vervelend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-01 13:33

Ligt het aan mij? zodra iemand een repley plaatst op een berchtje komt die bovenaan te staan.
alleen bij horses blijven de berichtjes gekleurd die je hebt gelzen hier niet dus ik moet steeds alle berichten af om te kijken wat ik heb gelezen en wat niet.
Hebben meer mensen dat probleem?
Ik moet nu dus pogen alle onderwerpen te onthouden om te kijken of er nieuwe bij zijn gekomen
groetjes
Kim

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 13:58

Dit is vooral wennen denk ik.. Ik wordt helemaal gek van het systeem bij horses.nl, daar moet je telkens helemaal naar beneden bladeren om te kijken wat er nieuw is. Tja, is maar net wat je gewend bent Knipoog

Maar eeh, als het goed is hebben onderwerpen die je al helemaal gelezen hebt (en waar niets bijgekomen is) ook een andere kleur dan onderwerpen (of forums) waar iets nieuw is.
Forums en topics waar iets veranderd is (of die je nog helemaal niet gelezen hebt) zijn rood, alles waar niets nieuws is, is blauw..

Als dat niet zo is kan je me dan ff een mailtje sturen? Dan kijken we ff of we dit op kunnen lossen..

Winston!!
Berichten: 93
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 20:15

Nou, bij mij stond voor dit bericht ook een gele map (die hoort toch rood te zijn?), en hiervoor heb ik dit nog niet gelezen.. Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 20:39

Klopt, die mapjes zijn een beetje vaag Lachen Ik ben er ook nog niet helemaal achter hoe die nou precies werken, die heb ik zelf niet gemaakt.. Zoeken we nog uit.

Maar de links met de tekst van de onderwerpen enzo zouden wel netjes rood moeten zijn als je ze nog niet gelezen hebt Knipoog

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 20:56

het werkt het zo:
maakt niet uit of je iets wel of niet hebt gelezen, hij is rood als je er na je laatste bezoek aan dit forum een nieuwe reactie bij dat onderwerp der bij is Lachen

intral
Berichten: 2597
Geregistreerd: 06-05-07

Re: vervelend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:05

ik snap het helemaal niie..:S

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Re: vervelend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:06

Dat zal wel, dit topic is uit 2001!

Tieneke

Berichten: 21671
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Re: vervelend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:30

En vandaar dan ook een slotje. Het is niet de bedoeling om te reageren in topics die meer dan 2 weken oud zijn.