de lekkerst zittende stalschoenen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

de lekkerst zittende stalschoenen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 13:09

jah de titel zegt het al.. ik wil dus stal schoenen kopen... maar weet niet welke.. welke zouden jullie me aansmeren Tong uitsteken +prijs A.U.B

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:11

Ik zweer bij Timberlands, waterdicht, warm en onverslijtbaar. Vind ze alleen te breed met te grof profiel om mee te rijden, maar dat doe ik toch met laarzen.
Maar die zijn toch wel wat te prijzig denk ik om nieuw te kopen voor op stal. Het paar dat ik nu op stal draag heeft eerst iets van 3 winters dienst gedaan als "net" en gebruik ik nu al 2 jaar vrijwel dagelijks op stal. Ze zien er niet uit, maar er zit nog geen stiksel los, dus die hebben hun geld wel opgebracht.

Weet eigenlijk niet wat ze nieuw kosten op het moment, maar toen was het iets van 330 GULDEN.


Edit: deze dus, gewoon de "klassieke". Ik heb ze alleen in het bruin.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Margreet op 20-06-03 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:16

Ik heb een tijdje geleden Ariat schoenen voor op stal en voor het rijden gekocht.
Ze bevallen super.

http://www.ariat.com

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:17

Ik heb halfhoge bruine schoenen en Blackstone... heb ze al een jaar of 6 en beginnen nu een beetje te verslijten! Maar ik heb ze dan ook iedere dag aan! Ze waren toen ook aan de prijzige kant, meen ook iets van 300 gulden. Maar ze lopen heerlijk, helaas zijn ze niet geheel waterdicht, daarvoor heb ik van die loodgietersschoenen, geloof 80 Euro... lopen ook lekker, stalen neus enzo, maar ziet er gewoon niet al te charmant uit..
Maar als mijn Blackstones het begeven dan ga ik met mijn zwarte loodgietersschoenen verder Knipoog

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:36

Moutain horse stalschoenen. Termoschoenen, dus nooit last van extreem warme of koue voeten. Lekker stevig, kunnen tegen een stootje.
Ik heb ze vorig jaar in de ruitersortzaak gekocht voor €89.-

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:38

Ik zweer bij de Mountain horse mountain rider!!!
Ik heb ze al 1,5 jaar, wel wat krasjes, maar verder nog super!! Ik doe er alles mee! Zelfs bokken (ik heb ze nu ook aan! Haha! ). Ze zijn waterdicht, maar zweten niet! Ze zien er heel mooi uit, niet te plomp, vind ik.
Deze bedoel ik:

Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:43

loekje schreef:
Ik zweer bij de Mountain horse mountain rider!!!
Ik heb ze al 1,5 jaar, wel wat krasjes, maar verder nog super!! Ik doe er alles mee! Zelfs bokken (ik heb ze nu ook aan! Haha! ). Ze zijn waterdicht, maar zweten niet! Ze zien er heel mooi uit, niet te plomp, vind ik.
Deze bedoel ik:

Afbeelding


Die heb ik ook en ze zijn geweldig!! Ik doe er alles mee, wandelen, rijden, in de modderbak lopen, uitmesten, op de wasplaats etc...ik heb ze nu meer dan een jaar en ze zijn nog steeds goed (ik heb er wel nieuwe zolen onder laten zetten ondertussen...die waren versleten Haha! )

Ik had ze voor 100 euro

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:47

Ik heb er toen 220 gulden voor betaald (was net voordat de Euro zijn intrede deed Haha! ), hetzelfde dus.
Ik zou geen andere meer willen!!! Als ik weer nieuwe nodig mocht hebben, dan weer deze! Misschien in een ander kleurtje.....

