Manege de Kempen in Eersel...Leuk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Manege de Kempen in Eersel...Leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 14:41

Hallo,

Ik ga in de vakantie naar ruiterkamp op manege De Kempen.
Hebben mensen hier gereden of ook ruiterkamp gedaan?
Is ut er leuk?
Tell me!

Juut Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:47

Ik heb er nooit gereden maar heb er wel eens foto's van gezien en het lijkt me echt een super mooie manege.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:52

Ik ken de manege wel. het is er riant, 3 binnenbakken, kantine in het midden en mooie uitrijmogelijkheden. Je kunt er ook westernlessen nemen. De paarden zien er doorvoed uit. Ik denk dat het zeer zeker geen slechte manege is. Ik ken wel wat mensen die er gelest hebben en die waren er goed over te spreken.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:55

Kijk even bij VvdD daar staat een topic van Sunshine, of paardrijden met school, datgaan ze ook bij die manege doen

wat ik weet is dat de ponykampen er altijd eel erg gezellig zijn!

ook hebben ze een site http://www.paardensportcentrumdekempen.com

de vorige eigenaresse van de manege ken ik, toen vond ik hem stukken beter, maar t is echt geen slechte manege hoor!alleen als pensionklant zou ik hogere eisen stellen, maar voor een manege is ie goed!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 15:13

Ik heb er vroeger altijd gereden toen idd de oude bazin er nog in zat, nu zit Peter er in. Was er vroeger ook al hoor, maar heeft nu veel veranderd o.a. westernlessen e.d. Vork Koe
De ponykampen waren vroeger altijd geweldig! Ik ben laatst nog een paar keer naar de manege geweest, en ik vind het nog steeds de beste manege in omstreken.
De paarden worden goed gevoerd, de stallen zijn schoon en er ligt voldoende stro in, en heel belangrijk: de paarden lopen nooit meer als (ik geloof) 3 uur per dag.
Ga anders een keertje kijken...

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 15:57

Ik ben er 6 jaar achter elkaar op ponykamp geweest... dus dat zegt al genoeg dacht ik zo Haha!

Maar het is er idd super, lekker eten, leuke lessen, je leert er veel, je maakt van die leuke avond en nacht buitenritten Haha! en ze hebben er heel erg veel paarden en pony's en dat zijn (bijna) allemaal schatjes. En het is er heel erg mooi, met een gave waterbak buiten. Have fun! Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:56

ik ben er 5 jaar achter elkaar geweest,en vond het echt super!
als je meer wilt weten kun je me een pb stuuren.
ik wou dit jaar gaan met mijn pony,maar ik haalde het jammer genoeg niet.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:19

Goeie manege, toffe peer die Peer. Gewoon goede lessen en prima paarden. Ik heb er ook gereden, toen waren de ouders van Peter en zijn zus nog eigenaar. Niks mis mee. In de Bit test van een hele tijd geleden ook goed uit de bus gekomen. Enne....ze zijn into western, en tja...dan is het altijd leuk! Cool

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:43

Ik heb zo'n 13 jaar op de kempen gereden. was zelfs kind aan huis in de tijd van Annie. zegt eigenlijk genoeg hé? In die tijd was het een super manege. Annie is er nu twee jaar uit en heeft het dus volledig aan Peer verkocht. Ik kwam er in het begin nog elke dag (kreeg net in die tijd mijn verzorgpaarden in Hoogeloon) maar dat is zo langzamerhand zwaar gezakt naar 1x in de zoveel tijd. vind het een stuk minder geworden. De kampen zullen zeker nog heel gezellig zijn (ben zelf 5 jaar achterelkaar geweest en de weken dat ik zelf niet op PK was hielp ik wel mee op de manege) en de manegepaarden worden goed verzorgd. Als je meer wilt weten PB me maar.