de trailer is me niet gegund

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

de trailer is me niet gegund

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 14:47

zou ik vandaag, na het drama met de trailer 2 weken geleden, waarvan de klep doorzakte Boos! zie elders) een andere trailer gaan ophalen aan de andere kant van Nederland, kom ik bij mijn auto: LEKKE BAND!!!! Extreme duivel

heb ik om 10 uur de Wegenwacht gebeld (jaja, ik ben onhandig, dus ik heb woonplaatsservice), komen ze om 14.30 al! Gaaaap

Die trailer kan ik dus niet meer halen nu, het is al te laat Frusty

Volgens mij is dit een teken van boven (of beneden) dat ik GEEN trailer moet gaan kopen........ Huilen

Blijkt die band helemaal verrot gereden te zijn en de andere voorband staat ook op knappen, moet eerst de auto naar de garage, voor ik ook maar ergens naartoe kan, fijn begin van de vakantie dus Party!! Misselijk


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:53

Wat een pech zeg balen.

Ik zat even in je proiel te lezen en zag je dat je een noriker hebt wat gaaf zeg en ook nog een bonte heeeeeel apart. Gelukkig zie je ze niet veel.

heb je nog meer foto´s Kwijl .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 14:58


www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 14:59

de bovenste link doet het niet, dus je moet via www.moritz.nl.nu naar de foto's!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:06

Het zit je echt niet mee he. Nou ja na regen komt zonneschijn zegt men

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 15:08

zou het dan toch komen omdat ik op vrijdag 13 aprik geboren ben????

ik durf nu helemaal niet meer met die auto te rijden, maar het zal wel moeten, want een andere kan ik me niet veroorloven: duur paard gekocht.....

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:04

Misschien moet je eens oefenen met banden verwisselen, je weet maar nooit waar het goed voor is.
Waarschijnlijk zijn je banden uitgedroogd, het beste kun je ze eens in de zoveel tijd inspuiten met siliconenspray.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 16:35

was dat maar zo, ik heb hem net bij mijn auto-meneer gebracht en we waren er al achter dat die auti van achteren flink in elkaar heeft gezeten, waarschijnlijk is ie gewoon helemaal krom..... banden krijgen bij niet de kans om uit te drogen, met 500 km per week verslijt ik ze veel te hard!

Ik kan stallen uitmesten, maar banden verwisseln kan ik niet, ik krijg die auto nooit opgekrikt en die moeren losdraaien *pffff* ik ben maar een vrouw hoor en ik betaal ieder jaar lidmaatschap van de ANWB,het viel me alleen tegen dat mijn doorgaans erg macho buurmannen niet ff aan kwamen bieden het bandje te verwisselen, kwam zeker door de regen *haha*

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:02

Je hebt geen spierballen nodig om een bandje te verwisselen hoor. Nou ja, als jij liever uren wacht op de ANWB en afhankelijk bent, dan moet je het natuurlijk helemaal zelf weten.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 17:17

nou als ik zo eens zag hoeveel moeite het die stevig gebouwde wegenwachter kostte om die moeren los te draaien......ik had er geen beweging in gekregen. En ik heb maar van half 10 tot half 3 hoeven te wachten..........

Als ik zelf die band verwisseld zou kunnen hebben, had ik toch die trailer nietop kunnen halen, er zit namelijkeen bandje bij waar je max. 80 km/u mee mag en het is een heel eng dun dingetje, een thuiskomertje, daar ga ik geen trailer mee ophalen en er 200 km mee rijden!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie