Tyrza clinic bij Sjuimpje 19 juli

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Tyrza clinic bij Sjuimpje 19 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 14:48

Tijdens de clinic bij Sjuimpje van 14 juni, was er vanwege de enthousiaste reacties gevraagd om nog eens op korte termijn een dergelijke clinic bij Sjuim te geven.

Daarom hebben Sjuim en ik besloten om op zaterdag 19 juli nog eens een clinic te organiseren.

Voor degenen die hier aan willen deelnemen, gelieve je te melden met je Boktnaam, echte naam, en niveau op het volgende email adres:
Tyrzavi@hotmail.com.

We hopen dat het weer een hele gezellige dag gaat worden Knipoog


fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:50

Helaas kunnen wij niet meedoen wegens een selectiewedstijd!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:31

Ik ga eens kijken, ik kan zowiezo niet komen met brenin (ivm met operatie eigenaresse), maar misschien dat mijn zusje kan. Anders heeft een vriendin van mij misschien wel intresse met haar paard..
Ik laat van me horen!!
Ik kom zowiezo kijken

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:54

Ikke ikke ikke!!!!!! het beviel zo onwijs goed de vorige keer dat ik echt heel graag weer mee rijd
met Orbaldo of als die nog niet goed genoeg is weer met Lodewijk

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:08

Ik zou graag mee willen doen als het mag met B-niveau. Maar mijn probleempje is dat mijn vader die dag jarig is en echt geen combinatie wil rijden die dag. Dus mocht iemand zich geroepen voelen om te chauffeuren??? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:41

ik vond het zeker ook weer de moeite waard, alleen heb ik het probleem dat ik niet weet of gilly al wel terug is, ze staat nu bij de hengts, en das nie precies naast de deur.. Amersfoort en limburg Verward en waarschijnlijk heeft ze ook bijna geen conditie, morgen weet ik denk ik meer. aangezien ik dan op de keuring van de NFers die eigenaar van de hengst wel spreek..
je hoort het nog!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:49

Hey helemaal te gek..................Ga als speer proberen te laden......

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:00

Ik probeer er ook te zijn met paard, moet alleen even vervoer regelen!!

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:47

19 juli... ben ik op vakantie.... Jammer! Misschien kan m'n vriendin wel! Die was ook heel erg enthousiast!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:22

Eventjes een vraagje:
Is het ook voor pony's bestemd??

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:23

Hele dag afgestreept, wil ik niet missen. Als Joop echt helemaal in de kreukels ligt mag ik vast wel mijn zusjes sportpony meenemen (die is zóooooooo gaaf!). I'm in!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 21:19

Pony's zijn geen probleem in zoverre dat er wedstrijdgericht getraint kan worden Knipoog

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:24

Ben je alleen welkom als je wedstrijd ervaring met je paard hebt? Ik kan me namelijk iets herinneren van de vorige clinic dat je minimaal L met je paard (/pony) moest zijn om aan de clinic deel te nemen. Klopt dat?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 21:42

Als de combinatie zo'n beetje L is en goed kan sturen, zijn ze welkom. Sjuimpje heeft een niet al te grote bak en met 3 man is het af en toe uitkijken. Daarom geven wij de voorkeur aan bovenstaande. Knipoog

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:38

ik heb hier topics over gelezen, en foto's gezien
en zou super graag mee willen doen!!
maar we zitten dan met wedstrijden
worden er nog meer clinics gehouden in de toekomst?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:45

even kijken of ik vervoer kan regelen omdat mijn ouders dan op vakantie zijn maar anders doe ik graag mee

Love the life that you live, live the life that you love

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 05:09

I'm in! Mocht je een net ingereden pony met stuur en rem erin willen hebben moet je het maar zeggen. Anders ben ik kijker Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 08:02

Ik heb ook met Brenin meegereden, daar zat ook een stuur en een rem op!! .. als ik kom kijken, wil ik best voor iemand chauffeuren hoor!! Geen probleem, zolang er zelf een auto en trailer aanwezig is.. Knipoog

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 09:14

Voor degenen die zeker weten dat ze meedoen: stuur me even een mailtje? Knipoog Zo weet ik zeker wie defintief wil komen.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 09:22

Tyrza schreef:
Als de combinatie zo'n beetje L is en goed kan sturen, zijn ze welkom. Sjuimpje heeft een niet al te grote bak en met 3 man is het af en toe uitkijken. Daarom geven wij de voorkeur aan bovenstaande. Knipoog


De bak van Sjuimpje is toch ongeveer 40 x 20 m? Normale afmeting dus.
Als ik vervoer kon regelen leek het me ook leuk om te komen rijden. Maar ik heb mijn paard nog niet gestart en ben dus geen L, al zit er best een stuur en rem op.
Jammer hoor, zo iets lijkt me wel nuttig om een beetje ervaring op te doen op vreemd terrein en er zelf ook wat extra's van op te steken.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 09:49

De bak is iets kleiner dan 20 x 40, ongeveer 18 x 38. Geloof mij, makkelijk is het zeker niet om er met zijn drietjes in te rijden...

Of om een 20 x 60 kür te rijden in een 18 x 38 bakje....

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 09:56

met z'n 2tjesreed ik soms mijn medeclinicer om ver (nogmaals sorry)
Ik heb je gister al gemaild tyrza
Ik laat het even afhangenvan het aantal deelnemers welk paard ik mee neem.Mocht ik weer in een groepje van 2 kunnen denk ik dat Orabdlo meegaat. als het een groepje van 3 word ligt het aan de braafheid of dat wil :J

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:55

Ik denk dat ik iig kom kijken!

Clown

Met drie man kan nog makkelijk hoor, met mijn 3 jarige hengst, de 3 jarige Jazz van Obsession en met Samsam ging het ook hardstikke goed.
Ik heb geloof ik 1 keer zowat Steef geraakt en andersom ook een keer toen we het stuur even kwijt waren maar ach, dat is het risico van het vak Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:57

Tyrza schreef:
Als de combinatie zo'n beetje L is en goed kan sturen, zijn ze welkom. Sjuimpje heeft een niet al te grote bak en met 3 man is het af en toe uitkijken. Daarom geven wij de voorkeur aan bovenstaande. Knipoog


Ik ga in september starten, en dat kan niet zonder stuur en rem Haha! . Als ik vervoer heb kunnen regelen, dan ben ik van de partij!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:19

Nou ik had op 1 puntje na m'n eerste landelijke B wedstrijd een winstpunt, dus het sturen moet best lukken denk ik Haha! Wellicht minder spectaculair dan een hogere ruiter, maar het lukt best Tong uitsteken

Oké, L niveau heb ik nog niet echt, maar ik kan tot nu toe ook prima in het veels te klein uitgevallen binnenbakje bij mij op stal rijden, ik denk dat die op +/- 17 bij 35 uitkomt.

En ik doe heel graag meer ervaring op. Ook vooral voor het op vreemd terrein rijden en dan zeker wedstrijdgericht

Ik heb al 2 aanbiedingen voor het chauffeuren van mijn combinatie. Maar dan wil ik wel graag weten of ik mee mag rijden. Zou het heel gaaf vinden. Maar het hangt daar natuurlijk vanaf of ik chauffeur-afspraken moet gaan maken Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers