Vrijgezellenfeest gehad en lekker... bij de Japanner gegeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 20:13

Toen we daar zaten was het heel gezellig en alles werd voor je neus klaargemaakt,vis, vlees, nasi etc.. We hadden van die jasjes aan die de japanners ook altijd aan hebben soort ochtendjas van een gladstofje Haha! over onze nette kleertjes.
Later snapte ik waarom want met stokjes eten moet je ff leren Cool en er schiet weleens het een en ander weg. Toen we zaten te eten ging ik al een paar keer bijna over mijn Misselijk zo vies vond ik het maar ik bleef netjes dooreten want ik wou de sfeer niet verpesten en de kok die voor mijn neus alles klaarmaakte niet beledigen. En alles moet je en keer geprobeerd hebben. Iedereen dacht dat ik me zat aan te stellen toen ik later een appelsapje nam op het terrasje waar we nog wat gingen drinken want het was zulk lekker weer. Ik kon geen boeh of bah meer zeggen. maarja ik heb die avond na het eten dus weinig gezegd en dat is niet zo gezellig op een vrijgezellenfeest maar was zo Huilen . Toen ik 's nachts thuis kwam rende ik de trap op naar de badkamer en pakte en emmer voor naast mijn bed (ik spuug niet snel maar voor de zekerheid).
Ondertussen ff naar de wc geweest en ik kom nog net op tijd vd pot afspringen om in de emmer te spugen.........nou ik zag mijn hele maaltijd van die avond in omgekeerde volgorde eruit komen en was erg opgelucht maar ook een beetje beroerd. Ik dacht dat er iets in het eten niet goed was ofzo want ik spuug echt nooit. De volgende dag aan de anderen gevraagd of ze ergens last van haden maar niemand had last.

Ik vond het dus zo vies dat mijn lichaam het niet binnenhield Verward .
Dure spuugronde hoor 150 gld..................

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:16

Iewie!!! Gelukkig nog dat het niet daar gebeurde. Ik lus ook echt geen Chinees eten. YEGH. Nasi uit EIGEN keuken gaat nog wel, en zo'n soort gebakken banaan

Maar het is wel leuk geweest toch?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 20:18

het was leuk maar bij de japanner krijg je veel vis te eten en dat lust ik echt niet maarja ik kan moeilijk zeggen: 'Ik hoef niet'. Dus toch braaf gegeten.
Ik vroeg wel al een keer waar de patatronde bleef Haha! maar daar kon de kok niet om lachen maar wij wel Cool . Als ik oooooit ga trouwen wil ik naar de macDonalds is goedkoper en tenminste te eten.