Weer ongeluk met de auto gehad...:(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carina

Berichten: 2773
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Weer ongeluk met de auto gehad...:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 20:46

Ik ben het nu echt helemaal zat. Eerst vliegt in november onze auto in de fik, gelukkig konden we er optijd uitkomen en hadden we niets aan ons.
Vervolgens rijdt er in april een ander auto van achteren boven op ons. Wij hebben een trekhaak dus had de auto niets, maar de anderen hadden een behoorlijke schade aan hun voorkant. Gevolg was wel dat m'n moeder en ik, wij zaten allebei in de auto last hadden van een stijve nek.
Nu is dat net over, rijdt er vandaag weer een auto boven op ons, van achteren...

We zijn heeeel gelukkig met onze trekhaak, dat snappen jullie natuurlijk wel Knipoog

Is dit een autopechjaar ofzo??

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:00

Nou... Dat is wel heel erg veel pech in 1 jaar tijd.. Mijn zus dr auto is in 2 weken 2 keer leeggerooft.. dat was ook niet zo'n pretje. Dus, ja dat zou best kunnen

... And we like all the fluffy animals.


Jokonootje

Berichten: 4816
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:02

Rainie schreef:
Nou... Dat is wel heel erg veel pech in 1 jaar tijd.. Mijn zus dr auto is in 2 weken 2 keer leeggerooft.. dat was ook niet zo'n pretje. Dus, ja dat zou best kunnen


zat er dan nog wel wat in die auto ? Knipoog

ffies ontopic: Ja zo`n jaar hebben wij voor twee jaar geleden gehad ... dus soms moet je gewoon zo`n tijd hebben lijkt het wel Knipoog

harriewijk

Berichten: 47
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 00:15

Nou je bent niet de enigste hor.

Ik heb dit jaar een hagelnieuwe Almera gekocht en na drie weken kon d'r al een nieuwe voorruit in en voorkant opnieuw worden gespoten.... Reed 's nachts over de A28 bij strand Horst en werd net zoals enkele andere wagens met hagel beschoten vanaf het strand.

Net een paar weken geleden is er iemand zo vriendelijk geweest om met 100 achterop te rijden terwijl ik als laatste stilstond in de file. Die kerel had alle matirx borden enzo gemist hoezo hij zat te Slapen
En ook dit was weer 's nachts op de A28, nu een paar kilometer verderop......

Gelukkig ben ik zelf wel heel gebleven (mede dankzij mijn trekhaak) hoewel ik dat van mijn mooie auto niet kan zeggen Huilen .........

Afbeelding

Yessy

Berichten: 23008
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:36

een ongeluk komt nooit alleen he Frusty Lips are sealed tot nu toe is hier alles goed gegaan, maar vprig jaar ging het bij ons iedere paar maanden fout..misschien 2 autopechjaren achter elkaar?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 15:38

eeh... het zit je niet mee zeg
gelukkig zijn jullie er telkens goed van af gekomen...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

carina

Berichten: 2773
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 18:14

Ehmmm, hopelijk blijft het hierbij en komt onze auto er niet zo uit te zien als die van harriewijk...

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:57

Wat een pech het beste is natuurlijk dat jullie niets makeren Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: inge_romeo, Jaydee_WP, KirstenHorse, onpaard, Symke, Twist1991 en 31 bezoekers