Op vakantie, yeuh!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Op vakantie, yeuh!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 16:58

Ik weet niet zeker of het hier thuis hoort, maar ik zou niet weten waar anders Nerd .

Morgen is het zover, ik ga eindelijk weer eens op vakantie! Vorig jaar overgeslagen ivm de aankoop van Roxanne en Velvet, maar nu houdt niemand mij meer tegen Haha! !!!

Samen met Mieke (Koortje) ga ik naar Bodrum, Turkije. Ik ben nog nooit in Turkije geweest, heel erg benieuwd wat er daar te beleven is! We vertrekken morgenavond om 7 uur, met het vliegtuig vanaf Eindhoven Airport en we vliegen 's woensdags in de middag weer terug. Lekker even een weekje ertussen uit!

Concreet houdt dit dus in dat ik een week niet aanwezig zal zijn op het forum Huilen . Ik zal daarna als ik terug ben weer zat te lezen hebben hier ben ik "bang" (dat worden weer lange uren,... Gaaaap )!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:13

Veel plezier zeg, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt!

Wel jammer dat je hier niet kunt zijn, maar dat kun je inhalen Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:16

leuk zeg...ik ben ook wel is in turkije op vakantie geweest ...HET is echt de moeite waard !!!...mooie omgevingen...de mensen zijn ook ZO anders als hier in nederland....ze dragen geen hoofddoeken...en het zijn hele vriendelijke mensen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 17:18

Yeps, wij gaan lekker weg!!! Ben echt HEEEEEL erg benieuwd hoe het daar is enzo! Schijnt momenteel heeel erg warm te zijn...!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:02

heel erg veel plezier daar enuh geen foto`s laten zien van je bruingebakken lichaampie hè Tong uitsteken
dan wil ik ook Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 18:54

Bruingebakken??? Kijk maar eens in mijn profiel, natuurlijker blond bestaat haast niet Haha!. Hooguit kom ik terug als een goedgebakken kreeft, maar that's all *LOL*.

Maar dat plezier zal wel lukken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:09

veel plezier

ik ga naar frankrijk en Itali is ook leuk maar Turkey lijkt mij ook heel erg leuk

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:40

Anoukie schreef:
Concreet houdt dit dus in dat ik een week niet aanwezig zal zijn op het forum Huilen . Ik zal daarna als ik terug ben weer zat te lezen hebben hier ben ik "bang" (dat worden weer lange uren,... Gaaaap )!


Had net hetzelfde voor toen ik vorige week van Frankrijk terug kwam, ik had alle geluk nog een 2e week verlof zodat ik hele dagen kon bijlezen...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:17

Ik ben vorig jaar met mijn vriend in Gumbet geweest. Dat is een badplaats naast Bodrum. We zijn toen 's avonds een paar keer naar het centrum van Bodrum geweest en dat was harstikke leuk. Ze probeerde daar iets minder spullen aan te smeren, want daar word je op een gegeven moment wel gek van!
Heel veel plezier. Maar dat komt vast goed Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:58

Ik dacht dat Olaf ook mee mocht Verward

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 13:39

sarabande schreef:
Ik dacht dat Olaf ook mee mocht Verward


Hahaha, nee hoor, dit is een meidenvakantie Haha!. Olaf en ik gaan in augustus/september saampjes Lovers .

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:25

Fabiënne1 schreef:
Ik ben vorig jaar met mijn vriend in Gumbet geweest. Dat is een badplaats naast Bodrum. We zijn toen 's avonds een paar keer naar het centrum van Bodrum geweest en dat was harstikke leuk. Ze probeerde daar iets minder spullen aan te smeren, want daar word je op een gegeven moment wel gek van!
Heel veel plezier. Maar dat komt vast goed Knipoog


Wij gaan ook naar Gumbet, in hotel Prens. De hotels liggen allemaal in Gumbet, het centrum is in Bodrum.
En NEEEEE er gaan geen vriendjes mee, Patrick blijft ook braaf thuis (hopen we dan maar Knipoog )