De paarden zijn behandeld door de ostheopate...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 11:58

Ozep had heel veel goede dingen, klein stukje in de rug waar wat spanning zat, en het stukje tussen zijn schedel en eerste wervel was wat stug maar na de behandeling was hij helemaal toppie! Ze was erg over hem te spreken.

De frieze merrie waarvoor we haar in eerste instantie hadden ingeschakeld had een vreemd vlak stuk in haar rug zitten, leek net of de zadelkussens er in stonden... ik had ook problemen met het laten buigen door het lijf.. bleek dat het heiligbeen iets gekanteld was, dit heeft ze heel rustig teruggezet en dat vlakke stuk was gelijk al weer als vanouds! Verder was ze vooral veel bezig met de voorste ribben, ze zei dat ze waarschijnlijk erg gevoelig was met aansingelen wat ook klopte! Terwijl ik dat niet verteld had!

De frieze ruin heeft altijd de neiging om voor de teugel te lopen, je hebt dan geen enkel contact in de mond, erg lastig. Dit probleem leek in de hals, daar ontdekte ze ook veel spanning, te zitten maar nadat ze zijn rug had behandeld was de spanning in zijn onderhals nog maar minimaal!

Jemig, ze heeft mijn vorige paard al een keer behandeld maar nu kon ik de resultaten gelijk zien, dat had ik toen niet! Ook vertelde ze heel veel dingen over de paarden die ik in de praktijk dagelijks tegenkom, allemaal info die ik haar niet verteld had!

De methode staat me ook erg aan, dat slaan op die wervelkolom wat je weleens ziet staat me altijd tegen, dit gaat heel rustig een geleidelijk, de paarden bleven er ook heel rustig onder.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:40

maar welke osteopate heb jij dan gehad? Ik heb zelf ene Frans dirrix gehad voor iones, maar hij werd STIJF!!!!!! niet normaal meer.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 12:49

Door MArgriet nog wat.. Verward

Ze is afgelopen donderdag geweest en sindsdien staan ze alleen hele dagen in de wei, maar ze zijn geen moment stijf geweest!

Ze zijn juist errug baldadig, maar dat zal eerder door de weide-rust komen! Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 13:30

Margriet Honingh uit Bergen aan Zee soms? Heel goede kennis van mij!

Ik ken ook alleen maar paarden die zijn opgeknapt van ostheopatie, missers als die van Desiree heb ik nog nooit meegemaakt, maar ja, het kan dus wel!

Groetjes Mieke