au-oog

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

au-oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 10:38

Mocht het iemand zijn opgevallen dat de typefouten heel veel zijn, dan kan dat kloppen. Ik heb eenontstoken oog, had ik gisteren al, en nu gaat die helemaal niet meer open.. Huilen
Ik was vergeten hoe zeer dat doet, zeg. Ik ga straks even naar de HA want allebei de oogleden (bovenste en onderste) zijn helemaal dik en rood, en er stroomt geel water uit Lips are sealed
Lekker smakelijk verhaal weer he?


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:00

getver!! nou veel beterschap dan maar Knipoog

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:39

oe das niet zo fijn!
beterschap Lachen

looniej

Berichten: 259
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:59

veel beterschap!!!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:00

he, wat erg... laat je het ons weten hoe het bij de HA was ? en heel veelbeterschap

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:20

Toevallig met lenzen in geslapen? Ik heb het een tijd terug ook gehad, en bij mij kwam het van de lenzen. Mijn ene oog was helemaal dik en er kwam ook vocht uit. Heeft toch nog wel een paar dagen geduurd. Maar beterschap.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:52

Wat zal dat een rot gevoel zijn,hopelijk kan de HA je iets geven wat snel genezend werkt.

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:20

Yootha schreef:
Toevallig met lenzen in geslapen?


Dag mag niet eh !!!! Ik doe dat ook helemaal nooit Schijnheilig
Ik heb dan soms ook wel last van mijn ogen maar meestal alleen zoals tranen, maar niet dik ofzo.

Misschien iets dat in je oog zit, dat je niet ziet en ontstoken is?

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:50

Jij ook al? bij mij op school lopen en stuk of 5 meisjes rond met ontstoken ogen Verward . Het zit zeker in de lucht ofzo?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:52

Ik denk dat jij een strontje (ja je leest het goed Haha!) in je ooglid hebt zitten. Dit betekend dat er een talgkliertje verstopt is geraakt en dat is gaan ontsteken. Je oog zwelt heel snel op (ongeveer 2 dagen) en er komt allemaal viezigheid uit je oog.. Dit betekend dat de ontsteking aan het aftakelen is en het genezingsproces is begonnen. (heb ik namelijk 3 dagen geleden gehad) het duurde bij mij een dag of 4 voordat het een beetje wegtrok. ) Zolang je oog mooi " helder" wit blijt is je oog zelf niet ontsoken of wat dan ook. Dit is bpuur je ooglid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:56

Het kan ook iets anders zijn Lips are sealed

Maar daar gaan we maar niet van uit Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 22:19

Sabrinaate, jij bent geslaagd Haha! He is idd een strontje, een mooi woord voor zoiets oliebol Haha! Het moet idd wel over gaan, ik moets vooral rusten (handig met een baby) met mijn oogje of het afplakken. net als vroeger, met mijn luie oog.
Gaat nu wel beter, hb er een kudde warme watjes op gehouden om het te laten rijpen.

Verder heb ik een soort van kramp in dat oog, dus dan zie je niks Niks ergs maar bedankt voor jullie meeleven Lovers

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:48

Pauline, ik weet het niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat een builtje kamillethee op je ooglid erg verzachtend werkt. Moet je natuurlijk wel een beetje af laten koelen Knipoog Succes ermee. Ben trouwens blij dat de strontjes die ik wel eens heb gehad niet zo'n enorm oog tot gevolg hadden...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 02:12

Hij doet wel erg zeer he als je knippert of moet lachen... heel irritant. Veel succes en sterkte Knipoog in ieder geval

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:03

Yootha schreef:
Toevallig met lenzen in geslapen? Ik heb het een tijd terug ook gehad, en bij mij kwam het van de lenzen. Mijn ene oog was helemaal dik en er kwam ook vocht uit. Heeft toch nog wel een paar dagen geduurd. Maar beterschap.

Ik heb ook wel eens per ongeluk met (zachte) lenzen in geslapen, heb er gelukkig niets aan overgehouden. Lachen

Maar goed, wens je oog beterschap Pauline! Haha! Lijkt me echt heel vervelend, zo'n dik oog.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 19:07

veel beterschap

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:21

Ayyyyayayyy arme jij!!! Ik had t pasgeleden ook, precies toen ik naar Parijs ging Boos! Moet ik weer hebben grrrrrrrrrrrr Boos!
Heb er flink last van gehad, en vooral smorgern errug lastug, je krijgt em niet open en je moet alles dr af peuteren, yummie! Misselijk

Heel veel succes drmee!!! Ach gut

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:24

Owow, dat is niet echt fijn volgens mij! Veel sterkte en succes ermee iniedergeval.

-

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 22:41

't Stomme is dus dat ik absoluut niet kan zien waar de ontsteking zit, hele oog is dik. Was vanochtend voor Jurrian in het ziekenhuis, had de arts in eerste instantie vooral aandacht voor mijn oog Boos! Ach ja, ze bedoelde het goed en al die enge dingen meende ze vast niet.
Kamillebuiltje? Dat ga ik proberen, dank je wel!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 23:03

Wat doe je? Het laten rijpen?? Verward haha, klinkt wel lachwekkend allemaal. maar kan me voorstellen dat het dat niet echt is...

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 10:46

Ja, de ontsteking moet knappen (hmmmm) maar dat gebeurd helemaal niet Nu is mijn wang ook aan het opzwellen, lijkt me niet de bedoeling. Weet niet hoor.
Lachwekkend is het niet echt, het doet vooral erg pijn Boos! Maar het klinkt allemaal wel komisch...*zucht*

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 11:31

Vervelend is dat he Scheve mond ik heb ook vaak last van ontstoken ogen!
beterschap, ik weet hoe erg dat is Verdrietig

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, ComscoreBot, ellen05, Evito_06, gigil, Googlebot, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, karlli, Ketly, Maanon_, Mar_X, Marloes_92, MayoNeighs, Pytje, Saskiaa_, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers