balen balen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

balen balen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 23:38

lekker balen vandaag voor mij zeg.. bij ons op stal hebben we vaste paddocks waar de paarden in staan. met een vast clubje paarden. nou had ik vandaag mijn paard in zijn vaste paddock staan met zijn vriendjes. en ik kom een paar uur later terug hebben twee mensen hun paard zomaar in die paddock gedaan. terwijl die paarden daar nooit staan. een van die mensen wil haar paard niet in een koppel hebben want hij heeft nog hengstengedrag en wat doet ze..........
haar verhaal.. "ik was klaar met rijden en wilde dat hij even kon liggen rollen en er was verder nergens plek dus dan maar even in deze paddock"
nu is mijn paard gewond. heeft een diepe snee bij zijn spronggewricht zitten en een snee over zijn achterbeen. En mijn paard kennende zal dat morgen heel dik zijn.
en die mensen kijken mij heel onschuldig aan "mijn paard was het niet hoor"
GGGGGRRRRRRRRRR en ik zit met de gebakken peren.
hij staat al twee jaar in die paddock en hij heeft heus wel eens een bijtplek of schrammetje maar niet zulke sneeën als deze.
nou ja dat moest ik even kwijt.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:43

Ik zou echt onwijs pissig zijn zeg! Wat een domme koe, hoe haalt ze het in haar foofd? Mooi dat ik naar de baas zou gaan en een klacht indien, en evt. DA erbij op haar kosten (al was het om haar een oor aan te naaien Knipoog ). Echt belachelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 12:12

tsssssssss dat zulke mensen bestaan

ik had laatst ook zoeiets met mijn hond maar daar gaat dit topic niet over

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:45

Gatver zeg, want een brutaal mens! En niet eens even vragen, hopla! Ook ik had het niet geaccepteerd als ik jou was, dit hoef je niet over je heen te laten gaan! Kan je niet met de stalhouder gaan praten en kijken of hij wat kan doen? Arm beest... Heb je de veearts er al bij gehad?

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:47

daar kan ik me zo aan ergeren aan dat soort mensen... enne carlaa heeft wel gelijk kun je niet met de stalhouder erover praten...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:04

wat een muts zeg
je zet een paard toch niet zomaar op een wildvreemde groep in een "kleine"ruimte, das vragen om gesodemieter
ik zou het zeker even bespreken met de stal eigenaar zodat de regels van de paddocks een aangescherpt worden
op deze manier heb je zo een paard naar de piep ngeholpen
echt , ongeloofelijk dom zeg

hopelijk valt het mee en heelt het snel
succes
groetjes sonja

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 12:37

een dag later had hij dus een dik been en het was warm. hij liep ook kreupel.
heb het er met de stalhouder over gepraat. en ook met de persoon in kwestie. gaan ze allebei schaapachtig staan lachen.
enfin ze zou haar paard niet meer bij de mijne zetten.. nou ja wel bij andere paarden dus. sommige mensen zijn zulke ballen gehakt.

vanmorgen liep hij al een stuk beter, heb het goed afgespoten en groene leem over gedaan. is nu ook niet warm meer alleen nog wat dik.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:42

hm das welmooi dan maar zulke mensen.....
das echt kei-irritant
ik zou me er ook aan ergeren........
maar bij ons staan ze met een vaste groep merries in een weiland dus dat gebeurd gelukkig niet
sterkte met je paardje