Waren jouw zolen al versleten?? Dan heb je goed je best gedaan!! Haha! Mijne zijn nog perfekt!
Laatst bijgewerkt door loekje op 20-06-03 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:48

ik heb zwarte blackstone. zitten super. heb ze nou bijna 2 jaar denk ik.
waren geloof ik rond de 80 euro

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:50

Doc Martens.. waterdicht, zitten goed en je kan er ook nog eens fijn mee rijden.
Wel balen dat ze zo duur zijn en niet echt lang mee gaan..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:21

loekje schreef:
Waren jouw zolen al versleten?? Dan heb je goed je best gedaan!! Haha! Mijne zijn nog perfekt!


Ja ik woon er zowat in Haha! Ik loop er ook vaak mee als ik niet op stal ben Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:23

Blackstones, heerlijke schoenen, kan er uren op lopen. Helaas na twee jaar dagelijks gebruik nu een scheurtje en dus lek Boos! De volgende worden weer Blackstones..

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:24

Ineke2"]
[quote="loekje schreef:
Waren jouw zolen al versleten?? Dan heb je goed je best gedaan!! Haha! Mijne zijn nog perfekt!


Ja ik woon er zowat in Haha! Ik loop er ook vaak mee als ik niet op stal ben Knipoog
[/quote]

Ja, ik ook, maar aan die van mij zie ik nog weinig.
Alleen op mijn werk heb ik ze niet aan. (kan moeilijk met 'stinkende' paardenschoenen in de winkel gaan staan).

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:11

Bij scapino bergschoenen kopen, goed en goedkoop. Neem wel de leren en niet de stoffen, alhoewel de stoffen wel lekker zijn in de zomer.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:27

Ikheb deze... superlekkerzittende stoere stal/rijschoenen, waterdicht en stalen neus...

Afbeelding

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:28

Ineke2"]
[quote="loekje schreef:
Ik zweer bij de Mountain horse mountain rider!!!
Ik heb ze al 1,5 jaar, wel wat krasjes, maar verder nog super!! Ik doe er alles mee! Zelfs bokken (ik heb ze nu ook aan! Haha! ). Ze zijn waterdicht, maar zweten niet! Ze zien er heel mooi uit, niet te plomp, vind ik.
Deze bedoel ik:

Afbeelding


Die heb ik ook en ze zijn geweldig!! Ik doe er alles mee, wandelen, rijden, in de modderbak lopen, uitmesten, op de wasplaats etc...ik heb ze nu meer dan een jaar en ze zijn nog steeds goed (ik heb er wel nieuwe zolen onder laten zetten ondertussen...die waren versleten Haha! )

Ik had ze voor 100 euro
[/quote]

Die heb ik dus ook en die zitten en rijden echt heerlijk Ik heb ze in zwart leer.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:31

Een paar weken terug scoorde ik bij de Lidl een paar hoge wandelschoenen. Ze zijn waterdicht en bevallen super!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:36

Die Timberlands heb je ook vaak bij Scapino voor minder geld en toch goede kwaliteit Haha!

Ik heb gewoon oude winterschoenen (Ricosta ofzoiets) en die zitten heerlijk. Ook om mee te rijden want ik doe gewoon m'n chaps erover heen.
Maar voor in de stal rond te sjeesen Lachen doe ik gewoon mijn Buffalo's aan...Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:49

Blackstones!! Ze zijn iid 80/90 Euro, wel prijzig dus maar super stalschoenen! Je kan er verder ook prima mee rijden Lachen

"Gelukkig heeft het paard ons onze arrogantie vergeven"
(Richard Maxwell)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:54

De lekkerst zittende stalschoenen zijn Mag's Haha!
Gewoon hoge Mag's kopen je je hebt stalschoenen Haha!
Weet alleen niet meer hoe duur ze zijn ...

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:30

Alleen jammer dat ze een hoge zool hebben,dat loopt niet erg handig op stal vind ik.
Mijn adidasjes zijn super voor op stal.
Wou dat ze nooit kapot gingen!
Maar voor rijden is dat wat minder..

