Te weinig weerstand.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Te weinig weerstand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:12

Mijn paard heeft weinig weerstand.
Als hij een klein schaafwondje heeft kan je er vergif op innemen dat het de volgende dag ontstoken is. Zijn bloed is onderzocht en daar was niets aan te zien. Toch wil ik hem gaan proberen een supplement te geven die
hem helpt zijn weerstand meer op te bouwen.

Iemand een tip?


pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:22

Knoflook wordt veel gebruikt voor een optimale weerstand, een gezonde huid, gezonde luchtwegen en een goede bloedsomloop.

Kijk ook es op http://www.paardendrogist.nl

Daar kan je er veel meer over vinden!

"Gelukkig heeft het paard ons onze arrogantie vergeven"
(Richard Maxwell)

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:31

Je kan ook Echinaforce gaan geven van Vogel of van Bloem, dat is weerstandverhogend en ontstekingsremmend.
Kan je gewoon halen bij de drogist of een reform winkel, door zijn voer doen of in zijn water.
Bij de reformwinkel kunnen ze je ook nog heel goed vertellen hoeveel je hem kan geven, ik geef het altijd als onderhoud en dus minder... kan me voorstellen dat jij hem wat meer moet geven.
Suc6

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 07:27

Hoeveel geef jij dan als onderhoud?

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:09

Of een vitamine spuit? Misschien knapt ie daar wat van op.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Kendra

Berichten: 8713
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:37

Ik heb een paard dat vanaf z'n geboorte weinig weerstand heeft. Hij is nu vier en er enigszins overheen gegroeid, maar toen ie twee was, was de rest verkouden en hij op sterven na dood... Wat ik altijd deed/doe in acute situaties is Immuforte van de Paardendrogist geven. Werkelijk een wondermiddel (voor dit paard althans). Verder toch vrij vlot de DA bellen (hij heeft al heel wat antibiotica gehad).
Ik heb een tijdje geexperimenteerd met homeopatische weerstandverhogende middelen, supplementen, enz. Ik vond dat het uiteindelijk erg weinig resultaat gaf, terwijl het wel klauwen vol geld kostte. Het enige wat wel een beetje hielp, waren EBT-drupjes (ook homeopatisch). Op een gegeven moment ben ik er dus maar tot overgegaan om zo snel mogelijk tot actie over te gaan als er iets is en dat bevalt eigenlijk het beste.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Happy16, Marigo, nien81 en 49 bezoekers