Unreal Tournament

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 20:40

Zijn er ook mensen die het spel Unreal Tournament wel eens spelen? Ik speelde dit wel regelmatig en zou zodra het weer wat koeler wordt in huis wel eens online tegen anderen willen spelen.
Wie o wie?


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:41

een hele goede vriend van mij speelt het weleens...ik heb ut 1 keer gedaan en ook gelijk de laatste keer Lachen

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:47

ahhhhhh nee he!!! Mijn broertje is echt helemaal verslaafd aan dit spel. Hierdoor kan ik minder vaak bokken Boos! Extreme duivel

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:51

jaaaaaaaaaaa UT is gaaf, ik speel het alleen nooit online. Wel Detle Force Land Warrior, ken je dat? Is ook errug gaaf, en dat speel ik regelmatig op i-net!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:55

UT is wel tof. Ik speel het het liefste over een netwerk, kun je intussen ook lekker met elkaar kletsen en elkaar van de wijs brengen *LOL* *LOL* *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-08-26 21:56 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 21:01

Dat land warior spel ken ik niet. Unreal speelde ik wel vaak met mijn vriend. Hij in zijn eigen huissie en ik in de mijne. Via een netwerk heb ik het ook wel gedaan, maar dat vind ik persoonlijk wat minder. Ach, ik heb toch internet via de kabel, dus qua kosten maakt het mij niets uit. Ik wou er binnenkort maar weer eens mee beginnen. Ik had tijden geoefend en had de smaak goed te pakken en had het spel behoorlijk onder de knie, maar tegen de computer spelen vind ik niets. Ook kun je online spelen tegen anderen, maar dat zijn van die mensen die er dagen en nachten achter zitten.. zo goed ben ik nou ook weer niet..

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:41

Netwerk vind ik nie zo leuk, maar als ik UT online speel dan ben ik er nog nie, of ik ben alweer dood, nou ja, byebye dan maar weer hoor! Zo goed ben ik dus ook nie, maar je krijgt ook nie de kans om beter te worden Boos!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:42

Hier nog zo een...

Ooit eens mee begonnen om een PC uit te testen, vond het wel grappig, niet geweldig. Daarna een keer een LAN-party bij iemand gehad en daar veel UT (en vooral HalfLife mods) gespeeld. Vorig jaar heb ik het wel redelijk wat gedaan. Vooral Capture the flag. Ik vind deathmatch (als iedereen iedereen af moet maken) errug saai. Bij CTF moet je tenminste nog een beetje samenwerken als team om te kunnen scoren. Veel leuker als je het mij vraagd.

Heb het spel al eeuwen niet meer gespeeld, ben tegenwoordig helemaal weg van Counterstrike (www.counter-strike.net). Veeeeeeel leuker dan UT. Coolste is dat het team based is en dat je in principe samen moet werken. Verder is het ook behoorlijk realistisch, je hebt echt bestaande wapens, je kan ineens bijna niet lopen als je geraakt wordt en na een paar kogels ben je ook echt dood.. Ook leuk is dat je als je rent of springt echt totaaaal niet kan richten, en ook van een dak van 10 meter hoog springen is er niet bij Knipoog

Moet je zeker eens naar kijken als je FPS via Internet leuk vindt. Ik ben trouwens meestal te vinden op de servers van http://www.demon.nl/games/ .

Maar goed, heb ergens nog wel een CD van UT liggen, noem maar een datum/tijd kunnen we een keer spelen. Eens kijken of ik het nog een beetje kan Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:26

Hahaha Knipoog

Bovenstaande berichtje is dus van mij en niet van Ka Knipoog Had dit gepost toen ik bij Ka aan het boktmeeten was helemaal vergeten uit te loggen zo te zien *grinnik*

Karin en Counter-Strike, haha *LOL*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:29

hihhi ik zat het dus te lezen en ik dacht euh Karin ???

Maare bart dat Pong spelletje waar jij mee kwam is ook errrrruuuuuug verslavend Verward .

Eeuh een keer met zijn allen een spelletje spelen tegelijk ??? Bart wat is dan leuk om te doen Cool

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:07

UT en Half-Life (+opposing force) is echt gewoon verslavend. Die twee spellen heb ik met een stel vrienden avonden gespeeld, echt een super vet.

En zekers wil ik eens een potje fraggen tegen de 'opper-bokker' ( Knipoog ), nog ff een paar dagen wachten, want 'k moet nog ff mn netwerk kabel naar m'n kamer leggen voor ADSL, maar dan Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Maar als er nog meer mensen willen fraggen stuur ook mij , plz, een pb'tje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-08-28 22:03 ]</font>

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:20

Ben l337 Quake3'er Knipoog

UT is veels te langzaam naar mijn mening. En CS schopt ook behoorlijk kont net zoals Q3.

All your horses are belong to us! Knipoog

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:50

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-08-28 22:02 ]</font>

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:14

wait and get kicked by moi! Haha!

ik speelde het dus ook, idd ook CTF, is gewoon leuker vind ik.. kan ik ook beter Haha!

maar wil idd ook wel eens tegen de andere (ex-)UT-ers spelen!! dus kom maar met een dag en tijd en ik zal kijken of'k dan kan!!

Sounds fun to me *LOL*

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 07:53

Hoeveel mensen zitter er hier dan in een clan? Lachen
Anders ga je toch gewoon naar http://www.clanbase.com, kan je andere clans uitdagen ensow. Heel handig Lachen

All your horses are belong to us! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, BlueStocking, Celiien, Chita, DDD3, Diertjec, DWensink, Exorcizamus, Gitana, Googlebot, Ik_is_Ik, Johnie, JoyenUnory, Kaetibangsi, Kaplaars, KimD, Majestic-12, maxie, saskiaojan, shaddy82, Suliko, Talishe, Varenka, Vinny12511, xPabloBokt, xSannee, XxMariellexX en 86 bezoekers