Gister leuke les!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Gister leuke les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 13:35

Na al een paar maanden ronduit saaie lessen te hebben gehad op de manege hadden we gister een leuke les Bloos soso dat was ik niet meer gewend Haha!
We gingen eerste zelf inrijden en daarna dus zonder beugels, dat vind ik dus echt leuk om te doen Haha! Ik kreeg alleen maar complimentjes op me zit en alles van de instructrice (wat ze dus nooit doet) toen zei ze nou es kijken of je op je teugels hangt Verward okay ik moest dus me teugels zegma lang laten. Nou okay geen probleem. Bleef lekker zitten, maar na 25 rondjes ofso kreeg ik pijn aan me zij. Toen gingen we galoperen, nou ik lekker zonder beugels, ze vond het heel mooi gaan bij mij ik bleef goed zitten zei ze. Op de andere hand gingen we met de groep galoperen, datw as minder er zitten van die kleine kindjes in mij groep en die trekken steeds aan de teugels en dan zat ik lekker in galop, ging er zo'n kind weer draven maarja ik had wel een leuke les Haha!

groetjes Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:36

leuk zeg! Niets is beter als het goed gaat!
succes verder!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 14:51

thnx Haha!

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:42

jaja blijven zitten is soms best moeilijk gheheh hoe gaat het met je tinkertje ( die merrie van 9 ofzo?) (L) ya ik