geweldig paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 22:10

Oooh wat heb ik genoten zeg vandaag.
We zijn het bos in geweest Karin anouk en ik.
Op de heen weg naar de hei hebben we er flink de vaart in gezet een lekkere middendraf,doorgedraafd tot de paarden aangaven dat ze wel weer even wilden stappen heerlijk was dat .We waren net in stap toen er 2 reetjes voor ons uit sprongen zo mooi zeg!
Daarna een heel eind gegalopeerd naar de hei.
Daar aangekomen met een lang teugeltje gestapt was zo mooi die lage zon die alles rood kleurde en dan die paarse hei erbij..
oooh dat is het leven echt dan weet je waarom je paardrijd....
De o zo koele avond lucht de damp die zacht van de paarden afkwam en die geuren de hei,de avond gemengt met paardenlucht bestaat er iets wat lekkerder ruikt?
Op het hele lange pad weer gegalopeerd moest wel anders waren we niet voor het donker terug.
Karin en Anouk wilden gaan racen ik niet want anders ga ik zondag in de ring ook hard Lachen
Goed van mij mochten ze dus ze gingen er ineens keihard vandoor Lottie keek wel even vreemd op maar bleef fijn bij me.... toen zij al uit het zicht waren voelde ik 'm gewoon ontspannen dat was zo gaaf terwijl je langzaam een heuvel opgalopeerd daar op die prachtige hei met aan je zijkant de zon die steeds lager zakt *zucht*
Op de terug weg door het bos ook weer een hoog tempo draf gepakt.
en toen stonden we oog in oog met 6 zwijnen 3 grote en 3 wat kleinere prachtig hoor we hebben ademloos toe staan kijken tot ze weer net zo snel als ze te voorschijn kwamen weer in het bos verdwenen.
Het laatste stuk hebben we gestapt en vlak voor het schemer waren we op stal...
Thanx paard dat ik weer zo'n mooie dag mocht beleven op jouw rug

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:28

Ja dat klinkt echt als een hele gave rit. Over de heide en door het bios rjden lijkt me ook echt prachtig.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:46

hee wat heerlijk zeg........ja ik ken dat gevoel maar al te goed,die herlijke paardenlucht en dan die koele avond........je voelt je helemaal 1 met je paard en niets maar dan ook niets is mooier dan dat gevoel,1 zijn met je paard.......

soms is het beter om te zwijgen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 07:05

ja savonds rijden is heeerlijk! En je hebt een geweldig paard,Kim

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:32

Ik kan me er alles bij voorstellen, ik heb dat gevoel ook zo vaak!!! Geweldig gewoon, valt bijna niet te beschrijven!!! Haha! Dan wil je niets meer dan gewoon lekker op je paard blijven ziten om te genieten van alles om je heen!!!! Liefs Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:54

Heerlijk hè, zoiets... Kun je weer dagenlang op teren!

Braaf trouwens zeg, dat Lot gewoon bij je bleef terwijl de rest uit zicht was! Dat lukt niet met elk paard! Zegt genoeg over hem en over zijn africhting! Toppie dus!

Groetjes Mieke

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:53

Wat een braverd dat ie niet met d erest meeging Haha!
Ben wel benieuwd naar je paardje Kim, en zeker naar je nieuwste aanwinst..

Voorzitster AFM

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 12:54

als je in de buurt bent Puck kom maar langs vind ik altijd heel gezellig! en er is altijd wel een paard voor jou vrij om ook ff het bos in te gaan mocht je dat willen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:01

Langskomen vind ik heel gezellig Kim, maarre ik durf niet zomaar op een vreemd paard te stappen.... Verward

Voorzitster AFM


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:32

Puck, een groninger is niet zomaar een PAARD *LOL* . Op deze paarden stap je echt wel hoor! Zo betrouwbaar, eerlijk en meedenkend zijn weinig paardenrassen! Ze staan er om bekend!

Vraag maar aan Sanderijn! Ik heb er zelf trouwens nooit opgezeten hoor, dus ik spreek niet uit ervaring!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-08-29 13:33 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 21:04

Is ook goed hoor Puck! kom je gewoon langs en misschien een klein ritje als je merkt hoe vertrouwd groningers zijn.
is gewoon het gevoel wat je krijgt als je er naast staat:))
maar ook zonder rijden is het heel leuk bij ons.
hoop alleen dat je straks met je titel boktsnob wel door de weilanden tussen de koeien door naar de 'knollen' durft *LOL*
ja kan dan vies worden Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:20

Wat heerlijk zal het zijn daar op de hei en in het bos.....
Lijkt me geweldig!
Pffff... ik moet nog even wachten met die avond ritten. Het is alweer kouder, dus 's avonds al weer een deken op. Even wachten tot Udinneke gespeend is. :/

