezien! Haha!

Afbeelding
Foto is iets te vroeg genomen helaas, vandaar dat ze er maar half opstaat!

Afbeelding
Na het rijden, ff voordat ze de wei weer in mocht. Duidelijk te zien dat ze graag naar die wei toe wilde, ze zat al naar haar vriendjes in die wei te kijken! Knipoog

Afbeelding
Wat gebeuren er voor interessante dingen buiten?

Afbeelding
Ik weet niet wat er op de grond ligt, maar dat is in ieder geval veeeel interessanter dan jij met je rare fototoestel!

De laatste 2 foto's zijn gemaakt 1 van de laatste keren dat ik er was. Vind vooral de laatste errug mooi, ook al was het niet helemaal de bedoeling!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:28

leuk paardje hoor! en je houding valt tog nog wel mee?! je kunt et nie zo goed zien Lachen
groetjes lennie

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:31

leuke foto's, die laaste Tong uitsteken misschien zag ze een bokje liggen of zo? Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jive03 en 56 bezoekers