Kleine update zwangerschap

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Kleine update zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 14:06

Aangezien mijn uitgerekende datum al 1.5 week geleden is en ik nog steeds niet ben bevallen zal ik jullie maar even op de hoogte houden. Mijn ukkie zit gewoon erg lekker binnen en maakt nog geen aanstalten om eruit te komen. De grens van 40 weken komt nu toch wel erg dichtbij en de gynacoloog heeft bepaald dat einde van de week de bevalling ingeleid gaat worden. Dus uiterlijk het weekend zal ik die kleine druktemaker eindelijk zien. Ik ben zeer benieuwd *LOL*

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel



fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:09

Ik neem aan dat je de grens van 42 weken bedoeldt!

Ik weet hoe je je voelt,

mijn zoon is 19 dagen overtijd na een inleiding geboren, mijn dochter is na 16 dagen overtijd tot spontaan gekomen!

In elk geval sterkte met wachten, een troost is dat je extra zwangerschapsverlof hebt!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 24-06-03 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:10

Dan zal je een aardig buikie hebben nu Haha!

Sterkte alvast en laat zsm wat weten he!

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:10

Ik was al zo benieuwd! Zat er stiekem al over te denken om je onder de pb's te bedelven Haha!. Goed, dit weekend dus eindelijk blij nieuws? Ik duim iig voor je dat het een voorspoedige bevalling gaat worden!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:17

ik ben ook een vreselijke laatkomer, en moet je eens kijken wat er van mij geworden is !! Haha!

Amor Vincit Omnia

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:19

Ik ben een week te laat geboren en toch ook wel een leuke meid geworden al zeg ik het zelf Schijnheilig

veel sterkte in ieder geval he met het eruit poepen Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:22

Jeetje zeg, ik ben twee weken te vroeg geboren, maar mijn moeder hebben ze ook ingeleid, omdat het een keer vreselijk fout was gegaan. Ik hoorde in iedergeval dat het geen pretje was!! Heel veel succes!! Maar 1 ding je houd er iets heel moois aan over!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:25

Shhht Youngster!

Heel veel succes met de bevalling! En natuurlijk willen wij meteen foto`s als het er is!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:28

Ik dacht al, nog steeds niets gehoord. Haha!

Succes met de laatste loodjes dan, Astrid! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:55

Ik ben twee weken te laat gekomen, en soms best leuk!!

Heel veel sterkte!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:16

Ik ben 2,5 weken te vroeg geboren, ik moest weer zo nodig kerst meemaken. Tong uitsteken
Sterkte ermee!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:24

Jeetje Astrid wat duurt het wachten dan lang he en wat zal je het zat zijn..... Joepie kwam precies op de uitgerekende dag, maar ik moet er niet aan denken dat hij nog langer op zich had laten wachten..... spannend en heel veel succes, ik zal aan je denken!!!!

gr. Monique

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:26

Hihi, die kleine heeft het gewoon lekker naar z'n zin. Je zult wel een heel comfortabele buik hebben Haha!

Pfffffff wat zal dat zwaar voor je zijn ondertussen zeg. Heb je hem of haar al gesmeekt om er zo ondertussen eens uit te komen? Misschien helpt het *LOL*
Nog een paar daagjes geduld meis, dan mag je zien wie je ruim negen maanden onderdak verleend hebt! Spannend hoor!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:49

Ik ben een week te vroeg geboren op 15 december. Ik wilde lekker 3x cadeautjes in december *LOL*

De bevalling was voorspoedig. En ik val volgens mij best mee Knipoog

Heel veel succes en geniet van het aanzicht van je kindje, hou je ons op de hoogte??

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 15:49

ja natuurlijk moet het 42 weken zijn in plaats van 40.

Dank voor jullie lieve reacties. Overigens is het een hele geruststelling dat een aantal van jullie toch ook te laat is geboren en geworden zijn wat jullie nu zijn Haha!
Gelukkig heb ik nog steeds niet zo heel erg veel last van mijn buik, hoewel hij redelijk aan de maat is, mijn buikspieren zijn nog redelijk in tact geloof ik. Ik kan nog rustig af en toe de stal uitmesten en lekker met mijn paardjes wandelen en poetsen. Al het overige zwaardere werk en wanneer ik geen zin heb wordt gedaan dus ik bof ontzettend. Maar ik ga me wel een beetje vervelen nu. Ik heb net de videoband van Almelo gezien waar Nahmax gestart is en ik baalde wel dat ik daar niet heen kon, al was het maar om te kijken. Was in ieder geval een mooi terrein en mooie banen zo te zien.

