CH-Heiloo, mijn L1 debuut!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

CH-Heiloo, mijn L1 debuut!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 15:07

Gister (zaterdag) waren de Heiloo-er Pony en Paardendagen begonnen (gewoon Concour Hippique dus Knipoog ) Ik ging voor het eerst offieciel L1 starten. Ik had vrijdag avond al gevlochten en Jamy helemaal klaargemaakt enzo. Zaterdag ochtend had ik thuis mijn kalkoenen al ingedraait zodat ik dat rustig op mijn gemakje kon doen (was de eerste keer dat ik met die dingen omging Tong uitsteken want normaal starten we altijd op het zand ) Daarna naar de ponyclub gereden, daar betaalt enzo en ingereden. Jamy was heel braaf eigenlijk alleen reed er iemand die alleen maar op zichzelf let en je dus de hele tijd omver reed (dat vond ik een beetje irritant Boos! )En Jamy is nogal bangig van andere paardjes en sprong dus een keer opzij tegen een andere pony op Ach gut Maar ja niks aan te doen...
Ik was er een beetje vroeg dus ik stond nog een tijdje te wachten toto ik eindelijk aan de beurt was Clown
Mijn eerste proefje ging best netjes, ze deed alles heel braaf eigenlijk, een keer zwaaide mijn volte erg uit en nog een keer ging ik buiten het bordje C om Schijnheilig Alleen reed ik zelf een keer verkeerd omdat ik niet oplette Ik moest eigenlijk A afwenden, X halve volte halve baan rechts, maar ik dacht A-X Halve volte ofzo , nou ja voltetje gedraait en alsnog bij A afgewend Haha!. Maar ik was wel tevreden met hoe het was gegaan Lachen
Proefje 2 ging beter, ze deed alles (weer Tong uitsteken) heel braaf en ik was heel erg blij met hoe het was gegaan Party!!
Toen Kalkoenen uitgedraait (ben er 2 verloren, toch maar nog beter vast draaien Nerd ) en naar huis gereden om Jamy ff op stal te zetten. Daarna ben ik terug gegaan om te wachten op de prijsuitreiking.
Ik was in mijn eerste proefje 2de geworden met 168 -2 (dus 166 Tong uitsteken ) Party!!
En in mijn tweede proefje was ik 1ste met 162 punten Party!!
(Eerst waren ze de 2de proef van L1 vergeten om uit te reiken maar op het laast bleven er bekers over dus toen drong het door dat er iets niet klopte Tong uitsteken )
Maar mijn eerste 2 winstpunten zijn al binnen Lachen Dat schiet lekker op Tong uitsteken !!
Vrijdag weer wedstrijd en ik hoop dat het dan maar weer net zo goed gaat. Lachen


caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:27

gefeliciteerd!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:43

Goed joh Lachen Veel succes met je volgende wedstrijden!! Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:41

he gefeliciteerd!!!!!! ik zou eigenlijk ook in Heiloo starten, maar we gingen als vereniging toch naar Basingerhorn

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:43

Gefeliciteeerd... Party!!
Super zoals ik al zei Knipoog Gaat echt helemaal goed komen die L1 als je voor de eerste keer al zulke punten rijdt Party!! Super hoor! Cool

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:10

Heel goed van je hoor.. gefeliciteerd!! Haha! Op naar de volgende 8 Knipoog

Ik HoU vAn MiJn DrEsSuUrKaMpIoEnTje NiCkY!!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:17

goed hoor. gefeliciteerd

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers