Een enge buitenrit!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 11:21

Ik ging gisteren (zaterdag 26 aug) een buitenrit maken ik had Chanel (een hele snelle pony) uitgekozen, ik wist hoe ie in de bak was maar ik wist het niet van buiten! toen we allemaal onze pony's hadden opgezadeld... vertrokkrn we. Chanel was heel rustig buiten(wat ik niet had verwacht).Even later reden we over de weg en toen kwam er een tractor aan.Ik zat tussen 2 pony's die daar van schrokken (Boesj en Kitty).Boesj die schrok zo erg dat ie bijna de sloot in sprong!! het meisje dat er op zat is toen van Boesj afgevallen!! gelukkig deed het niet zeer en ze is ook nie in de sloot gevallen! Kitty was niet zo ver weg gesprongen zoals Boesj! Gelukkig schrok Chanel niet! Toen we later moesten omkeren (op een heel smal pad) was best eng want Jochem (de lievelings pony van pg op de fruithof)draaide de kont naar Chanel die toen achter uit liep en bijna de sloot in liep!!Een best enge buitenrit dus... Knipoog Haha!

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:28

hahaha sjeetje das wel schrikken he! gelukkig is er geen pony in de sloot gevallen!!!

Maxlovertje
Berichten: 28
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:36

JA he!!!! da was 'n spannende buitenrit!!!! Kitty + Sjaak(waarop ik zat) waren ook helemaal Extreme duivel Extreme duivel
See ya marin!

Paarden zijn de MOOISTE dieren, maar Max is de allermooiste (+de liefste)!!!!!!

Maxlovertje
Berichten: 28
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:40

da's eng zeg marin!! van chanel + Jochem( Extreme duivel )!!!
Gelukkig ben je niet in de sloot gevallen, anders was je een onder het kroos zittende kikker ( Clown *LOL* )

Paarden zijn de MOOISTE dieren, maar Max is de allermooiste (+de liefste)!!!!!!

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 11:41

ja gelukkig nie!! hahaha Haha!

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:47

Hihihi, eng hoor. Heb ik ook wel eens gehad. Ik heb een verzorgpaard, Bolivia (usericon). Het was warm weer, dus we gingen buiten stappen. Manon (Manon 2 van Bokt, en de eigenaresse) hield haar dan wel beet met een tussenstukje aan het bit en een halstertouw eraan vast, voor het geval dat. Toen moesten we een stukje over de dijk en Bolivia is als de dood voor vrachtwagens. Je raadt het al. Er kwam er 1 aan. Dus die vrachtwagen heel rustig rijden, maar nog was ze doodsbang. Toen sprong ze dus weg, en het was hardstikke schuin naar beneden een stuk. Vlakbij waar ze heen sprong. Ze stond nog net op het rechte. Toen heeft de vrachtwagen de motor maar afgezet en toen durfde ze er wel langs. Maar dat laatste stukje moest ze gewoon draven. Stel je voor dat dat ding zich omdraait en in je kont bijt! Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 19:54

erg hoh!! Haha!

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Drico, Googlebot, hannelot, IASCrawler, Mariett, ogidni, RenateHidden, senna21, Typhoon, winnetou4502 en 138 bezoekers