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:20

PUCK:1 garantie.als je een groninger ziet ben je verkocht.
ik word overal steevast vanaf gelanceert behalve eeen groninger!ik kan niet goed rijden,maar ik durf wel in een buiterit driemaal van paard te verwisselen,ik heb nu op graaf,lot *LOL* ,charlotte en floor gereden en ik kan je vertellen,ik heb reuze faalangst maar de groninger is het enige paard waar ik zomaar op durf te springen,ookal heb ik er nog nooit op gezeten.die keuring toen bijv.ik kende floor alleen vanaf de grond.op de keuring(=vreemd terrein)ben ik op haar meegaan rijden met best gaand terwijl haar veulen net 2 weken oud was en ze tekeer ging en druk was en brullen!maar toch durfde ik.een groninger heeft geenzins kwaad in zich.hij zal niet steigeren en niet bokken en je niet willen lanceren.ze zijn heel erg meegaand en denken ook mee,ze worden iet wild of gaan niet door het lint.kortom,als je eens bij kim bent zul je het zelf ervaren.groningers zijn absoluur betrouwbaar............het enige pardenras waar ik schik mee heb om erop te zitten!

soms is het beter om te zwijgen

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:38

Jullie hebben vast meer lef als ik...enne ik durf best tussen koeien en alles door hoor, IK ben wel snob, maar het gehuchtje waar ik woon......mwah, redelijk uit de klei getrokken *grinnik* Haha!
Ben wel erg benieuwd naar de "groningers"

Voorzitster AFM

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 10:11

Wheeeh, waarom kan ik nu niet naar Apeldoorn komen???? Ik wil zo graag Kim's Groninger zien!!!! Wheehhh, *Ilona barst in tranen uit* Waarom is er nu net de 15e Lunters Dagje Peerdsturen???? Wheeeeeeh..... Huilen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 10:42

Hoi,
Welk bos zijn jullie in geweest??want ik wil ook wel eens het bos in maar ik sta bij die mensen alleen op stal dus ik kan met niemand mee en hij is nog al gek buiten SNIK SNIK SNIK...

Ik ben op zoek naar Gucci

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:40

De hei waar Kim het over heeft is aan de Gortelseweg in Vaassen.
Je mag vast wel eens mee, ik kan voorlopig niet rijden!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 17:52

jaaahha dat zei je vader ook al charlot dat ie je best een keertje met de trailer naar mij wou brengen wij staan met stal aan de rand van het kroondomein.

ene jurga je bent van harte welkom op een andere datum vinbd ik alleen maar heel erg leuk!!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 18:20

Ja das gaaf maar ik weet niet of ik die van mij wel kan houden in het bos het is nog al een draakje(schoft 180) Maar we kunnen het altijd proberen we zien het vanzelf wel toch??
Lijkt me GAAF..
Thanxx

Ik ben op zoek naar Gucci

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:04

ja lijkt mij ook leuk om je nog eens te ontmoeten. misschien kan ik wat regelen met mn zusje, dat ik op haar verzorgpaard Floor mee mag. Groningers hebben een rustige invloed op andere paarden, vooral bij Lodewijk! Mijn ex-verzorgpony is nogal een hittepetit, met lodewijk op de buitenrit was ie hardstikke rustig en ontspannen!

Ik kan nu helaas niet rijden, want ik moet nog wachten een jaar voordat ik op Loki kan (beginnen) met rijden, maar das niet erg en ik mag vast wel eens op Floor rijden!

anneboyke
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:19

hallo iedereen
ik ben anne en ik ben nieuw op bokt en ik vind het kei tof die buiten rit s'avonds die je hebt gemaakt . (wil ik ook!!! Haha! )
ehm ik heb zelf geen paard Huilen jammer genoeg!!
maar ik rijd wel op een manege met een heel lief ponytje namelijk met boyke Lovers Party!!
en daarmee ga ik elke dinsdag rijden als het warm is dan gaan we ook altijd met de groep buiten in het bos rijden dat is ook super tof vooral de galopsberg en de stukken waar we altijd galloperen!! *LOL*
maar verder heb ik eigenlijk niks te zeggen behalve dat boyke superlief is !!!! Lovers
doei de groetels anne!! Lachen

man:if I could see you naked , I would die happy
women:if I saw you naked, I would die probably laughing

anneboyke
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:21

hallo mensen !!
kan iemand mij vertellen hoe je een plaatje bij je naam moet doen?
groetels van anne Party!! Koe Schijnheilig Haha! Clown *LOL* Knipoog Pling Lachen

man:if I could see you naked , I would die happy
women:if I saw you naked, I would die probably laughing

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 13:50

heeey is dat de boyke van de manege waar heike komt? zoja die heb ik dan gezien die is echt gaaf1

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 15:05

Citaat:
Op 2001-08-30 19:04, schreef Shaienne:
ja lijkt mij ook leuk om je nog eens te ontmoeten. misschien kan ik wat regelen met mn zusje, dat ik op haar verzorgpaard Floor mee mag. Groningers hebben een rustige invloed op andere paarden, vooral bij Lodewijk! Mijn ex-verzorgpony is nogal een hittepetit, met lodewijk op de buitenrit was ie hardstikke rustig en ontspannen!

Ik kan nu helaas niet rijden, want ik moet nog wachten een jaar voordat ik op Loki kan (beginnen) met rijden, maar das niet erg en ik mag vast wel eens op Floor rijden!



I don't think so. eerst sla je me verrot en daarna wil je ff met floor weg? ... niet dus

I love to love!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:31

wat heb ik toch een lief zusje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shaienne op 2001-08-31 17:33 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, jitskenienke, M1994, mignonne2403, mooney, VinandoW, Vinny12511 en 120 bezoekers