nee dít schiet lekker op*zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 21:18

vanavond zou een vriendin meegaan rijden op de wagen,dus ik zei:we gaan savonds anders is het te warm.nou goed wij om 7 uur op stal,begint het te waaien en te stormen echt ik zag het al onweren zowat.......nou op dat moment had ik haar nog niet ingespannen dus dan moet je een beslissing maken:wel of niet rijden?het zag er echt naar uit dat onweer gauw zou komen,dus tinkie op stal gedaan.
*zucht*een uur later was het nog steeds geen slecht weer Verdrietig
hadden we dus tócht kunnen rijden*huil*
grrrrrr

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:22

Als het droog is gewoon gaan is mijn ervaring. Bijna altijd zo dat je nog gewoon kunt gaan rijden, geen uren natuurlijk, zonder echt in de problemen te komen. En die anderhalve keer dat je wel nat wordt, that's all in the game. Bovendien hebben ze daar Drizabone's voor uitgevonden.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:24

MAAR het is niet meer zo warm..........gelukkig maar ik ben helemaal opgezwollen........

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 21:44

tja ik vind het niet erg om nat te worden maar behalve het kleine feitje dat mijn vriendin bang voor onweer is Verward Verward weet ik niet wat tinkie ervan vind als ze voor de wagen loopt en het onweert.........is toch even aftasten de eerste keer dat dat zal gebeuren en tja ze staat vrij kort pas voor de wagen en ik wil haar niet onnodig angsten laten ontwikkelen.......snapje?dus vandaar dat ik besloot:nee

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:07

O.K. onweer is ook niet iets om me te spotten, als het fout gaat, is het vaak einde oefening en dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Je hoeft niet bang te zijn voor onweer, maar het opzoeken is iid weer wat anders. Laat je er maar een keer door verrassen, dan weet je ook hoe ze reageerd en is het gemakkelijker dan als je het opzoekt.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 22:14

ja precies en ik vind het zelf niet zo erg en als ik bijv. jou *LOL* of teun op de wagen heb geeft het ook niet,maar ja als er ook nog eens een meid mee is die zelf bang is voor onweer is dat voor tinkerbell niet bevordelijk.iemand die gewoon rustig blijft is natuurlijk wel een prettig idee om bij je te hebben *LOL*
dus ik heb gewoon voor het zekere gezorgt.komt vast wel weer een keer een onweer(tuurlijk)wanneer ik iemand anders bij me heb en dan is het een goede oefening........

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-26 22:46 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:15

Dacht ik ook....ik denk ga beetje in de warmte zonder zadel paar rondjes stappen, paard afspuiten en dan tuig schoonmaken...

Kom ik aan op stal, staat hij nog lekker op de weide en heel lief staan knuffelen...
het betrekt en begon te spetteren en bliksem en fiks donder!!! dus paarden op stal en nada, koud geworden ook en daarna begon het al snel te gieten.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:28

hee hee,

Is het warm....dan zeuren we.
Regent het eindelijk weereens.....zeuren we nog!!

Kom op mensen, het is niet echt handige planning van hierboven, maar het wordt ooit wel weer droog en dan kunnen we weer lekker rijden, al het stof lekker weg.....beter toch??

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:29

Rieja, het is in NL nooit normaal weer, meestal die extremen: of veeels te warm in een keer, en de volgende dag is het weer knetterkoud Boos! Best irri, enne...het is idd nooit goed! Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 22:34

rieja:regen,wind,of wat dan ook kan me niet schelen:ik rijd gewoon door.
maar met een net tuigmakke pony ga ik écht niet in ONWEER rijden,dat is gewoon weg een risico waar ik op dat moment verantwoordelijkheid voor moet nemen en daarom besloot dat niet te doen............das wat anders dan eventjes een buitje,dat maakt mij noch tinkie een biet uit,maar onweer is gewoonweg even opletten wat je doet met zo'n jonge pony!