Rijlaarzen, maar welke..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Rijlaarzen, maar welke..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 16:54

Hoi,

Ik ga eindelijk eens rijlaarzen aanschaffen (rij altijd met chaps en met wedstrijden leen ik ze), word nu toch wel eens tijd.

Nu ben ik eens in de horse lover en divoza aan het bladeren, die leren zijn best mooi maar wel erg duur, dus dat word het niet. In de divoza zag ik de Aigle Proffesional staan, met zo'n stukje erboven met dat aigleteken erop. In de horselover zie ik nu de aigle dressuur staan, gedeeltelijk van leer. Kennen jullie deze laarzen en hoe bevallen ze?


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:19

Ik heb leren Derby laarzen, over gekocht van iemand van Marktplaats, en ze bevallen me prima!!! Als je leren laarzen wilt en je vindt nieuwe te deur is het misschien een idee voor 2de handse?

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:41

Ik zou toch leren laarzen kopen, ze zijn misschien duur, maar met een goede onderhoud gaan ze veel langer mee en ze zien er gewoon veel beer uit. ik heb zelf ook een tijd rubberen laarzeb gehad van Aigle maar na een tijdje waren ze echt niet mooi meer. Sinds een tijdje heb ik dus leren laarzen en zou niet anders willen!! Maar je kan ze idd ook 2e hands kopen.
succes met zoeken

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:31

ik heb er vorig jaar ook gekocht en de mijne zijn van soubiracq geloof ik. ik vind ze heel fijn en ze hebben een leuk model (ik wou meer een smaller model) en de prijs viel ook heel goed mee. natuurlijk is petrie ook goed maarja die vallen ook wat duurder uit

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:35

Mijn rijlaarzen zijn altijd van Aigle geweest. Ik weet niet hoe dat model heet, maar het zijn extra hoge met een leren rand. Ik vond ze altijd prima: gingen redelijk lang mee en ze zaten lekker.
Nu heb ik Coupe saumur, maar dat vind ik niks. Ze zijn ook wat te laag, dus ik heb ze nooit meer aan...
Op marktplaats kun je vaak heel redelijk geprijsde 2e hands leren laarzen kopen. Moet je wel het geluk hebben dat iemand een paar laarzen heeft staan in jouw maten.

* To Belg, or not to Belg *

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:38

mijn eerste leren rijlaarzen waren kalfsleren laarzen van Cavallo. deze waren veel te zacht, en zakten daardoor erg in. daarna heb ik laarzen van Petri gekocht, die heb ik nu 5 jaar en ze zien er nog prima uit, en zakken ook nauwelijks in!

sjalalala....twiedeliediedie!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:40

Als ik jou was zou ik toch ook leren laarzen kopen. Ze rijden gewoon veel fijner. Ik heb mijn laarzen nou 5 jaar en, naar mijn mening, ze hebben zich echt al terug betaald. Ik heb er al zoveel plezier mee gehad. Je zou inderdaar eens op marktplaats kunnen kunnen kijken voor tweedehadns laarzen of op www.loesdau.de. Daar hebben ze best betaalbare leren laarzen. De goedkoopste laarzen (Cavallo) kosten daar 189.95 euro. Of anders zijn misschien die Gaithers (schrijf je dat zo!!!) iets voor jou. Veel succes met je zoektocht naar goede laarzen. Ik kan je de leren echt aanraden.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:36

Ik heb leren rijlaarzen van een eigen merk. Met een rits en een drukkertje aan de achterkant. Heel fijne laarzen en als je ze echt alleen met rijden draagt (niet als je op stal rondloopt) slijten ze helemaal niet.
Die van mij heb ik nu 3 jaar en ze zien er nog zo goed als nieuw uit.

Je moet er alleen even voor naar Limburg denk ik....
Als je meer info wil of een telefoonnummer-> stuur me gerust een pb'tje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HappyFlow, Leliesan en 37 bezoekers