Onduidelijke titel: help (!!!)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 20:30

Oke,
ik heb een hele leuke jaarling op het oog,
hij is 1.40m hoog,gitzwart en ijslander x arabier... Lovers i wass totaly in luv Lovers

Heeft er somebody tipz voor mij? Hij is net geruind want hij had zo zijn kuren...Hij heeft nog nooit een schuilstal gezien en staat dus altijd op het land.

Somebody tipz voor moi?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:34

Yep, de beste tip die ik je kan geven is:
Denk nog eens tien keer na voor je een jaarling koopt....
Heb je het er echt voor over om nog drie jaar niet met 'm te rijden? Heb je zelf voldoende tijd, kennis en ervaring om een jong paard (dat nu al niet makkelijk is.....) op te voeden?
't Is niet makkelijk hoor, zo'n jaarling. Klinkt allemaal erg leuk, maar stel het je niet te makkelijk voor (oma spreekt...)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:37

als ie nu al niet makkelijk is zou ik er niet aan beginnen Schijnheilig En het kost zeer veel tijd, ik spreek uit eigen ervaring! Ik zou dit beessie laten varen, en op zoek gaan naar een beessie met een braaf karakter, want daar gaat het uiteindelijk om! Mooiigheid heb je niets aan!


ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:52

Ja, en toch mijn vriendin had een stierlijk vervelende jaarling Fjord, heeft hier regelmatig als voorbeeld moeten dienen, en uiteindelijk is het een dijk van een paard geworden. Het voordeel van een jaarling of nog jonger is dat alles wat ie kent van jou komt. Je kunt hem alles leren, alles mee laten maken. Maar het vergt wel inzicht in hoe te handelen met een jaarling, alle slechte dingen leer je hem namelijk ook.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Donja, JoellaLoves, KirstenHorse, Lizenlotte, Pova, Renkle, Vagabondo en 40 bezoekers