grrrr stomme vent!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

grrrr stomme vent!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:23

ik wilde me nog inschrijven voor wedstrijd in kootwijk(2 proeven), dus ik belde of het nog kon: ja hoor! wordt ik gister gebeld dat ik er maar 1 proef mag rijden omdat er eigenlijk geen plek meer was. Boos! ga ik maar extra mijn best doen.


shetheidy

Berichten: 28
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:38

JA DAT IS ZEKER EEN DOMME VENT

I love Heidy

Nieuw Profiel!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:05

tja kan gebeuren! dat het dan gelijk een domme vent is... de volgende keer optijd bellen dus Lachen

Dag lieve mama...

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:13

Ach, het is mensenwerk hoor, zoiets zal je nog wel vaker overkomen.

Ik had voor dit weekend ruim van tevoren gebeld of er nog plek was, ja hoor, was nog plek, netjes coupons opgestuurd, alles in orde zou je denken. Bekijk ik eergisteren de startlijst en ik stond er dus mooi niet op... Overigens kan ik toch starten omdat er iemand uitgevallen is en ze me wel heel netjes 1e reserve hebben gezet. Misschien valt er bij jou ook nog iemand uit en kun je er toch 2, kan maar zo.

Nulla tenaci invia est via

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:33

Wees blij dat je uberhaupt mag starten. Als je bij ons te laat bent, ben je ook gewoon te laat en mag je geen enkele proef meer starten.
Binnenwedstrijden bestaan bij ons sowieso uit één proef.

shetheidy

Berichten: 28
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:02

JA KITTY YHEEFT GELIJK

I love Heidy

Nieuw Profiel!!!

Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:27

shetheidy: caps lock uit

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:28

Met wie ben je het nu eigenlijk eens Shetheidy Verward

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:48

najah dan haal je deze x gewoon 169 punten Haha! heb je 2 winstpunten in 1 proef..iig veel suc6!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 06:38

Tsja, jammer maar als je laat hebt aangemeld dan heb je nog geluk dat je mee kan doen.
Succes!

* To Belg, or not to Belg *

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 08:13

Ctal schreef:
najah dan haal je deze x gewoon 169 punten Haha! heb je 2 winstpunten in 1 proef..iig veel suc6!


ik ga het proberen enne volgende keer stuur ik de couponnen wel iets eerder op, maar ik vind toch dan had die vent gelijk moeten zeggen: je kunt niet meer inschrijven, maarja. ik moet nu om 12 uur als 10e wel lekkere tijd. (hoef ik tenminste niet zo heel vroeg op)

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:00

Neem gewoon wat extra coupons en geld mee. Ga ruim voor je proef naar het secretariaat. Leg het daar uit en vraag of er iemand uit is gevallen. Vaak kun je dan gewoon nog een extra proef starten. Als je erbij meldt dat dit je al toegezegd was, en later helaas teruggedraard dan heb je grote kans dat je voor die extra proef niet eens extra hoeft bij te betalen.

Rockes <3

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:07

Ilindra schreef:
Met wie ben je het nu eigenlijk eens Shetheidy Verward


Dat vroeg ik me ook al af.. Scheve mond

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 15:03

Rocamor schreef:
Neem gewoon wat extra coupons en geld mee. Ga ruim voor je proef naar het secretariaat. Leg het daar uit en vraag of er iemand uit is gevallen. Vaak kun je dan gewoon nog een extra proef starten. Als je erbij meldt dat dit je al toegezegd was, en later helaas teruggedraard dan heb je grote kans dat je voor die extra proef niet eens extra hoeft bij te betalen.


ik ben er al om half 11 waarschijnlijk, dus ruim van te voren, bedankt voor de tip! Lachen

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:07

heey liza!! je had wel goede punte he??!!! (ik ook!!)
zin in trainingsweek?? ik wel!!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:11

maarre komt ervan als je maandag pas coupons opstuurt het liza? haha enne trainingsweek is wel leuk he?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 20:26

lisa is ook op bokt!!!!! jippie, alle lis/za's verzameld!!! enne soofi, ik stuurde ze zondag op hoor Schijnheilig

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:53

liza van loon"]
[quote="Ctal schreef:
najah dan haal je deze x gewoon 169 punten Haha! heb je 2 winstpunten in 1 proef..iig veel suc6!


ik ga het proberen enne volgende keer stuur ik de couponnen wel iets eerder op, maar ik vind toch dan had die vent gelijk moeten zeggen: je kunt niet meer inschrijven, maarja. ik moet nu om 12 uur als 10e wel lekkere tijd. (hoef ik tenminste niet zo heel vroeg op)
[/quote]

Als je zelf te laat bent iemand die je nog heeft willen helpen maar 'die vent' te blijven noemen....
Lekker ruiterlijk. NOT

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:22

Botervlieg"]
[quote="liza van loon"][quote="Ctal schreef:
najah dan haal je deze x gewoon 169 punten Haha! heb je 2 winstpunten in 1 proef..iig veel suc6!


ik ga het proberen enne volgende keer stuur ik de couponnen wel iets eerder op, maar ik vind toch dan had die vent gelijk moeten zeggen: je kunt niet meer inschrijven, maarja. ik moet nu om 12 uur als 10e wel lekkere tijd. (hoef ik tenminste niet zo heel vroeg op)
[/quote]

Als je zelf te laat bent iemand die je nog heeft willen helpen maar 'die vent' te blijven noemen....
Lekker ruiterlijk. NOT
[/quote]

het paarden wereldje zit raar in elkaar Schijnheilig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:32

zeker..maar waar ik woon....is vent eigenlijk nogal een normaal woord..en zij woont best dicht bij mij..dus dan zal t daar ook wel zo zijn..ik weet niet waar jij woont..maar persoonlijk vind ik vent een vrij normaal woord :S:S maar ik zeg maar niks...het zal wel aan mij liggen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 16:52

Ctal schreef:
zeker..maar waar ik woon....is vent eigenlijk nogal een normaal woord..en zij woont best dicht bij mij..dus dan zal t daar ook wel zo zijn..ik weet niet waar jij woont..maar persoonlijk vind ik vent een vrij normaal woord :S:S maar ik zeg maar niks...het zal wel aan mij liggen


tja bij ons ook. maar hier kan iedereen soms een beetje zeuren, dus laat ze maar zeggen wat ze willen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, mino1, MyWup, Vuri, ynskek en 42 bezoekers