eindelijk weer gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 00:43

en meteen een vol uur lang. 'Ikke' is komen kijken en dat was weer eens ouderwets gezellig. Hij mag vaker langskomen.

Ik heb heerlijk gereden op Britt.Oke we hadden een keer een meningsverschil over welke kant we nu uit zouden gaan. Eigenlijk hadden we dat meningsverschil een paar keer. ben ook bijna tegen iemand opgebotst omdat de dame ineens besloot rechtdoor te gaan in plaats van netjes op de volte blijven. Ikke en bart lagen in een deuk geloof ik.

Verder heb ik foto's van Barley gemaakt die binnenkort te bewonderen zijn op i-net.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 00:46

Da's wel lachen.. ben benieuwd naar de foto's.
Rijdt je trouwens alweer op Barley?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 00:49

Nope ik rijd nog niet op Barley. dat gaat vanzelf wel komen. ik laat Ditte en Josien gewoon afmaken waar ze aan bezig waren. Ik heb tenslotte tijd zat

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 01:01

Nou het zag er leuk uit om naar te kijken. dat meningsverschil zag ik ontstaan en was even bang dat je het niet ging redden, maar gelukkig, het ging nog goed. Die actie op die volte was zo vaag, rijdt je eerst op een volte en dan plotseling draait die hotemetoot af recht op een ander paard af. Zag er wel even eng uit, maar het liep weer goed af. Volgende keer nog iets meer ontspannen, dan is je houding ook weer in orde. Hoewel, nu kon ik Jose mooi het effect van spanning en ontspanning op de zit laten zien, bedankt voor die demo, zeer leerzaam.

Voor iedereen die 'O Malley leuk vindt: hij ondernam een verwoede poging om zijn amazone te lossen, helaas voor hem mislukte dit net.

Kortom Heike is weer (bijna?) beter. Goddank, wordt het hier ook weer een stuk gezelliger.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 01:06

ben blij te horen dat je zo lekker gereden hebt.ik vind het ook reuze gezellig en leerzaam(en vermoeiend Knipoog Gaaaap )met gery(ikke)maar van mij mag hij ook zeker vaker langs komen *LOL* *LOL*
en uiteraard wil ik nog steeds graag gery's paard zien en omdat jullie allemaal zo dichtbij zitten ook barley en menno..........hihi te bedenken dat ik in eindhoven geboren en gewoont heb en mijn vader woont er nu nog.ik moet echt gauw eens geld vrijmaken Party!!

soms is het beter om te zwijgen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 07:28

heeeey wanneer komt Ikke dan eens naar Apeldoorn????
Met paard natuurlijk gaan we het kroondomein onveilig maken...
nouja dat gaat 15 september op slot omdat dan de jacht weer begint Boos! Frusty
maare lijkt me leuk!
Of je moet op een groninger tank willen.... Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 08:07

Ja Gery, en wanneer kom je dan eens bij ons op de koffie? Kan je meteen zien hoe leuk het bij Niekerk is geworden!

Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 09:17

Hoi Heike,
Je hebt het goed volgehouden hoor. Maar moest toch wel even slikken toen je met britt een meningsverschil had en op mij afkwam. Haha! *LOL* Maar het is helemaal goed gekomen. Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 14:46

haha dat was wel lachen he esther. Och ja de bedoeling was echt om een mooie volte te maken. Britt dacht daar dus echt anders over.

Maarre ik heb nu dus nog geen spierpijn. Komt morgen denk ik wel. *snik*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:49

Hee, dat klinkt goed, Heike weer op een paard! Lachen

Ga je nu Britt ook weer wat vaker rijden, Heike?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:49

toffff joh!! Cool

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 14:58

ja ik ga Britt vaker rijden. Was bang dat ik te dik was geworden maar dat valt volgens ditt wel mee.

Och ja ik ben aan het lijnen. mar ja die rotmedicijnen..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:50

Jemig, moet ik nou plotseling overal verschijnen *LOL* *LOL*
Als iemand mijn paard wil zien dan moet ie toch echt naar stal komen. Ik ga er voorlopig niet mee op stap buiten de NVVR. Het gaat heel voorzichtig wat beter met haar, maar ik wil toch wel even haar rikketik laten controleren door Monique v/d Stok, die het indertijd ook gevonden heeft. Zij kan tenminste controleren of het echt erger is geworden of dat het wel los loopt. De veearts is er laatst bij geweest en bij de controle vond hij dat haar hart niet best was. ik heb er toen een beetje luchtig over gedaan, dat ik het wist en zo. Nu wist ik het ook wel, maar ik kan natuurlijk niet zo goed controleren of het erger is geworden. Nu ja, we zien wel.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:05

TOF Heike!!! Ben blij te horen dat het weer zo goed met je gaat. Zometeen lekker met Barley aan het werk meis!!! Echt super! Ben benieuwd naar de foto's!!! Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers