Het verslag van onze bruiloft

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Het verslag van onze bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 14:04

Tadaddaaaaaaah !
Hier het verslag van onze bruiloft van gisteren:
De dag begon al super, de zon scheen en ik had geweldig geslapen (het mannetje een beetje minder Knipoog).
Na de wekker nog enkele malen in de snooze-stand geparkeerd te hebben, was het toch echt tijd om op te staan.
Na een paar bakkies koffie en een verfrissende douche kwam mijn zus mijn haar en make-up doen.
Alles verliep vlekkeloos, we hadden meer dan genoeg tijd en het resultaat was helemaal naar wens.

Daarna kwamen mijn vriendin Nina en haar man Jan die de foto’s zouden maken.
Op ons gemak zijn we richting Helion gegaan.
Mijn andere zus was daar al, zij had Helion keurig gepoetst en hij stond er al helemaal klaar voor.
Ik was een beetje gespannen omdat ik bang was dat hij bang zou zijn van mijn “gewaad inclusief hoed”, het waaide tenslotte behoorlijk en dan ziet zoiets er toch best eng uit.
Ook dat was een meevaller: hij stond al te wachten en toen ik uitstapte keek hij me echt zo aan van “wow, je ziet er echt leuk uit, dit is gaaf !” Tong uitsteken .
Kreeg ook nog een hinnikje als begroeting en hij heeft geen seconde vreemd naar mijn outfit gekeken.
Hij vond het helemaal super en was helemaal in z’n nopjes met al die aandacht !
Ook het foto’s maken ging prima, hij deed echt z’n best om er netjes op te komen Lovers
Hoewel het boeketje wel heel interessant was, daar moest op gegeten worden.
Niet dus

Toen we klaar waren met de fotosessie bij Helion zijn we bij mijn vader langs geweest en daar hebben we nog wat foto’s in de tuin gemaakt.
We hadden ook nog tijd voor koffie, dus daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.

Eenmaal weer thuis arriveerden al snel de eerste gasten.
Gelukkig waren mijn vriendin Agnes en haar vader uit het verre Groningen ook nog precies op tijd, gelukkig maar !
We zijn gezamelijk richting stadhuis gereden, waar we al opgewacht werden door de mensen die direct daarheen gegaan waren.
De begroeting was werkelijk formidabel !
Al snel daarna konden we het stadhuis binnen en begon de plechtigheid.
We waren er al een beetje bang voor dat het zou gaan gebeuren, maar het was ook echt zo: meneer de ambtenaar was niet echt gezellig en het verhaal dat hij vertelde over ons klopte op verschillende punten niet.
Nou ja, we hebben onze pret niet laten bederven en er maar het beste van gemaakt Knipoog
Na 3 kwartier stonden we weer buiten en zijn we richting de feestlocatie (de feestboot) gegaan.

Daar aangekomen hebben we eerst de felicitaties in ontvangst genomen.
En niet te vergeten ontzettend veel kado’s !
We hadden iedereen op het hart gedrukt om juist geen kado’s of geld te geven, we hebben tenslotte alles wat ons hartje begeert en alleen hun aanwezigheid was meer dan voldoende.
Daar hadden niemand zich iets van aangetrokken en zodoende werden we compleet overladen ! Bloos
Ook voor Helion zat er nog een lief kadootje bij, zo’n fijne zachte borstel waarbij je echt van een poetsbeurt kunt genieten.
De bruidstaart en de champagne stonden al klaar, dus aanvallen maar ! Vork

Uiteraard hebben we eerst bijgebabbeld met alle aanwezigen onder het genot van een drankje.
Om een uur of 7 stond er een prachtig warm en koud buffet te wachten waar we ons aan tegoed hebben gedaan.
En daarna: FEEST !
Dat hebben we geweten hoor ! Knipoog
Vooral de niet-Brabanders hebben waarschijnlijk even moeten slikken, het ging er welliswaar in het begin vrij “rustig” aan toe, maar dat werd later op de avond wel anders.
Zoals het goede Brabo’s betaamt vlogen de glazen bier en de stoelen aan het einde van de avond door de lucht onder het genot van luidruchtige feestmuziek.
Al met al was het goed dat we om een uur of half 12 weer in de haven terug kwamen, als dit nog een paar uur doorgegaan was, dan vrees ik dat de boot rijp geweest was voor een kleine renovatie Knipoog Haha!

Al met al is het echt een topdag geweest !
We hebben echt kunnen genieten zonder ook maar een moment zenuwachtig te zijn, en hebben met volle teugen genoten van alle aandacht.
Wat ons betreft: volgende week weer ! Haha!

De foto’s zijn natuurlijk nog niet klaar (dat zou wel heeeeel snel zijn), maar we hebben al wel 2 voorproefjes gehad die ik jullie uiteraard niet wil onthouden:

Afbeelding

Afbeelding

Zodra de overige foto’s klaar zijn, zal ik ze uiteraard hier plaatsen !
Vooral de foto’s met Helion wachten we gespannen af, daar zullen vast hele leuke tussen zitten.

Over een paar dagen gaan we lekker op vakantie, we verheugen ons er al ontzettend op !

Hierbij wil ik alle bokkers die een berichtje hebben geplaatst op het "felicitatietopic" onwijs bedanken, jullie reacties waren hartverwarmend


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 14:08

Oscar schreef:
hij stond al te wachten en toen ik uitstapte keek hij me echt zo aan van “wow, je ziet er echt leuk uit, dit is gaaf !” Tong uitsteken .
Kreeg ook nog een hinnikje als begroeting en hij heeft geen seconde vreemd naar mijn outfit gekeken.
Hij vond het helemaal super en was helemaal in z’n nopjes met al die aandacht !


Wat heb je toch een gaaf paardje Mo! Nu maar hopen dat die bink van mij dinsdag ook zo'n stoere bikkel is Schijnheilig

Leuke foto's en fijn dat het zo leuk is geweest.
Ik zat de hele tijd al te wachten, wanneer komt ze nu online Schijnheilig

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 14:14

Zo te lezen was het een topdag!!! Geniet van de vakantie, geniet van elkaar en ik hoop snel nog meer van die prachtige foto's te zien!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 14:22

Harstikke tof dat jullie zo hebben genoten van die toch spannende dag!
Heel veel plezier op vakantie en we wachten vol spanning de overige foto's af! Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 15:35

Wat fijn dat het allemaal zo goed ging!!
Het weer was zeker prachtig, alleen mocht de wind wat meer gaan liggen.

Zeker ook lekker dat je paardje zo braaf was.
Ben benieuwd naar de rest van de foto's.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:26

Mooooooooooooooooooooooooi Mo, en fijn dat het zo'n gave dag is geworden (had niet anders verwacht)
Ben ook benieuwd naar de pics met Helionneke...fijn dat ie zich zo goed heeft gedragen...wat zal ie blij zijn dat ie nu niet meer chronisch in de biotex en zilvershampoo hoeft te staan Knipoog

Haha leuk dat stukje over het feest...vooral over de niet-brabo's> die waren er ook heel wat op ons feest en die hielden zich wel erug rustig terwijl de wel-brabo's de dansvloer onveilig maakten.

Veel plezier op jullie huwelijksreis (waar gaat die naar toe trouwens?)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 16:59

Tsja, het was echt een geweldige dag !
Ontzettend jammer dat het allemaal zo snel voorbij gaat......

En Meys: de niet-Brabo's vonden het volgens mij ook best gezellig hoor !
't Is alleen een beetje een cultuurverschil Knipoog
Wij zijn er aan gewend dat er een hoop paasei gemaakt wordt en dat er liters bier per minuut doorheen gaan, en dat er gefeest en gezopen wordt totdat je er letterlijk bij neervalt Haha!

Mijn vriendin heeft de foto's inmiddels van de digi afgehaald en ze staat nu op het punt om met vakantie te gaan.
De foto's schijnen echt mooi te zijn geworden Tong uitsteken
Ze zou nog even kijken of ze op de valreep nog een foto van Helion door kon mailen; als dat lukt dan zien jullie hem zeker hier verschijnen !

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 17:09

Jaaaaa, het is toch nog gelukt !
Ik hoop maar dat ze toch nog op tijd op Schiphol is, anders ben ik zwaar de banaan Knipoog


Hmmmmm, 't is allemaal best wel interessant, maar ook wel teleurstellend dat ik geen hapje van het bloemstuk mag:
Afbeelding


Meneer de bruidegom heeft de boodschap goed begrepen: vooral de schimmel stevig vasthouden en vooral niet loslaten Knipoog
Afbeelding

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:32

Wat een leuk verhaal joh! Zo te horen heb je echt genoten! Nogmaals van harte gefeliciteerd, wij komen zeker ook nog wel een keer een bakske Knipoog doen om jullie in het echt te feliciteren!

