nieuw forum?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

nieuw forum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 18:09

is het een idee om er een nieuwe forum bij te maken?
een fotoforum
in the picture gaat echt enorm snel. wanneer je wat plaatst staat het binnen zeer korte tijd al een (aantal) pagina verder
dat vind ik best jammer

is het een idee om 2 foto's fora te maken?
1 voor rijfoto's
en 1 voor alle overige dingen, lieve koppies, weiland foto's, longeren, hondjes, cavias, familiefeesten

ik denk dat het hiervan wat overzichtelijker wordt
en de foto's blijven iets langer op de eerste pagina staan, vooral voor de rijfoto's vind ik dat wel leuk

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:21

Jah dat is zeker handiger.
Een In The Picture en een rijfoto album ofzow.
Goed idee!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:23

Er zijn al veel te veel fora, dan worden de fora onoverzichtelijker. Het is kiezen of delen. Ben blij, je hebt nu meer excuses om langer te bokken Knipoog

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:23

Is opzich wel een goed idee, ivm commentaar en tips enzo op je rijfoto's

Alleen denk ik niet dat we die krijgen er zijn namelijk al zoveel.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:28

Ik geloof dat zodra de nieuwe phpBB versie uit is er wat dingen gaan veranderen, aangezien je dan zlef kan kiezen welke forums je wel en niet wil zien. Dan kunnen er dus (denk ik) ook meer forums bijkomen...
Overigens vind ikdit ook weer een goed idee (net als het paranormale forum, manegeforum en nog wat andere die voorgesteld waren)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:23

Computer forum voor computerproblemen Tong uitsteken (waar we anderhalf jaar geleden ook al naar vroegen Tong uitsteken)

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:18

Nou ja,rassenpraat kan wel weer weg,want de helft staat nu op SC.Helemaal niet leuk.Ten eerste hoort het daar niet thuis,ten tweede kunnen een groot aantal bokkers dan niet meer mee doen.Erg jammer.Kan het misschien weer terug naar rassenpraat???

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:19

Daar heb je Tweakers voor Roy Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:49

Oooh, krijgen we nu in ieder topics opmerkingen over rassenpraat? Please, give me a break.

Anyway, ik zit idd wel te denken aan iets nieuws voor ITP. Het is meestal het forum waar de meeste mensen rond hangen en ik weet eigenlijk niet of een forum wel de juiste vorm is voor een groot deel van de topics die daar gestart worden.

Misschien een soort 'hot-or-not' voor Paarden maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:14

klinkt cool

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:16

wat bedoel je daarmee?

ik bedoel dus een apart forum voor rijfoto's, waar dan ook echt even commentaar en tips gegeven kunnen worden
en waar de foto's iets langer dan 3 uurjtes blijven staan
bij ITP komen er steeds nieuwe topics bij, met schattige hoofdjes , of de paardjes die zo lief in het weiland staan
harstikke leuk, maar de foto's waar je wat commentaar op hebben wil (meer dan: ' aaaaah, wat lief....' ) zijn er apmer nog tussenuit tevinden

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:19

Ik bedoel dus iets dat geen forum is maar waar je gewoon een foto voor je neus krijgt die je een punt kan geven (en evt iets naar de eigenaar kan sturen o.i.d.). Zodra je een punt hebt gegeven krijg je een nieuwe foto te zien... We kunnen het dan b.v. zo maken dat ITP alleen bedoeld is voor foto's waar mensen discussie over willen (mits dat op een normale manier kan).

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:26

Ik wou ik ook een topic over starten, echt al die foto's gaan veeeel te snel.Dus een splitsing lijkt me wel fijn. Ik kan het ook niet bijhouden en ook niet leuk voor diegene als die bijna geen reactie's krijgt omdat het zo hard gaat.
Bart is snap nou niet wat je me het laaste verhaal bedoelt Verward

Maar ik ervoor nog een forem voor foto's!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:28

dus jij wil dan foto's achter elkaar aan laten spelen en dan elke foto een cijfer geven?
lijkt me iets minder geslaagd...

wat ik dacht, een forum voor foto's die je gewoon wilt laten zien, die je zelf leuk vindt, en gewoon leuke reactie op wilt

en een kritisch forum, waar je rijfoto's plaats waar je wel serieuse reacties op wilt
dan moet je er natuurlijk wel over kunnen dat je ook negatieve reacties krijgen kan
kun je daar niet over, dan zet je de (rij) foto's gewoon bij het forum om de foto's gewoon leuk te laten zien

het lijkt mij heel leerzaam om serieus commentaar op je foto's te krijgen, waar je iets mee kan. Dat is leerzaam voor de gene die het geplaatst heeft, maar ook voor de rest die de foto's en reacties bekijkt

op ITP krijg je ook wel es reacties,maar het is heel snel weer weg, en dat is zo jammer

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:29

Ik bedoel iets als:

http://www.hotornot.com/

Maar dan voor paarden en wat rustiger vormgegeven Haha!

Bodien; nope, ik wil het alle 2. dat 'hot-or-not' verhaal voor de 'oooh, aaaah' foto's en ITP voor topics waar mensen inhoudelijke reacties op willen.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:35

op zich wel leuk idee, dat hot or not
maar is dat wel mogelijk op bokt?
ik bedoel, hier worden vaak 10 foto's in een topic geplaatst, dus dan zou je al die 10 foto's een cijfer moeten geven, voordat je de foto's van een andere bokker bekijken kan, en een foto terug vinden lijkt me dan ook nogal moeilijk

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:39

Foto terug vinden is makkelijk, gewoon zorgen dat je kan zoeken op de fotos die iemand geplaatst heeft Haha!
Verder is het zo dat je nu ook regelmatig 10 foto's ziet staan waarvan er 8 bijna precies hetzelfde zijn Knipoog Zou leuk zijn als mensen dan gewoon de beste foto er uit zouden pakken Haha! Maar goed, het is maar een ideetje hoor Knipoog

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:47

ja, wel leuk idee hoor!
moet je niet denken dat ik het af zit te kraken ofzo

vind alleen mijn idee net iets beter Lachen
dan kun je iets meer dan alleen een cijfer geven, bijvoorbeeld ook een vraag stellen of iets

en dan een speciaal forum voor foto's waar kritisch naar gekeken en commentaar op gegeven wordt.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:52

Het wat leuk dat hot or not Haha! Ik ga mezelf even opgeven *LOL*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:05

Tja, van mij uit zit er ook nog een practische overweging achter. Een forum is nogal intensief voor de server, de pagina's zijn complex, moet veel aan gerekend worden en een hoop van de dingen op een forum pagina met alleen een foto zijn erg overbodig. Als we dus een groot deel van de topics op ITP gewoon kunnen voorkomen door het veeeeeel efficientere HotOrNot verhaal dan is er voor de server al redelijk wat gewonnen. Een flink percentage van de bezoekers doet namelijk niets meer dan foto's kijken en 'oooooh wat leuk', 'ooooh wat een scheetje' plaatsen Haha! Beetje zonde van de server dan als je het mij vraagt Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:12

Nou het is toch altijd leuk om te horen dst je een mooie pony heb. Vind ik dan teminste.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 23:13

ja heb je helemaal gelijk in
maar hoe maak je het onderscheid
welke foto's moeten bij hot or not
en welke foto's mogen gewoon geplaatst worden, zodat je er echte reacties op krijgen kan
en ik denk dat het meerendeel van de bokkers het wel met zichzelf eens zal zijn dat hun foto's goed/mooi genoeg zijn voor het 'echte' forum

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:14

Haha, ja, dat klopt. Daarom blijft het kunnen reageren denk ik ook wel, alleen in een andere vorm dus. Maar een punt krijgen is ook leuk Haha! Sta je al op www.hotornot.com? Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:15

Ff andere optie, als je serieus commentaar wil hebben op je rijfoto's, kan je het dan niet op RT vragen?
En dan hotornot en iets voor itp ofzo?

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 23:16

ben het wel met avanti eens, het is best leuk om te horen dat je mooie foto's maakt, of een mooie pony hebt, en dat is in mijn ogen ook echt leuker dan alleen een cijfer

maar ik weet niet zo heel veel af van hoe dit allemaal werkt
maar is het duurder/ meer werk voor jou, om mijn idee uit te voeren (waar veel bokkers het mee eens zijn) ?