Brabantse Fries ;)

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:42

AnneOmie"]
[quote="Ineke2"][quote="loekje schreef:
Ik zweer bij de Mountain horse mountain rider!!!
Ik heb ze al 1,5 jaar, wel wat krasjes, maar verder nog super!! Ik doe er alles mee! Zelfs bokken (ik heb ze nu ook aan! Haha! ). Ze zijn waterdicht, maar zweten niet! Ze zien er heel mooi uit, niet te plomp, vind ik.
Deze bedoel ik:

Afbeelding


Die heb ik ook en ze zijn geweldig!! Ik doe er alles mee, wandelen, rijden, in de modderbak lopen, uitmesten, op de wasplaats etc...ik heb ze nu meer dan een jaar en ze zijn nog steeds goed (ik heb er wel nieuwe zolen onder laten zetten ondertussen...die waren versleten Haha! )

Ik had ze voor 100 euro
[/quote]

Die heb ik dus ook en die zitten en rijden echt heerlijk Ik heb ze in zwart leer.
[/quote]


In zwart???????? Hier in België vond ik ze alleen in het donkerblauw en bruin (zoals op de foto)
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr had ik dat geweten, dan was ik ze wel in Nederland gaan shoppen Boos!
(Ik rijd dus nu noodgedwongen met bruine schoenen en zwarte shaps Frusty )

Maar goed, ik heb ze dus ook en ze zijn idd super, in de winter lekker warm, en zelfs de afgelopen weken met die hoge temperaturen nog zaten ze super, niet te warm ofzo. Bij mij is wel de binnenvoering stuk aan het gaan (aan de rand bovenaan) en ik draag ze nochtans niet dagelijks (heb ze nog geen jaar).

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:09

Ik heb oolk blackstone en ze gaan nu toch wel een beetje verslijten hoor. Ik ben al wel aan wat nieuwere toe maar ik denk dat ik dan maar even bij de scapino ofzo langsga.


Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:41

leentje"]
[quote="AnneOmie"][quote="Ineke2"]
[quote="loekje schreef:
Ik zweer bij de Mountain horse mountain rider!!!
Ik heb ze al 1,5 jaar, wel wat krasjes, maar verder nog super!! Ik doe er alles mee! Zelfs bokken (ik heb ze nu ook aan! Haha! ). Ze zijn waterdicht, maar zweten niet! Ze zien er heel mooi uit, niet te plomp, vind ik.
Deze bedoel ik:

Afbeelding


Die heb ik ook en ze zijn geweldig!! Ik doe er alles mee, wandelen, rijden, in de modderbak lopen, uitmesten, op de wasplaats etc...ik heb ze nu meer dan een jaar en ze zijn nog steeds goed (ik heb er wel nieuwe zolen onder laten zetten ondertussen...die waren versleten Haha! )

Ik had ze voor 100 euro
[/quote]

Die heb ik dus ook en die zitten en rijden echt heerlijk Ik heb ze in zwart leer.
[/quote]


In zwart???????? Hier in België vond ik ze alleen in het donkerblauw en bruin (zoals op de foto)
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr had ik dat geweten, dan was ik ze wel in Nederland gaan shoppen Boos!
(Ik rijd dus nu noodgedwongen met bruine schoenen en zwarte shaps Frusty )

Maar goed, ik heb ze dus ook en ze zijn idd super, in de winter lekker warm, en zelfs de afgelopen weken met die hoge temperaturen nog zaten ze super, niet te warm ofzo. Bij mij is wel de binnenvoering stuk aan het gaan (aan de rand bovenaan) en ik draag ze nochtans niet dagelijks (heb ze nog geen jaar).
[/quote]

Ik heb zo ook!!!!!!
Ze zitten echt geweldig, en ik raad ze je aan!!!!
ik had ze trouwens voor €110,-

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:56

Kisten!!!!
Ik zit in dienst en heb 1 paar gepromoveert tot stalschoenen... Haha!
Water dicht, kunststof neus (staal is gevaarlijk) stevig, klein hakje...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, ikbencarmen, Ireneeb84 en 76 bezoekers