Ik had gesprongen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 14:13

Ja eindelijk heb ik eens gesprongen Haha! Haha! Met mijn lieve haflingertje. Ik durvde eerst niet te springen omdat ik eerst op een paard sprong die er veel te hoog over heen sprong dus viel ik er steeds bijna af. Maar nu was mijn vriendin zo aan het zeuren dat ik toch eens moest springen dus had ik maar eerst balkjes gelopen. Dat ging best goed dus toen hadden we een band neer gelegd ongeveer 20cm dat vond ik al best hoog Verward maar ik sprong toch maar en het ging best goed hoewel Arie ook nog maar 1x had gespongen. We haden verder opgebouwd en uiteindelijk had ik toch nog 60cm gesprongen *LOL* En nu begin ik springen eigelijk best leuk te vinden (als het maar niet te hoog is) Haha!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 14:34

gewoon rustig aan doen dan. 60 cm is al best hoog hoor.

Ik vind springen erg leuk om te doen. eerst had ik ook een beetje schrik maar Julius sprong zo gemakkelijk. Hij heeft me echt leren springen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 15:56

ja dat vond ik ook best wel hoog al maar over 1 band huppelde hij gewoon dus dat was geen springen en daarom moesten er wel 2 banden op maar ja dat was dan meteen weer 60cm (van die dikke banden) Lachen

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 16:20

Gaaf! Springen is leuk!! Voorlopig ben ik er nog niet aan toe om met Shadow te springen, maar vrij springen vind hij iig al heel leuk dus over een tijdje ga ik ook af en toe met Shadow springen!! Party!!

Goed oefenen dan gaat het steeds beter!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 19:12

Hartstikke leuk joh!!!
Ik ben ook niet zo'n durfal, maar met mijn welshje heb ik eens +/- 80 cm gesprongen!
Tja...best een prestatie vind ik zelf.
Nu durf ik best te springen tot die hoogte als ik het paard maar vertrouw.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 20:03

goed zo hoor!en bovendien je hoeft toch niet hoog te springen???leuk hoor.heb je ook foto's gemaakt Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 21:57

ik vond het vroeger ook een beetje eng om te springen met mijn eigen pony, dat kwam doordat ze een keer is gevallen met springen (ik zat er zelf niet op maar ik stond ernaast en zag het zo gebeuren) maar dat kwam doordat ze niet goed uitkwam en er lag toen nog veel te zwaar zand in de bak..
ik was er heel erg van geschrokken.. later heb ik het toch weer een keertje gedaan en toen ging het heel goed en ik vond het niet zo eng meer... steeds hoger, en nu spring ik bijna elke week met haar! Ik vind het wel bijna het leukste wat er is..

gek he, op de manege vond ik het helemaal niet eng.. terwijl we daar veel hoger sprongen! misschien kwam het doordat ik had gezien dat Evita viel en ik was zo bang dat ze nog een keer over de kop zou slaan (is trouwens nooit meer gebeurd daarna, ze springt nu ook veel beter)


KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 18:46

Ik heb wel foto's gemaakt maar ik weet niet precies hoe ik die hier op krijg. Heb ik wel geprobeerd maar het lukt niet Huilen Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, hoogendroog, Jorissie, mmajar, Pommier en 46 bezoekers