heerlijk genixt vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 20:44

tinkie had atv en ik dus ook Haha!
ik heb dr eerst lekker losggegooid en kon ze rollen en daarna heb ik een longeerlijn aan dr halster gedaan en ben ik in de schaduw op het gras gaan liggen *LOL* *LOL* en mocht tink lekker een uurtje grazen.........daarna lekker gepoetst en weer naar stal.mhhhhhhh heerlijk om eens nix te doen...... Haha! Haha! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 06:18

lekker he? Lottie gaat vandaag zijn 3de atv dag in.....
Vrijdag had ik een bruiloft en gister heb ik 'm even bezocht met karin:)
Vandaag zie ik 'm vast ook nog ff en Hinke heeft alsmaar ATV *LOL*
morgen weer aan het werk.
en zondag weer starten Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 07:32

Haha, en reken maar dat de paarden het niet erg vinden, een heerlijke dag vrij!!! Mijne in ieder geval niet, die is liever lui dan moe hoor! En ja, het moet kunnen hoor, waarom zouden ze elke dag perse voor ons aan het werk moeten. Het was deze dagen btw toch al niet om uit te houden, wat een temperaturen!!! Maar ja, wij wilden zomer hè? Hihi, heb geeneens tijd over om te zonnen .... erg hoor! Iloon

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 10:53

Ja heerlijk dat niets doen, vooral met dat warme weer!! Haha, heb trouwens de hele week niets gedaan sinds ik terugben van vakantie. Maar met dit weer vind ik het een goed excuus. Heb zelf geen zin met dit weer en mijn paard staat bij stilstand al te zweten, dus een koele douche is meer op z'n plaats.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 12:41

haha met dit weer kun je niets beters verzinnen dan of niets doen of met water spelen..
dadelijk met Pinky & Mysty wandelen, ben benieuwd hoever we komen Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:02

Heerlijk zo'n dagje nixen, was ook eigenlijk precies wat ik voor vandaag in de planning had...
Al helemaal een ligbed geinstalleerd in de zon, maar dat hou je helemaal niet vol, veelste heet!
Misschien dat ik vanavond nog wel even met mika bezig ga, maar die staat ook gewoon in het land te puffen, dus die zal wel niet zoveel zin in hebben...(net als ik trouwens... Haha! )

Groetjes Sonja

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 15:43

Luiwammes *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 15:46

pffffffff arm weer is voor tinkie ook niks.die is er net zo sloom van als ik........vanavond gaan we een klein buitenritje maken.hopelijk koelt het morgen écht af!

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 15:51

Ik hoop met je mee, maar ik ben er bang voor. Was vandaag even in het Utrechtse, spuulen wegbrengen. In Utrecht was het wat bewolkt, maar naarmate ik verder naar het zuiden ging werdt het steeds warmer. Ik moet het dus eerst zien voordat ik het geloof.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 15:58

ja precies,ik wil het ook eerst zien voordat ik ervan uitga dat het idd zo is...........

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:31

Nou ik ken het, ik heb 2 dagen niets met mn divie gedaan en dat vonden we allebei helemaal niet errug! K heb bij mij op stal n "watergevecht" met n jongen gehad en t was me toch lekker!!hehe eindelijk lekker verfrissing! Maar vandaag is het echt te warm, eigenlijk te warm om div in de wei te zetten, daarom staat ze ook op stal, lekker in de schaduw en daar is t fijn uit te houden in de wei is namelijk geen schaduw.

groetjes
Saskia