Het gaat beter met Patricia

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:59

Vandaag voor het eerst sinds tijden weer voorzichtig op me beest geklommen. Het was niet alleen veels te warm om te rijden, maar ze liep nog steeds niet helemaal zuiver. Dus veel gewandeld met haar, eigenlijk wel bijna elke dag een half uur.
Vandaag ben ik er dus weer eens opgeklommen. Lekker een heel eind gestapt met haar, en op het laatst voorzichtig een drafje. Ze is nog niet helemaal vast ter been, maar ze was wel regelmatig. Het gaat dus de goede kant uit, ondanks haar leeftijd. Dat wordt dus voorzichtig weer conditie opkweken en dan kan ze misschien toch mee op wintertrektocht.
Over twee weken gaat ze mee naar zeeland, ik zie wel hoe ze is, ook daar kan ik uitstekend met haar langs het strand wandelen, je hoeft daar niet zwaar door de duinen te klossen om op het strand te komen, dus dat is geen probleem.
Daarnaast is ze een prima leerpaard voor andere paarden en ze moet dus mee om de Welsh-Cob te leren dat de zee leuk is.
't Zal mij benieuwen hoe dat gaat, ze kunnen elkaar niet luchten of zien totdat je ze uit elkaar haald, dan gillen ze de hele tent bij elkaar. Dat kan dus nog lachen worden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-08-28 23:02 ]</font>


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:05

mooi zo! das altijd goed nieuws het is toch best een leefdtijd al zegt het niets onze phoebe is net 39 geworden.. als je die sprintjes ziet trekken en ziet bokken!
De laatste tijd wordt het wel wat minder hoop dat hij de 40 haalt.
lekker joh naar de zee vind ze vast super!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 22:15

Leuk he Kim, oude paarden. We hadden vroeger op de manege een paard van 28. Die was al een paar jaar met pensioen, maar op een goed moment zijn we met twee op het idee gekomen dat het beter was om er af en toe op te rijden. Dat mocht van de eigenaar, op een voorwaarde: er mocht geen zadel op *LOL* *LOL* *LOL*
we hebben lang met hem gereden, wat stappen en draven in de bak, want hij zat als een luie leunstoel.
Hij is uiteindelijk 32 geworden.

De zee is voor Patricia net als het bos, ze is er vaak geweest. Dat heeft als voordeel dat ze lekker relaxed is op het strand, ook al springt de rest voordurend weg voor de golven, zij sjouwt gewoon door.
Behalve toen we vorig jaar dat jacht vonden op het strand, dat was toch wel erg vreemd. Ze durfde er ook niet bij in de buurt te komen. Het schip was in de problemen gekomen, hoorden we later, en verlaten door de bemanning. Het is toen op Schouwen aangespoeld. Het schip was total loss, het was een vreselijke puinhoop aan boord en het waaide, dus dan maakt zo'n boot allemaal vreemde geluiden. Het duurde wel tien minuten voordat ze erbij durfde te komen.
Komen er twee mensen met ijsjes bij, duiken die paarden meteen in de achterkant van de boot: is hier wat te eten? zag je ze denken. Die gaven dus echt nergens wat om.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:54

Hopenlijk gaat het met patries weer vlug de goede kant op.

Op onze manege staat ook al een oud paardje. (dat schimmeltje) hoe oud hij is durf ik niet goed te zeggen. toch vind ie het erg leuk om nog mee te lopen in de lessen. En hij blijft het goed doen. de meeste kinderen leren op hem te galloperen.

Hij heeft vroeger trouwens Z gelopen. is echt nog steeds een mooie pony al moet je er nu wel een beetje doorheen kijken.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 06:12

Gelukkig maar!

Je schrikt toch als je "bejaarde vriendje" niet goed is!
Veel plezier in Zeeland!

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 07:38

Gelukkig gaat het weer wat beter met haar! Leuk dat je naar het strand gaat Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 14:04

goh zeg fijn dat het nu beter met dr is.hopelijk loopt ze goed als je naar zeeland gaat!zou wel fantastisch zijn als je dr meekunt nemen!

soms is het beter om te zwijgen

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:39

Gelukkig dat het met mijn ouwe verzorgpaard weer wat beter gaat, heb een boel van d'r geleerd, groetjes en een knuffel voor Patries.

Wat niet is kan nog komen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, IASCrawler, Varekaj en 36 bezoekers