Sam lucht in buik en kreupel aparte combinatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Sam lucht in buik en kreupel aparte combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 23:53

Vrijdag avond hoorde ik Sam zijn buik al raar rommelen. Zoals je dat zelf wel eens hebt als er veel lucht in zit. Als ik met de borstel bij zijn buik kwam draaide hij zich weg van de borstel verder was hij nogal onrustig en schrok overal van. Vandaag zaterdag dus kwam ik om 4 urr bij hem. Toen hij aan kwam lopen viel me gelijk op dat hij een hele dikke buik had. Van de voorkant gezien was het gigantisch. Maar goed we hebben zijn staart even gewassen. Toen het Leen opviel dat er straaltjes diarree ofzo op zijn been zat. Weggepoets en in de bak. En pof daar lag meneer en pof pof pof meneer bleef maar door gaan met liggen. Ook kwam hij bij me liggen dat hij vaker maar nu helemaal plat op de grond en dan moest ik hem zachtjes over zijn buik aaien. En hij liep met zijn rechterachter been ook anders. Hij draaide het naar buiten toe. Toen ik kreeg i kte horen van de gene die hem op donderdag doet dat dit toen ook het geval was waarop ik zei had het me gezegd dan oh ze dacht dat ze dat gedaan had *zucht*. Maar goed eerst maar een half uur gestapt met hem toen weer overlegd met de DA. In zijn weitje gezed en vanavond nog een keer langs gaan. Dat heb ik gedaan hij ging niet meer liggen zijn buikje was iets slanker nog wel opgezet. Hij borrelde ook nog steeds. Er zit dus veel lucht in ofzo. Ik kon de komende dagen flinke diaree verwachten en ja hoor daar kwam het er al uit het liep er haast uit. Hij vroeg of ik maandag wat ontlasting wilde langsbrengen maar mijn moeder heeft dus haar voet gebroken dus helaas lukt mij dat niet. Woon in Amersfoort en de da in Woudenberg. Donderdag kwam hij zowiezo langs voor de inentingen. Hoop dat het morgen wat beter gaat. Denk dat ik maar een stukje mt hem ga wandelen misschien is dat wel lekker voor hem. Mijn arme lieve ventje wat voel je je dan machteloos en ongelukkig op zo`n moment. Wat ik wel heel leuk vond is dat de da mij belde om te luisteren hoe het ging terwijl ik hem zou bellen Pling . IK vertel jullie morgen even hoe het nu verder gaat. En als er toevallig nog een bokker naar Woudenberg moet en in de buurt van Amersfoort woont en voor mij een zakje met mest wil afgeven dan zou ik helemaal opgelucht zijn *LOL* .
Groetjes Syl

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 23:54

Nou vergeet ik dus mijn vraag op te schrijven het is ook al zo laat. Wie weet hoe ik hem nou een beetje op kan vrolijken en hoe ik ervoor kan zorgen dat hij minder pijn heeft?

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:14

Een dierenarts laten komen, dan kan die bekijken wat hij precies heeft en eventueel een pijnstiller voorschrijven. Daar wordt hij van zelf weer vrolijker van!