hoe dom kun je wezen: handrem in de wasstraat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

hoe dom kun je wezen: handrem in de wasstraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:46

nou ik ben dus behoorlijk dom bezig geweest vandaag.
ik heb nammelijk mij auto in de wasstraat gezet zonder de auto op de handrem te zetten of in de eerste versnelling te zetten.
gevolg de auto rijd onder het wassen vrolijk naar buiten.
het ergste was nog dat het bij de garage gebeurde waar mijn vader bedrijfsleider is.
ik ga nu dus door het leven als het domme dochtertje van .
maar hier heb ik weer een ding van geleert vergeet nooit je auto op de handrem te zetten in een wasstraat

[edit:BartVB]Titel[/edit]

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:13

hahahahaha, dat zou mij ook zo kunnen overkomen. Troost je er maar mee dat het niet op een heuvel was die eindigde in een kanaal of iets dergelijks Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:17

Ah, beter dan het dakraam open laten staan zoals wij ooit gedaan hebben:-P

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 15:47

ik voelde me echt n onozele hals hoor Knipoog
juist omdat zulk soort acties alleen maar bij mij gebeuren en nooit bij n ander Lachen
ach ja dr moeten toch ook klunsen op deze aardbol rond lopen vind je niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:49

hahha
Ach je kunt niet overal aan denken he Lachen

En des, die van jou is ook erg leuk Tong uitsteken

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:03

Precies janne, zo iemand ben ik ook altijd! Ik ben degene die op een gala van de trap donderd, de ramen open laat staan in de wasserette, het paard vergeet als ze op wedstrijd gaat, en ga zo maar door... Bloos
Oeps, daar gáát mijn boktreputatie Schijnheilig Haha!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:56

Ach joh, met zulde dingen heb je later nog eens wat te lachen. Ik ben ook wel een beetje lomp hoor de laatste tijd. Ik ga over alles op mijn plaat. Ook over een strootje dieop de grond ligt, OEPS

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:20

dit is wel een leuke, de wasstraat uitrijden bij de garage waar je vader werkt! Ik ga altijd naar zo'n wassette waar je erin moet blijven zitten en ik heb nogal een zware auto en iedere keer loopt het ding vast, dus ik moet gewoon mijn motor laten draaien en als ik voel dat ie vastloopt, was gas bijgeven, maar iedere keer werken er weer andere jongelui die zeggen: motor uitzetten en in z'n vrij zetten, en als ik dan JA MAAR zeg, zeggen ze: nee hoor zo moet het *hahahaha* kunnen ze het hele ding weer resetten als ie vastloopt! En ze adverteren dat ALLE auto's erin kunnen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:26

dat van moritz heb ik nog nooit van gehoord Verward
neem dan een andere wasserette? of zelf wassen Haha!
een oto voor me had een keer zijn antenne niet eraf gedraaid.....resultaat was dus een zebra-auto!!
ik was hem altijd zelf.....daarom is ie het grootste deel van het jaar ook bruin vd modder ipv grijs, maar ach het is een jiep, die mag vuil zijn , nie dan ?:P
enne ohw jah , je kunt m ook in andere versnellingen zetten hoor, niet alleen in zijn 1

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:29

zelf wassen mag hier niet, i.v.m.milieuvervuiling of zo en deze wasserette is dus vette pret, je mag erin blijven zitten, je rijdt op een lopende band en het is net een spookhuis! Alle gewone wassettes mag ik niet in met mijn auto, hij is te hoog en deze adverteert metershoog dat ALLE auto's en busjes erin kunnen, moeten ze maar niet uitsluitend van die kids als personeel nemen, of ze goed begeleiden, ik vind het altijd wel weer humor!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:32

woeps, dat is niet echt handig nee Bloos Haha!

Ik heb wel een keer mijn autootje weg zien rijden.
Ik ging het hek bij Pinky's stal op slot doen en zette mijn auto op Neutraal (heb een automaat) en gign de poort dichtdoen. Toen ik omkeek zat hij al bijna in de bosjes geparkeerd.
Ik heb nog nooit zo hard gerend Koe

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:37

hahahaha das humor, ik ken die gein met een automaat!
Ik had een keer een Eend en die hadden ze voor de gein in mijn achtertuin gezet (dronken jongens die van een feestje terugkwamen), het nare was alleen dat ze hem in de zitkuil hadden gezet, leg dat maar eens uit aan je baas...... ik kom wat later, want mijn auto staat in de zitkuil *whahahahaha*

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:39

tsjah... bij ons gebeuren ook allemaal van dat soort 'dingetjes'
zo heeft mijn vader onze auto eens in een klein heel modderig en ondiep boerenslootje geparkeerd... je wilt niet weten hoe erg het stonk... jegh

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:46

Ik heb ook een keer vergeten bij de bedrijfsauto van m'n werk de antenne eraf te draaien voordat ik de wasstraat inreed. Ze hadden het nog zo tegen me gezegt. Dat ding dus helemal los ik springen om hem weer goed te krijgen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:54

mijn ouders hadden een x de politie gebeld omdat onze oto gestolen was Boos!

toen ze eens goed keken , bleek ie bij de overburen op de oprit te staan Bloos
wij hebben een vrij schuine oprit en ze waren de handrem dus vergeten ,was ie precies bij de overburen op de oprit (gelukkig zonder andere oto's te raken ) beland LOL

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:25

erg he?nou troost je ik heb laatst snachts het dakraam vergeten dicht te doen,en wat denk je?uitgerekend die nacht hevige regen en onweersbuien.drie dagen natte stoelen in de auto
maarre je auto mag je ook niet op de handrem in de wasstraat zetten,hij moet in een versnelling staan en niet op de rem,anders heb je volgens mij kans op krassen ofzo....

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:08

in de wasstraat waar ik al zeker 15 jaar kom (sofwash in Huizen) moet je je auto in z'n vrij zetten met het contact aan en niet op de handrem, je rijdt op een soort lopende band, blijft erin zitten en komt er als het goed is, aan de andere kant van het gebouw schoon en droog uit, ze spuiten van tevoren je auto af en maken je wieldoppen/velgen schoon en je rijdt van tevoren door een inweekboog. Het is vrij duur en luxe, maar hij kwam als beste uit een carwash test. Ik heb alleen een hele zware auto en die trekt ie er niet door, ik weet dat, de "baas"weet dat, maar de zaterdag/vakantiehulpen weten het niet en dan loopt de boel vast Haha! , ik ga er maar 1 x per maand doorheen, dus no worries..... de kans dat je voor of achter me staat en ook vast komt te zitten, is heeeeeel klein Tong uitsteken

ook leuk: de tuinsproeier lekker aanzetten en verplaatsen en je auto met open raampjes hebben staan

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:58

Ja inderdaad in z'n vrij met sleutel in contact anders gaat hij op stuurslaot dan wordt het ook erg leuk.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:14

*LOL* dat zou later ook echt zo'n actie voor mij zijn *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:13

Dat zou mij dus ook kunnen gebeuren. Vandaar dat ik hem een paar keer per jaar met de hand was....