Waar biotine kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Waar biotine kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 13:44

Ik wil mn paard biotine gaan geven omdat zn hoeven heel snel afbrokkelen. Ik wil even weten wat jullie geven (biotine plus, Equibiotin, enz) en waar jullie dit gekocht hebben. Als ik biotine plus koop bij de paardendrogist ben ik 20 euro per maand kwijt, als het niet anders kan dan moet het, maar ik zou t toch graag iets goedkoper willen Lachen


Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:52

Ben bang dat biotine in het algemeen gewoon heel erg duur is. Ik vind 20 Euro per maand helemaal niet zo verkeerd.
Ik had een potje van 40 Euro en daar deed ik ongeveer 4 weken mee...
Ben er ook mee gestopt... Maar je moet biotine dus echt lang voeren voordat het ook echt effect heeft. Ook niet zuinig aan doen, want ook dan heeft het geen nut.
Mij is toen gezegd dat ik Biotine bij de boerenbond moest gaan kopen, maar ik heb er wel 5 gehad, en geen 1 van ze verkocht nog biotine...

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 14:26

Bij de paardendrogist heb ik het weg. het kost idd wel wat maar bij mn pony helpt het erg goed. Ik gebruik het nu een half jaartje.
Mn pony had een hoefzweer en deze is helemaal weg. brokkelhoevn heeft ze bijna ook niet meer.

IM BACK!!!!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:48

Bij ons in Soest verkopen ze het gewoon bij de ruitersportzaak, bij de Welkoop en de veevoederhandel (Eemland). Wat het kost weet ik niet precies, want ik gebruik het zelf niet. Wel weet ik dat het niet goedkoop is, nergens niet. Maar, als het ergens een paar euro scheelt, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:49

Ik krijg hele goeie biotine via m'n hoefsmid. Daar betaal ik 30 euro voor, en ik doe er ruim 2,5 maand mee.

weet by the way niet hoe het heet, is een witte grote pot.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:00

Ik zat ook net de Paardedrogist door te spitten voor Biotine e.d.... Kore dr hoeven zien er echt bagger uit, ondanks dat ik ze elke dag schoonmaak, afspuit, af en toe invet, en ze veel beweging krijgt. Ze scheuren snel en brokkelen snel, en daarbij is de hoefsmid de laatste paar keren ook niet meer zo secuur te werk gedaan, waardoor de kwaliteit zienderogen achteruit gaat. En vandaag had mevrouw ook nog eens haar ijzer eraf getrapt, jippie!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:23

helaas is biotine gewoon erg duur,dus je zult het nergens anders goedkoper kunnen krijgen ben ik bang.maar ja als je pony er baat bij heeft dan denk ik:dan maar iets minder kleding voor mijzelf Haha!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:29

Ik koop de Biotine bij de veearts, ik heb alles zo'n beetje ales afgelopen maar was toch het goedkoopst uit bij de veearts......ik geloof dat ik 20 euro kwijt ben. Je moet namelijk ook GOED kijken hoeveel je voeren moet per dag! Bij een aantal ( bv Paardendrogist) heb je wel een grotere pot maar moet je het dubbele voeren dan de pot die ik van de Veearts heb!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:33

De paardendrogist heeft Biotine in vloeibare vorm. Je moet ook niet kijken wat zo'n pot of fles kost, je moet kijken naar de kosten per dag. Van de excel Biotine heb je 30ml per dag nodig, dat is 0.56 € per dag. Ik weet niet of je rookt, maar tel eens uit je winst wat je normaal kwijt zou zijn aan een pakje cigaretten, of een rommeltje, snoepgoed of andere dingen die je per dag aanschaft. Is 0.56 € echt een rib uit je lijf?

Biotine vloeibaar word beter door het paard opgenomen. Je moet het alleen minstens een half jaar blijven geven voordat je resultaat ziet, want de hoef groet van de kroonrand bij.

Je suis Charlie.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 07:34

Ik heb het van St-Hippolyt. Voordeel het is natuurlijk. Het kost 31 euro

'Paint' it 'Black'

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:11

Misschien kun je beter zwavel kopen....dit is ook supergoed voor de hoeven, maar werkt veel sneller. Het is wel nog duurder dan biotine, maar goed, je ziet dan ook eerder resultaat. Informatie kun je bij de paardendrogist krijgen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Lousje22, MaxEnHenkie, Rijsa, RoxanneJessy, wiifke en 69 bezoekers