connemara praat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

connemara praat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 19:43

dacht richt maar eve een nieuwe op,wie heeft hier allemaal een connemara?heb zelf een connemara ruin van 7 jaar oud hij heet voluit fields gilligan monahach maar in de volksmond gewoon gill.heb hem anderhalf jaar geleden gekocht van 2 buurvrouwtjes in brabant hij is in de omgang superlief maar met rijden was het een etter hij probeerde echt alles om je eraf te krijgen bokken met zn kont omhoog en hoofd naar beneden toen hij dat door had dat hij me er niet af kreeg is hij er veel vandoor gegaan echt als een idioot en toen kreeg ie het in zn hoofd om achteruit te gaan lopen erg leuk,maar nu heb ik hem helemaal overwonnen hij springt nog aventoe opzij maar dat vind ik niet erg wil geen manegepony verder is hij super

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:23

Hehe ik dacht al, komt het er nooit van Tong uitsteken (Connemara praat Knipoog )
Ik heb er zelf ook eentje, Jamy (voluit eigenlijk Jezabel van de Zonnehoeve)
Vader: Hatatitla van de Leliaard
Moeder: Mooney van de Zonnehoeve.
Ik heb haar gekocht (nou ja ik Tong uitsteken me vader Knipoog ) Op de Stoeterij de Zonnehoeve in Zeewolde (Flevoland ergens...)
Jamy is donkerbruin-zwart. Ze is erg lief op stal maar ook met rijden. Ik kan eigenlijk alles met dr doen, dressuur, springen en buitenrijden Lachen
Ik rijd ook officiel wedstrijden in de L1 (met momenteel 3 winstpuntjes Lachen )
Voor foto's kun je in mijn profiel kijken (staan er namelijk heel erg veel!)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:47