Misschien tijdelijk toch een paard????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 00:57

Vandaag kreeg ik een mailtje van iemand, naar aanleiding van mijn oproep. Ik zoek namelijk een bijrijdpaard.
Deze vrouw is in het bezit van een Z1 ruin, genaamd Kassander, welke ik ivm tijdgebrek waarschijnlijk een poosje in bruikleen mag hebben en bij mij in de omgeving mag stallen. Party!! Dit is allemaal heel onzeker, maar ik hoop echt dat het door kan gaan en dat ik een goedkoop stallingsadresje kan vinden. Hieronder een foto van de desbetreffende Kassander. Het klinkt misschien vreemd.. maar deze foto komt mij erg bekend voor.. Verward
Wat vinden jullie ervan?
Tevens zou ik graag van diegenen die ook een leenpaard hebben gehad (die je bij huis mag stallen) weten wat jullie ervaringen daarmee zijn.
Alvast bedankt

Liefs, Sandra

[img]../upload/305/kassander.jpg[/img]



_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-08-31 01:10 ]</font>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 08:28

Hij lijkt een beetje op een paard dat ik ken, het is hem niet hoor, maar hij lijkt erop. Nu maar hopen dat je op tijd stalling kan vinden, want het klinkt heel leuk! Ik zal voor je duimen hoor, dat het door kan gaan Party!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 08:50

Leuk hee! Succes! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:29

Hey Sandra, als je een leuk adresje voor het paard kan vinden: meteen doen joh!
Ik heb zoals je weet ook een soortgelijke optie gehad met IJsco. Ik had een weiland geregeld en heb haar 9 maanden verzorgd, betaald en bereden. Het is dus in principe gewoon 9 maanden je eigen pony zonder dat je de aanschafkosten betaalt.
Vooral als je zelf een stallingsplaatsje mag zoeken heb je veel meer vrijheid dan wanneer de eigenaars je steeds op de vingers kijken (dus voor jou ook een verademing waarschijnlijk).

Maak wel goede afspraken over de termijn, wie betaalt wat (jij onderhoud, zij eventuele dierenartskosten?) en wat mag je er allemaal mee doen?

Ik hoop voor je dat het doorgaat, heel veel succes!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 15:18

Ja ik hoop echt dat het door kan gaan. Ik heb vandaag weer een mailtje van haar gehad. Het zou gaan om een periode van minimaal 1 jaar en misschien wel langer. Het is een 9 jarige ruin. Ik ben nu druk op zoek voor stalling, mocht het allemaal wel doorgaan.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 21:36

Het financiele gedeelte heb ik rond! Nu de rest nog!