vandaag door de botscan geweest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 14:59

ik moest een foto van mijn rug en benen laten maken in een botscan. ik vond het heel erg egng want diat apparaat komt heeeeel dicht op je hoofd(ze begonnen bij de nekwervels met de foto) hij zakt steeds verder naar je hoofd tot slechts 2 cm boven je neus dat is ongeveer zo:|en dan 2x. ik raakte totaal in paniek omdat ik dacht dat het apparaat niet stopte en ik verpletterd zou worden. dus probeerde eronder uit te kruipen. met als gevolg dat de foto mislukte en opnieuw moest. vreslijk.. ik was zooo blij toen het allemaal klaar was. heb daar een half uur gelegen. nu ben ik gelukkig weer veilig thuis. heb wel koppijn van de spanning. pffff wat een middag. op 6 september de uitslag van de scan, en de rontgenfoto's die ze hebben gemaakt.

_________________
Welshpony's are the best.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-08-27 16:06 ]</font>


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:02

houd je rustig he meiske.

straks lekker relaxen zal je goed doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:03

Jeetje, dat lijkt me idd ook hartstikke eng.... Nou maar hopen op een positieve uitslag...


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:32

x
Laatst bijgewerkt door janna op 19-03-22 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 16:21

kan geloven dat je heel blij was toen het klaar was. Lijkt wel een enge film...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:25

Iew, eng hoor.
Bij de orthodontist heb je ook van zulke dingen. Die draaien dan vlak rond je hoofd. En dan krijg je van die dingen in je oren Misselijk

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, claudtje, Diddykong, Ellen_ov, gerlindie, IASCrawler, JoyenUnory, Maanon_, Marcato, Melanie_D, MiVita, Mondy, nafkedemi, r0bijn, Renss, Room_Soesje, SentiBot, Zoe_85 en 69 bezoekers