oude foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 13:59

ik zat me een beetje te vervelen, dus heb wat oude foto's gescand..

hier mijn eerste verzorgpony, shadow. hij had iets aan zijn pees en ik mocht hem alleen maar poetsen en verder helemaal niks, maar ik weet nog dat ik er zo trots en gelukkig opwas...
[img]../upload/101/shadow1.jpg[/img]
nog een..
[img]../upload/101/shadow2.jpg[/img]
[img]../upload/101/shadow3.jpg[/img]

een paard verzorgpaarden later kreeg ik vera, mijn eerste eigen pony. vera was een shetlander, ik heb erg veel lol met haar gehad. waarschijnlijk krijg ikdezelfde reacties als stef op honey, maar dat boeit me niet zo. hier met mijn moeder ernaast:
[img]../upload/101/vera1.jpg[/img]

de onderstaande foto was de officiele laatste keer op vera. ik reed daarvoor alleen nog maar 2 keer in de week een buitenritje, alleen stappen. ik heb met vera bij de weg l dressuur gereden, goed he?
[img]../upload/101/vera2.jpg[/img]

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!


RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:39

Ik vind het wel leuke foto's hoor! Liefvvve beestjes Lovers en idd je bent er te groot voor zie ik op de fotos.
_________________
~*~!~*~!~*~!~*~!~*~!~*~
Geen paard, geen leven!
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: RealMaantje op 2001-08-28 14:45 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:23

Maantje, het ziet er misschien niet uit maar het gaat makkelijk! Lieve pony hoor, die Vera Lovers En Shadow ook wel Party!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:32

die shadow is echt een schatje!! BTW ik vind jhe helemaal niet te groot.. da beesje kan da makkelijk dragen hoor.. en vooral als je dr toch rustig aan mee deed.. Lachen

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:15

op de eerste foto van die shet gaat het nog makkelijk jah! maar op die laatste zal je wel niet te zwaar zijn maar het lijkt me wel moeilijk met rijden als je benen bijna de grond raken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 59 bezoekers