Zenuwachtig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-01 17:53

begin al beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Ga namelijk bij een tinkertje kijken voor mezelf. heb t al 3 weken gelden afgesproken en zit hier dus al tijdje naar uitteleven. hopelijk is ze zo leuk als ik in gedachte heb. maarja je weet t maar nooit en zeker niet bij tinkers. En als ze niet zo leuk/mooi/lief is dan zoek ik gewoon wel weer verder naar eentje die t wel is. Maar dit is de 1e keer dat ik speciaal naar een paardje ga kijken voor mezelf dus best wel spannend. Heb een digitale camera van iemand kunnen lenen dus als ze leuk is kan ik meteen foto's op internet zetten zodat jullie der ook kunnen zien en bewonderen. maar help voor me duimen dat ze inderdaad erg leuk is.

_________________
Dieren zijn zulke fijne vrienden
Ze stellen geen vragen.
ze hebben geen kritiek
*George Elliot*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-01-26 16:56 ]</font>

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 18:03

Ik duim voor je hoor! Heel veel suc6. Hoe oud is ze? Welke kleur? Groetjes Amina

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 18:20

Hoi marjolein

Heel veel sucses morgen en ik weet hoe je je voelt want ik heb afgelopen augustus voor het eerst mijn eerste fjordje gekocht en vooral de dag dat ze zou komen was ik nog zenuwachtiger.
Heel veel plezier morgen en ik hoop dat het klikt tussen jullie......maar dan zien we de foto's wel.
Groetjes van jacqueline

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-01 18:30

ik heb zelf nog geen foto's gezien maar wel over der gehoordt. Ze wordt in t voorjaar 3 nu ongeveer 1.57. een chique type (als je dat bij tinkers zo kan noemen). Ze is zwart bont met tussen de zwart vlekken nog kleine vlekjes. ze heeft 4 witte benen met bij de hoeven een paar zwarte vlekjes. ze heeft van buiten 2 zwarte oren en van binnen een wit oor (kan ook 1 wit oor van buiten zijn en 2 zwart van binnen) en ze schijnt heel lief van karakter te zijn. maarja is een tinker dus t zegt nog allemaal heel weinig hoe ze der echt uit ziet. maarja wat ik totnutoe gehoordt heb klinkt allemaal heel leuk dus we zullen morgen wel zien.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 19:39

Hee tof joh, ben echt benieuwd naar je foto's en ik hoop dat het klikt!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 09:44

heel veel succes en ik denk aan je mocht het niets zijn dan kun je altijd bij renate gaan kijken ene als je 'm hebt gaan we wel eens samen naar buiten he? bij de kroondomeinen van paleis het loo kun je zo mooi rijden of een rondje asselt Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 12:59

Hey, pas maar op dat je niet op alle tinkers verliefd wordt. Naja, daar heb ik dus last van, leuk paard: Laudine verliefd. Zijn ook wel bokken waar ik dus echt NIETS in zie, maar dat zijn er maar weinig....


Laudine

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 21:08

Hoi!

Ik hoop voor je dat ze er net zo leuk uitziet en net zo lief is als het beeld wat je nu van der hebt (wie weet is ze zelfs nog leuker in het echt!!!)

Veel plezier morgen!! En als ze het toch niet "de ware" blijkt te zijn, gewoon verder zoeken je komt hem/haar dan echt wel tegen!!!

Groetjes Ineke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-01-27 20:09 ]</font>