Dagje Lille

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Dagje Lille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 21:19

Had van school een excursie naar Lille vandaag. Was heel leuk
We moest eerst zo'n 2,5 uur in de bus zitten (ben eindelijk door de westerscheldetunnel gegaan *LOL* ) en daarna moesten we naar een suf museum Slapen
Daarna werd er uitgeloot wie er naar de ijsfabriek mocht, en wie er een rondleiding door de stad kreeg. Ik mocht lekker ijsjes eten *LOL* (jam jam jam) Ik ben er ook daar achtergekomen dat een kilo vanille stokjes €300,- kost Scheve mond best wel duur Scheve mond
Daarna mochten we nog 2 uur "vrij" rondlopen in de stad *LOL* Ik heb nog 2 paar nieuwe oorbellen gekocht een heel lief, klein, lila tasje Lachen
Ben nu toch wel een klein beetje moe Tong uitsteken Maar het was wel heel gezellig

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:34

Dat heb ik ook gedaan met school. Was alleen echt super saai. ook moesten wij naar zo'n museum, werden we binnen de kortste keren uitgeschopt, en daarna mochten we door het stadje gaan lopen. in de regen. Nee was niet zo'n geslaagde dag. Gelukkig heb jij het leuker gehad. Haha!

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:43

Ik ben ook in lille geweest 2x zelfs (zelfde school als leonie, alleen ben ik andere jaren geweest) omdat ik was blijven zitten Koe mocht ik 2 keer.
Allebei de keren moesten we naar museum, beide keren het museum door gecrost naar de wc en de stad in. Bij ons was het heerlijk weer!
Beide keren wisten we de weg naar de bus terug niet meer die stond op een hele andere plaats dan waar we in eerste instantie gedropt waren (cittadel ofzoiets) En hebben we hulp gekregen van fransen. De tweede keer waren het wel hele leuke, nadeel we verstonden ze niet echt Verward !
Maar ook ik vond het vermoeiend Gaaaap , heel vroeg met de bus weg en de tweede keer hebben we heeeel lang in de file gestaan op de terug weg, was wel minders, maar wel grote lol gehad!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 20:01

Moesten jullie ook naar Museum de Beaux Arts?
We hadden echt een rare gids *LOL*

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:14

zou best kunnen. was in iedergeval een mueseum met allemaal slaapverwekkende schilderijen

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, GrapeshotBot, loowny, Mariett, Mieke, Nele80, Rijsa, schumiegirl, SplashIsLief, xChanelx en 95 bezoekers