[VD] Buiging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

[VD] Buiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 09:26

Treasure en ik zijn bezig met de buiging. Ze gaat al best ver maar... ze vergeet haar voorbenen naar voren te zetten.
Hoe kan ik haar dit leren???

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:29

Bij die van mij gaat dat vanzelf, doordat ze buigt gaat ze een klein beetje naar achteren hangen. Ik denk ook dat ieder paard het anders doet.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:38

Summertje schreef:
Bij die van mij gaat dat vanzelf, doordat ze buigt gaat ze een klein beetje naar achteren hangen. Ik denk ook dat ieder paard het anders doet.


Ja inderdaad, je paard staat gewoon met zijn benen iets uit elkaar en gaat met zijn hoofd door zijn benen heen, dus dan staan de voor benen altijd naar voren.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 12:35

Elke schreef:
Ja inderdaad, je paard staat gewoon met zijn benen iets uit elkaar en gaat met zijn hoofd door zijn benen heen, dus dan staan de voor benen altijd naar voren.

Nope, ze blijft gewoon staan, kruipt niet achterwaarts maar doet ook haar benen niet naar voren, doet ze alleen iets verder uit elkaar. Ze zal eerder wat door haar knieën gaan om verder te komen in plaats van haar voorbenen verder naar voren te zetten!

Gisteren heb ik haar zelf echt zo neergezet zodat haar voorbenen al wat verder naar voren stonden en toen ging het een stuk beter, ze kreeg het toen zelf ook wat door. Dus ik denk dat ik dit gewoon even volhou totdat ze zelf zo slim is om haar benen een stukje naar voren te zetten.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:38

Kleintje"]
[quote="Elke schreef:
Ja inderdaad, je paard staat gewoon met zijn benen iets uit elkaar en gaat met zijn hoofd door zijn benen heen, dus dan staan de voor benen altijd naar voren.

Nope, ze blijft gewoon staan, kruipt niet achterwaarts maar doet ook haar benen niet naar voren, doet ze alleen iets verder uit elkaar. Ze zal eerder wat door haar knieën gaan om verder te komen in plaats van haar voorbenen verder naar voren te zetten!

Gisteren heb ik haar zelf echt zo neergezet zodat haar voorbenen al wat verder naar voren stonden en toen ging het een stuk beter, ze kreeg het toen zelf ook wat door. Dus ik denk dat ik dit gewoon even volhou totdat ze zelf zo slim is om haar benen een stukje naar voren te zetten.
[/quote]

gelukkig is het toch nog goed gekomen Lachen en vergeet haar niet om haar super goed te belonen als ze het goed doet Tong uitsteken

lena16

Berichten: 180
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 20:54

volgens mij moet je dan gewoon goed blijven drijevn dat ze ook onthoud dat ze haar benen moet verzetten

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 20:58

lena16 schreef:
volgens mij moet je dan gewoon goed blijven drijevn dat ze ook onthoud dat ze haar benen moet verzetten

????
Drijven als je er niet op zit???
Hoe bedoel je dit????

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:07

je mag altijd komen kijken hoe Banjer de buiging doet....

en anders kan je Marianne Scherps eens vragen... zij is een expert... Haha!