Maar goed, het is voor het goede doel. Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst bijgewerkt door astridh op 24-06-03 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:50

We wachten nog even af Astridh... Kun je het nog een beetje volhouden? 'k Lig 's nachts al met een "luier" onder mijn laken voor het geval mijn vliezen te vroeg breken.... Wie weet hoe lang ik er nog op moet zweten.....
Hoop dat de bavelling een beetje makkelijk verloopt! We horen het wel!

juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:51

Hoi,
geniet nog maar even van je buikje, je gaat het misschien nog wel missen. Dat had ik tenminste wel na mijn zwangerschappen.
Mijn oudste is 9 dagen 'te laat' na een inleiding geboren. Ik vond het heel zwaar, maar zeker de moeite waard, die pijn was ik gauw weer vergeten.
De jongste is 15 dagen 'te laat' na een inleiding geboren. Dat was een superbevalling, heel makkelijk en snel. Ik hoop voor je dat je ook zo'n bevalling zal hebben.
Heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 17:31

Ik was echt veel te vroeg geboren. Dus je zit nu lekker met een dikke buik achter de comp Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:55

Pffff met die warmte lijkt me minder Haha! ik ben beide keren bevallen terwijl in Nederland een hittegolf was *LOL* (net voor de erge hitte dus)De eerste met 39 wk en de tweede met 41 wk.
Neem maar een eetlepel wonderolie (kindje pesten, ook wel genoemd, kan goed helpen Lachen ) na 40 wk vond ik het wel welletjes Haha! maar ik werd dan met 26 wk al gevraagd of ik uitgerekend was *LOL* Ik draag naar buiten.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:00

Ik zag al je berichtjes van je, dus ik had al zo'n vermoeden dat er nog niets 'gebeurd' was. Knipoog

Ik ben zelf 3 weken te laat geboren en heb er nu nog last van. Haha!
Vroeger luisterde dat niet zo nauw met 42 weken.

Heel veel sterkte (of is dat niet het juiste woord Knipoog ) met de bevalling.

Misschien wacht de kleine dit weekend al niet eens af.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:16

Ik was maar liefst acht weken te vroeg en heb er helemaal niets aan overgehouden, dusse.... Wat kan die van jou dan nog te lijden hebben? Tong uitsteken Succes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:24

geen wonderolie nemen hoor! dat is niet gezond

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:30

Een vrij-partij wil de weeen ook nog wel eens opwekken Haha! !!

Sterkte met het wachten, mijn dochter was 4 dagen te vroeg en mijn zoon 11 dagen en dat vond ik toch wel fijn , hoefde ik niet zo lang te wachten Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:39

Ik ben met een auto over een straat vol verkeersdrempels gescheurd, daarna ben ik bevallen Haha! Maarre..niet zelf rijden hoor, een ander durft meer gas te geven *LOL*
Heel veel sterkte en vooral rustig blijven, dan komt het wel goed.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:33

Oeiiiiiii wat spannend......nou ik ben echt heel benieuwd aankomende weekend. Tong uitsteken

Dat heb ik gemist het wachten op de bevalling.........het begon spontaan terwijl ik nog een aantal weken moest.......is ook wel weer een voordeel aan.......ik heb mezelf niet zenuwachtig kunnen maken (ben nog al een zenuwpees) *grin*.

Ik moest wel al elke keer aan jullie denken en iedere keer keek ik even op algemeen of een van jullie ook al bevallen was.........pffffff wat spannend.

Ik wens je heel veel sterkte en plezier aankomende weekend en dat jullie straks zo een heerlijk zacht babytje in jullie armen kunnen sluiten. Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, bente_sat, Bowo, Britta31, chocky84, DotBot, ellen05, heidy_wilco, HELder, MerleSimone, Mirre1415, Miss_Mii21, mooney, ontherun, Roos_h, Saintelette, sunshine, Unoo, Zwerte en 62 bezoekers