Cijfers bladen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 09:24

Oke nou weten we wat iedereen leest, maar nog niet hoe de bladen worden gewaardeerd + waarom?

Dus wat voor cijfer geven jullie de volgende bladen + waarom?
Bit
Hoefslag
In de Strengen
Paard & Sport
Penny
Paardenkrant
Verward Watdiesmeerzij (zelf invullen) Haha!

Ben benieuwd...! Party!!


MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 10:29

Bit: 8, staan vaak leuke dingen in, ook onderwerpen die je in andere bladen niet ziet.
Hoefslag: 4, ik heb de paardenkrant ook, dus de uitslagen zijn voor mij meestal al oud. weet niet waarom ik nog lid ben...
IDS: 9, lees hem van voor naar achteren, van achteren naar voren en blader hem na maanden nog een keertje door. ookal heb ik geen KWPN paarden meer, ik blijf de hengsten volgen. En natuurlijk voor het welshnieuws.
Paard & Sport: 4, lees ik alleen als ik echt niets anders meer te lezen heb, vind er gewoon niet veel aan.
Paardenkrant: 8, jammer dat hij nu al een tijdje maar 2x per week komt, maar ik lees bijna alle onderwerpen. Leuk dat er aan veel verschillende rassen aandacht wordt geschonken.
Mensport: 7, leuk blad, staan mooie stukjes in.

Aangezien ik ook bijna alle bladen bewaar, heb ik nu al zo'n 8 dozen vol op zolder staan. (bij de laatste verhuizing heeft mijn moeder een paar dozen weg gedaan Boos! )
Leuk om in de winter bij de openhaard alles weer eens te lezen...


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 10:44

Ik ken de paardenkrant niet, maar hoe kan ik lid worden?? Hebben ze geen internetsite waar ik ff een kijkje op kan nemen??

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 10:51

Ja hoor, http://www.paardenkrant.nl
Ik vind paardenkrant leuk maar soms een beetje roddelachtig. Is wel ideaal voor advertenties en natuurlijk heel actueel...

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:04

Bit: 8, leest gewoon lekker weg, ik lees altijd alles, zelfs de advertenties
Hoefslag: lees ik niet, veelal toch zelfde inhoud als IDS
IDS: 6, soms interessant, vaak te veel aandacht voor onbekende paarden op een regionale keuring. Ik had graag meer gelezen over hengsten en landelijke sportresultaten van de nakomelingen. Ik zal ze eens mailen....
P&S: waardeloos, oninteressant (alleen als er een bekende instaat kan het leuk zijn) dikke 1!
Penny: wereldblad, leuk voor de kids! 8
Paardenkrant: 6, vind vooral de advertenties interessant. Ben eigenlijk vooral geinteresserd in wpn-achtige paarden en sport, fokdagen boeien me niet zo.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:08

jeetje wat is de paardenkrant duur!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:54

Bit een 8 een eerlijk blad met een duidelijke mening die uit onderzoeken voort komt.
Ook veel aandacht voor de meest uit 1 lopende onderwerpen

Hoefslag een 6
vind er niet veel aan veel uitslagen die me niet intreseren koop 'm dus ook niet meer tenzij ik me dood verveel

paard&sport een 6 vind het regio nieuws wel leuk en soms staat er wel wat intresants in als over toegestaande bitten en zoals laatst met die veulens
maar vooral de sportkalende vind ik netjes gedaan.
helaas ook veel van die onzinnige dingen warr ik niets aan heb

in de strengen lees ik niet teveel kwpn *LOL*

penny een 8 hardstikke leuk voor kids en ik heb er veel uitgehaald leuk en leerzaam dus koop 'm nu nog wel eens!

Paardenkrant een 5 irritant om te lezen lastig vast te houden door het krantformaat,kreukt en geeft af bij het omslaan en veel te veel aandacht voor het KWPN, van mij mag er een stuk minder shetland/kwpn en haflinger in en meer (vooral) groninger ,tinker,fjord en noem het maar op nieuws in

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:21

Bit = een dikke 10, ben vooral erg dol op die mooie foto's

hoefslag = een 4 ik vind er helemaal niets en niets aan, die sportuitslagen interreseren me weinig.

Penny: ook een 10, ben dol op de verhalen, en je leert er wel wat van, maar soms hebben ze niet zulke goede acties, volgende maand verschijnt er in penny een artikel over hulpteugels. Zul je zien dat al die manege meisjes en meisjes van 8 jaar naar de hulpteugels grijpen, want dan kunnen ze hun pony nageeflijk laten lopen

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:32

Bit : een 7, sommige artikels vallen in herhaling , iets te veel reclame, maar wel mooie foto's.
Hoefslag : tussen de 6 en 8 er staan veel info over de wedstrijden in , blad Paard vind ik vaak wel intresant
In de Strengen : niet mee bekent
Paard & Sport : niet mee bekent
Penny : ja het meisjes blad een 8
Paardenkrant : Voor ieder wat wils een 7,5.

Dan heb ik zelf nog de Quarter die geef ik een 7, jammer van de zwart wit foto's, maar er staan vaak wel dingen in die je weer kan oppakken bij de training. Nog niet te veel reclame. Zou wat vaker uit mogen komen en misschien wat meer onderwerpen mogen hebben. Maar ik denk dat dit blad in de toekomst nog wel gaat groeien.

Ik kocht ook nog wel eens Arabian Horse World.
Als je van mooie plaatjes houd is dit het blad.
Kocht het dus ook voor de plaatjes(Rik Van Lent)
Maar nu is het bij ons niet meer te krijgen.

_________________
**De hemel op aard is op de rug van een Westernpaard**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cowgirl op 2001-08-28 16:34 ]</font>

Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:32

Bit een 8,5 goed blad, weinig reclame voor zo'n dik blad, veel info over meerdere discplines
Hoefslag 7 veekl reclame en wedstrijd info, een meer dressuur en springen weinig over andere sporten
In de Strengen 6 tuigers blad vind ik het
Paard & Sport 8 goed blad, veel info die ook makkelijk zijn voor gebruik
Penny 7 leuk blad, gezellig maakt me weer jong! koop ik ook nog weleens
Paardenkrant 8 zo blijf je op de hoogte vna alle gebeurtenissen!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 16:18

Bij de paardenkrant mag je ook zelf artikelen inzenden en wordt meestal ook geplaatst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Mark0919, Runa, Swift, Yavanna en 31 bezoekers