I saw the Eminem Show!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

I saw the Eminem Show!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 18:56

Jaja, gisteren was het dan eindelijk zover, we gingen naar Eminem in de ArenA. Na eventjes (2,5 uurtjes ongeveer) gereden te hebben konden we onder de ArenA parkeren. Toen waren we nog ruim optijd, en hebben tevergeefs geprobeerd het kaartje van mn zus te verkopen, die kon op het laatste moment toch niet meer mee, jammer genoeg. Eenmaal binnen even van het "uitzicht" genoten, en lekker mensen gekeken. Wel zitten balen, want een groepje jongens voor ons zat continue te blowen, echt keismerig (NEE ik blow dus NIET!). En ja, wie ben je dan om er op een rapconcert wat van te zeggen, je rook die zooi overal. Eerst hebben we Cyprus Hill en nog een andere groep gezien, wat wat langdradig werd (wij kwamen tenslotte voor Eminem!), en wat op het einde van de voor shows ook aan het publiek te merken was. Iedereen werd ongeduldig, er werd herrie gemaakt en gefloten, wel gaaf. De Show opzich was wel goed, alleen heeft hij het nog geen 2 uur volgehouden. Jammer dat we zo hoog zaten, we moesten het grotendeels op schermen volgen. Na afloop was het een grote puinzooi om iedereen uit de ArenA te krijgen. Wat is dat slecht georganiseerd!! We hebben er denk ik wel anderhalf uur over gedaan om in de auto op weg te zitten, tussen wachten in de gangen, in de parkeergarage om te betalen, toen om eruit te komen...!!
Al met al een erg leuke avond! Lag er om 02.00 in, en om 06.45 ging de wekker weer Slapen Gaaaap Gaaaap Gaaaap

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:59

koortje schreef:
Koortje schreef:
Eerst hebben we Cyprus Hill en nog een andere groep gezien, wat wat langdradig werd (wij kwamen tenslotte voor Eminem!), en wat op het einde van de voor shows ook aan het publiek te merken was. Iedereen werd ongeduldig, er werd herrie gemaakt en gefloten, wel gaaf.



Hahaha, dat ken ik Haha!

Ik wilde eerst ook gaan, maar kon niet vanwege school Boos! Een jongen uit mijn klas had kaartjes gewonnen, en ik kon ook gewoon een kaartje voor 10,- scoren Mjah, niet gedaan Hij zei trouwens dat het echt Gaaaap was..... Verward Waren het dus vrnl. liedjes van The Eminemshow? Die cd vind ik HELEMAAL niet goed. Dus eigenlijk vind ik het niet zo erg dat ik niet gegaan ben Knipoog Tong uitsteken

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:05

hoi ik zou dus ook heen gaan maar kon ook niet heen omdat ik een ongeluk had gehad was echt balen!!!
groetjes evelien

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:15

Ik weet van nog een bokker dat zij geweest is: Esme_27

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:33

Wow!! Wrm jij wel en ik niet??? Tong uitsteken
Neej hoor. geintje. Wel jammer dat je het zo slecht kon zien.. maarja, wat wil je met al die mensen en dan nog een goed eplek krijgen Lachen
Wel leuk dat je erbij was!!!!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:41

en? heb je een handtekening Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:08

Hey
Ik ben gisteren ook geweest.
Het geluid op de 2e ring was zo zwaar klote ! Eigenlijk hoorde we alleen de bass, wat we verder hoorden was wel oke.
Het voorprogramma was wel oké, alleen het wachten totdat Eminem zelf kwam was zo lang !
De show was perfect, echt super !
Ik had verrekijkers mee genomen dus ik had best goed uitzicht het was ook op grote schermen te volgen.
En echt zoveel mensen die blowde echt niet normaal ! Als je zelf niet blowde werd je wel knetter van het gerook van anderen Lips are sealed
Ik heb een leuke avond gehad ! Vond Eminem er erg goed uitzien Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:10

Ik ben ook geweest, was op zich wel leuk, maar een beetje lang wachten tussen de optredens...
Eerst Xzibit, half uur wachten, toen Cypress Hill, een uur wachten, en toen pas Eminem.... Xzibit en 50 Cent vond ik nogal tegenvallen, Cypress Hill was wel leuk maar had iets korter mogen duren.
Wij hadden veldkaarten, en wat echt vreselijk irri was, was dat mensen constant liepen te duwen om er tussendoor te komen en verder naar voren te gaan, ik heb echt flinke ellebogen uitgedeeld.
Uit de arena komen was nog niet zo erg, maar die parkeergarage was echt eenramp, en weer van die asocialen die hun auto overal voor knalden.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:11

In die parkeergarage werd je dus vet genaa*d met betalen ! Als je voor evenementen koos moest je €14 betalen, als je het gewoon zou doen was je €9 kwijt ik vond dit nogal een verschil.

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:12

Hte geluid was inderdaad bagger, ik hoorde ook grotendeels bass.
Ik ben me trouwens ook één keer het apelazerus geschrokken van die knallen van het vuurwerk...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:19

Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik niet verstond wat ze allemaal riepen!! Een collega zei vandaag ook al dat het geluid in de ArenA niet altijd even goed is, voornamelijk met het dak dicht zoals gisteren. En dat had van mij best even open gemogen hoor, dacht al dat ik ook niet rokend gewoon stoned zou worden van al die junkies!!! Jeetje mina, werd er ook echt knetter van! Ik zat trouwens op rij 14, in het midden.
En Eminem zelf (hoe heet hij ook alweer, Marshall ofzo?) zag er idd wel lekkerrrrr uit zonder shirt! Tong uitsteken Ik meteen balen dat ik geen verrekijkertje mee had! Ik hoorde trouwens weer via via vandaag dat ie "onder invloed" op het podium had gestaan??? Ik weet wel van die andere, met die MEGA joint (als er al iets van wiet inzat dan...), maar van Eminem zelf was het me niet opgevallen.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:23

Ik had het ook niet door dat Eminem zelf onder invloed was ! Zagen jullie trouwens wel dat er blaadjes op de grond werden geplakt?
Wij zaten ring 2 vak 401 rij 19 geloof ik.
Ik vond xzibit (?) en die vent van 50 ct ook niet lelijk !
Oh dat vuurwerk ik ben me kapot geschrokken.
De show zelf vond ik wel super ! Het publiek was trouwens ook erg goed met dat geklap en de wave enz.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:34

Wat voor blaadjes bedoel je??? Nee dat heb ik niet gezien. Nog even ter opfrissing, wat fotootjes...!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:39

Wat voor blaadjes precies weet ik niet, denk songteksten ofzo.
Je zag hem af en toe naar beneden kijken Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 17:20

Oeps, niet gezien! Haha!