En dat Helion het allemaal best vond, geweldig joh!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:18

Wat zie je er geweldig uit meid!
En Helion z'n toupetje staat 'm ook goed Knipoog

Nulla tenaci invia est via

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:53

Fijn dat het zo´n leuke dag was! Jullie zagen er in ieder geval mooi uit Haha! Helion staat erbij of hij iedere dag een trouwjurk voorbij ziet komen *LOL* Stoer hoor!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:56

Wat leuk! Het lijkt echt een superdag!
Leuke foto's. Ik ben benieuwd hoe de rest er uit ziet!
Mooie jurk en hoed Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:57

Gelukkig heb je ervan genoten! Zo hoort het ook.

Het ziet er echt heel goed uit!

Ben benieuwd of omar ook zo 'cool' reageert, want dat betwijfel ik... (hij is bang van wit....).

iig Gefeliciteerd en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel jaar samen!

:evaw:

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:17

Hé wat staat Helion er stoer op met zo'n voorpluk !
Hij staat er echt heel rustig op, alsof hij dit dagelijks doet Knipoog
Jullie passen alle drie goed bij elkaar

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:19

Wat was je een mooie bruid zeg Lachen !!
De foto´s zijn heel leuk, maar vooral die met je paard erbij, zijn toch wel heel byzonder!! Nogmaals van harte gefeliciteerd Party!! !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:42

Wat een mooie foto's en wat een prachtige trouwjurk heb je! Fijn dat je zo genoten hebt en ik wens jullie veel plezier en succes met jullie nieuwe leven samen, Ga ervoor!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:50

gaaf zeg! gefeliciteerd! fijne tijd nog samen!

... And we like all the fluffy animals.


Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:50

Ohh Oscar nu zie ik de hoed pas goed...mooi zeg!
En ohhh Helionneke....wat een scheet, hij staat er echt mooi te wezen tussen jullie 2tjes.
Als jullie terug zijn van huwelijksreis en een beetje bijgekomen zijn kom ik jullie toch eens in het echt bewonderen maakt niet uit hoe ik me voel!! ik kom gewoon....mits ik welkom ben natuurlijk Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 07:26

Wat jammer dat de ambtenaar zo'n slordig verhaaltje hield. Maar zo te lezen hebben jullie je toch nog prima vermaakt.
Fijne vakantie!

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 08:10

Gaaf! Klinkt echt als een super dag (Alleen een stomme ambtenaar!)! Je ziet er echt schitterend uit!

Ik hoop dat jullie nu een geweldige huwelijksreis hebben!

Ben heel benieuwd hoe mijn paard op de foto's zal staan. Die kan nogal sullig doen maar wie weet dat hij ook verwonderlijk uitkijkt naar mij in een jurk die dag Haha!


Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 13:43

wat een mooie jurk en wat staat je paard en vent er stoer bij!!

leuk dat het zo n geslaagde dag was en veel plezier op huwelijksreis

ONDERSCHRIFTLOOS

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:00

Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke dag he, zo'n trouwdag?!? Snap je dan nog dat er mensen zijn die blij zijn dat het over is. Ik denk dat het ook helemaal te maken heeft hoe je je zelf erop insteld...
Jammer van de ambtenaar, maar iets dergelijks heeft die van ons ook gedaan. Was wel een heel aardige vrouw, en kwam van te voren een avondje op kennismaking. Aan de hand daarvan heeft ze haar verhaal gedaan, maar daar klopte ook niet alles van. Wel jammer, maar de omstanders wisten het wel, en we zijn het dus maar snel weer vergeten...

Zo'n boeketje vinden de paarden wel lekker he? Die van mij kon er ook nauwelijks vanag blijven. marc heeft er toen maar een handje gras gegeven....

Mooie jurk trouwens! Nu maar lang genieten van de getrouwde staat!!!!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:59

geweldige dag zo te lezen. Moioie foto's, mooie jurk en een stralend bruidspaar! Gaaf hoor.

PS zou te zien is jouw man Haha! veel meer bezig om Helion vast te houden dan jou *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:03

Klinkt als een dag die lekker liep, super zeg, mooie foto's ook!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 06:34

hele mooie foto's ook.gefeliciteerd!gaaf dat het echt een dag om niet meer te vergeten is geworden!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, JeRekers, Laurora en 32 bezoekers