niet in de trailer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 05:09

Sinds kort wonen er nieuwe buren aan de overkant. Ze hebben een hele stapel supermooie Quarter Horses waar ze ook me fokken. 1 jaarling stond nog bij het oude huis en moest nog opgehaald worden alleen....dat ging fout! Ze wou de trailer niet in en stijgerde. Terwijl ze stijgerde bleef ze met een voorbeen hangen aan het dak van de trailer.....krak zei het been! Ze hebben haar ter plekke dood moeten schieten. Gatver, kreeg wel ff de rillingen toen ik het hoorde. Het zal je paard maar wezen.


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 06:05

He gatver Pril... Dat soort dingen hoor ik liever ook niet! Maar wat voor soort trailer hadden ze dan? En konden ze dat paardje niet effe onder zeil brengen ofzo? Wel erg vervelend voor die mensen... Het paardje zal er niks meer van merken, maar hopelijk hebben die mensen er wel wat van geleerd.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 06:06

Wat erg!

Zo hebben mensen op de manege waar ik regelmatig kom ook zo'n ongelukje gehad, alleen was bij dit paard de schoft gebroken en volgens mij ook een rugwervel.

En ze hoefde niet eens weg! Ze woilden gewoon even oefenen....

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:31

oooh nee!! wat verschrikkelijk!! Oh dit moet mij echt niet gebeuren, hier krijg ik nachtmerries van!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:51

ieh ik moet er vanmiddag weer aan geloven met Bolivia. Lekker opwekkend verhaal, steigeren doet ze gelukkig niet maar verder kunnen er genoeg ongelukken gebeuren met laden want zij wil er ook eigenlijk niet in.

Ik zat al aan Sedalin te denken maar ik moet met haar naar de VA en manueel therapeut en die kan haar reacties natuurlijk niet goed zien als ze sedalin heeft gehad.

TOch maar weer proberen vandaag...

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 08:06

a bah als ik dat hoor. ik geloof dat ik peqen niet de trailer meer in doe. die wil er soms ook niet in.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:16

oww, dit had ik niet willen lezen, mijn knollie moet nog leren om de trailer in te gaan, maar als ik dit zo lees krijg ik de nijging hem maar gewoon op de achterbank te proppen. Ik moet er niet aan denken dat hem dit overkomt!


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:33

morgen ga ik Loki ophalen, hij is ook nog nooit in een trailer geweest en ik ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren! Ik heb namelijk niet zoveel hulp- bij de hand en weinig ervaring met trailers

maar als ik dit lees........neee mammie!!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:08

Zo, dan moet ie wel heel hoog gesteigerd hebben wil die zijn benen over het dak van de trailer heen leggen. Arm paardje. Verdrietig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:19

aaah wat zielig zeg. heb je het gezien?? jech zeg zielig man Verdrietig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:39

Ach, wat zielig!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:47

vreselijk zeg!echt zielig Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Tinkermuts en 34 bezoekers